וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הרכבת הראשונה שייכת למטס

20.5.2006 / 12:46

ניצחו 6:7 את היאנקיז, במשחק הפתיחה של הסאבוויי סירייס. בוסטון גברה על פילי, פוחולס רשם הומר מספר 20 בנצחון הקרדינלס

ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 6:7

במה נתחיל? בעובדה שרנדי ג'ונסון מגיש כמו פח אשפה מהלך? בכך שקרל פבאנו יעבור עוד ניתוח? אולי בזה שחורחה פוסאדה נטש מוקדם בגלל פציעה בגב ופינה את מקומו לקלי סטינט בהרכב רווי הפציעות של היאנקיז? בכל מקרה, לג'ו טורה, בראיין קשמן וג'ורג' סטיינברנר יש הרבה מאוד סיבות לדאגה. היאנקיז, כפי שהם נראים כרגע, הם לא קונטנדרים לזכיה באליפות גם השנה.

סינגל של דייויד רייט מידי מריאנו ריברה בתחתית האינינג התשיעי, הקנה למטס את הניצחון הראשון בסדרה מפוצלת בת שישה משחקים בין הקבוצות. רייט רשם שלוש חבטות במשחק. ג'רמי גונזאלס פתח במטס כדי לנסות לקנות מקום ברוטציה, אבל היה רחוק מלהרשים, כשהניח ליאנקיז לעלות ל-0:4 כבר באינינג הראשון.

אלא שלרנדי ג'ונסון של השנה, יתרון כזה לא מספיק. רנדי הרשה הומר בן שלוש ריצות לקרלוס בלטראן, שצימק ל-4:3. במצב 3:5, חבט קסאווייר ניידי להומר בן שתי ריצות והשווה ל-5:5. היאנקיז שוב רכשו את היתרון ואיבדו אותו, עד שרייט חבט את הסינגל עם שני פסולים באינינג התשיעי. המפסיד: מריאנו ריברה.

"אני לא זקן מדי והסטאף שלי עדיין טוב. אני מקווה לחזור בקרוב להיות המגיש שהייתי", אמר ג'ונסון, אבל כפי שזה נראה כרגע - הדרך עדיין ארוכה.

בוסטון יוצאת בלא פגע

פילדלפיה - בוסטון 5:3

מייק לואל, ג'ייסון וריטק ודייויד אורטיז חבטו להומרים, והרד סוקס רשמו ניצחון ראשון בסדרה עם הפיליז, כשמאט קלמנט מגיש 6.2 אינינגים וקוטל חמישה חובטים בדרך לניצחון. ג'ונת'ן פפלבון רשם את השמירה ה-15 שלו, ג'ון ליבר עם ההפסד.


וייט סוקס - קאבס 1:6

אחרי שהשיג ניצחון מבחיל ביום שני מול מינסוטה, אתמול מארק בהרלי הרוויח את לחמו ביושר. בהרלי גמא את כל המרחק עם תשעה אינינגים בשעתיים בלבד של משחק, וניצח את גרג מדוקס, לו היה זה הפסד שלישי ברציפות אחרי חמישה נצחונות. אחת מהריצות של מדוקס נרשמה מהמחבט הכי חזק השנה ב-AL: ג'ים ת'ומה, עם הומר מספר 17 העונה.


אריזונה - אטלנטה 9:10

מה קורה כשכריס ריטסמה עומד מולך? אתה יכול לרשום את ה-W. ריטסמה הניח ליתרון אותו רכשו הברייבס במעלה האינינג התשיעי לחמוק, כשהרשה לשון גרין לחבוט לדאבל משווה ולקרייג קאונסל לחבוט את הריצה המנצחת, במשחק בו ההגשה הייתה גרועה לכל אורך הדרך. אדם לה רוש חבט לגראנד סלאם מידי מיגל באטיסטה כבר באינינג הראשון, אבל הדי באקס חזרו מפיגור 5:1 ליתרון 5:7. אטלנטה רכשה שוב את היתרון, עד שבא ריטסמה. ניצחון לחוזה ולוורדה.


קליבלנד - פיטסבורג 1:4

סי סי סבאתיה נתן משחק גדול עם תשעה ותשעה, והאינדיאנס ניצחו את הקבוצה האנמית של הפייראטס. אדוארדו פרז חבט להומר ולשני ריביז, כששלוש מארבע ריצות השבט נרשמות באינינג הראשון. הריצה היחידה של פיטסבורג - הומר של פרדי סאנצ'ז.


וושינגטון - בולטימור 5:1

זה התחיל כדואל בין קריס בנסון למייקל אוקונור, עד שהאוריולס שברו שוויון עם שתי ריצות באינינג השישי. בנסון נתן משחק פנטסטי של תשעה מלאים ושלוש הכשות. שתי חבטות, אחת מהן לטריפל, לקורי פטרסון.


דטרויט - סינסינטי 9:4

אצל ג'רמי בונדרמן אין באמצע: או שהוא נותן משחק עצום או שהוא חוטף חזק בראש. בונדרמן נטש כבר אחרי שלושה אינינגים, כשהוא מרשה שבע ריצות, בהן הומר לריץ' אאוריליה. ברנדון קלאוסן שייט לניצחון הקל (למרות תקלה באינינג הרביעי), עם שבעה אינינגים. אדם דאן חבט להומר מספר 14.


טמפה ביי - פלורידה 4:5

המארלינס רכשו עוד הפסד בדרכם המוכרת - נאיביות. טובי הול חבט על ג'ו "אני שייך לליגת הפעוטות, לא לזו" בורובסקי הומר משווה ל-4:4 באינינג התשיעי, ואוברי האף הכניע בהומר את יושמיירו "כל קשר ביני ובין אנדי מקרי בהחלט" פטיט בעשירי. בפלורידה חבט דני אוגלה את ההומר השישי שלו העונה.

אלברט הציל את קרפנטר

קנזס סיטי - סט. לואיס 9:6

לא בכל יום קבוצה עולה ל-0:5 במשחק מול כריס קרפנטר, אבל היי - אנחנו עדיין מדברים פה על הרויאלס. אלברט פוחולס חבט להומר מספר 20 העונה וצימק את הפיגור ל-5:2, סקוט רולן וסו טאגוצ'י הכניסו שתי ריצות הביתה כל אחד, ואדם ויינרייט (איזרינגהאוזן נח) שמר על הניצחון של הנגר, שלא שכנע עם שש ריצות חובה אבל גם שמונה חשמולים. רג'י סנדרס חבט להומר על קבוצתו עד לעונה שעברה. מארק רדמן עם ההפסד.


קולורדו - טורונטו 3:8

הבלו ג'ייז איבדו את החמצן בדנבר, כשג'וש טאוורס חזר למה שהוא יודע לעשות יותר טוב מכולם - להפסיד. טאוורס רשם L שמיני העונה, כשהרשה הומרים לגארט אטקינס, טוד הלטון וג'יימי קארול. ארון קוק עם הניצחון.


מילווקי - מינסוטה 7:1

פרנסיסקו ליריאנו, ההבטחה הכי גדולה היום במייג'ורס, עלה לפתיחה ראשונה בקריירה המקצוענית ולא אכזב. ליריאנו רשם חמישה אינינגים וחמישה חשמולים, כשהוא נעזר בגראנד סלאם של טוני באטיסטה ובעוד הומר של מייקל קדאייר. דאג דייויס היה האיש שרשם את ההפסד.


דודג'רס - איינג'לס 3:16

המלאכים בצרות צרורות. העונה הזו נראית בינתיים כמו ההגשה של ג'ף וויבר, שרשם הפסד למרות שהרשה "רק" ארבע ריצות ב-4.1 אינינגים. אינינג שישי בן תשע ריצות של הדודג'רים שלח את האיינג'לס להרהר קצת בצד. רק הומר אחד, לאנדרה את'ייר, במנצחים, אבל יום גדול שלו עם חמש חבטות, שלושה ריביז וארבע ריצות. אארון סילי רשם מול קבוצתו לשעבר את אחד הנצחונות הקלים בקריירה, אבל גם נתן לולאדימיר גררו לחבוט רחוק בפעם ה-11 העונה.


סיאטל - סן דייגו 4:7

חוזה לופז, ריצ'י סקסון וקנג'י ג'וג'ימה חבטו רחוק עבור המארינרס, כשלופז רושם דאבל שהעלה את סיאטל ליתרון 3:4 באינינג השביעי, אותו לא שמטה. איצ'ירו סוזוקי עם אסיסט מדהים באינינג החמישי. "יש לו את הזרוע הכי חזקה בליגה", אמר מאמן סן דייגו, ברוס בוצ'י, בסיום. ניצחון לרפאל סוריאנו, הפסד לסקוט קאסידי.


אוקלנד - סן פרנסיסקו 0:1

בעוד שבדרום קליפורניה נערכה הפצצה, במרכז היו המחבטים שקטים. זה קרה בזכות שמונה אינינגים טובים של המנצח, דני הארן, שהשתיק שוב את בארי בונדס, ושישה סולידיים של נוח לאורי. אריק שאבז עם פסילה שהכניסה את הריצה המנצחת הביתה באינינג השלישי, יוסטון סטריט עם הניצחון.


יוסטון - טקסס 3:5

הבשורה הטובה מבחינת האסטרוס היא שבראד לידג' חזר לשמור. לידג' רשם חבטה ושני חשמולים, כשאדם אוורט מביא אותו למצב הזה עם דאבל מנקה בסיסים באינינג השמיני, שלוש ריצות שהעלו ל-3:5. ניצחון לצ'אד קוולס, הפסד לז'ואקים בנואה.

טבלאות

טבלת ה-AL:

מזרח

בוסטון רד סוקס 15:24
ניו יורק יאנקיז 17:23
טורונטו בלו ג'ייז 18:23
בולטימור אוריולס 22:20
טמפה ביי דוויל רייז 24:18


מרכז

שיקגו וייט סוקס 14:27
דטרויט טייגרס 14:27
קליבלנד אינדיאנס 21:21
מינסוטה טווינס 24:18
קנזס סיטי רויאלס 29:10


מערב

אוקלנד את'לטיקס 19:22
טקסס ריינג'רס 20:21
לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 25:18
סיאטל מארינרס 25:17


NL:

מזרח:

ניו יורק מטס 16:25
פילדלפיה פיליז 19:22
אטלנטה ברייבס 21:21
וושינגטון נאשיונלס 28:14
פלורידה מארלינס 29:11


מרכז

סט. לואיס קרדינלס 15:27
סינסינטי רדס 17:25
יוסטון אסטרוס 19:23
מילווקי ברוורס 20:22
שיקגו קאבס 24:17
פיטסבורג פייראטס 29:13


מערב

אריזונה דיאמונדבקס 18:23
קולורדו רוקיז 19:23
סן דייגו פאדרס 19:23
לוס אנג'לס דודג'רס 20:22
סן פרנסיסקו ג'איינטס 21:21

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מובילים - חובטים

הומראנס:

1. אלברט פוחולס (סט. לואיס) - 20
2. ג'ים ת'ומה (וייט סוקס) - 17
3. קרלוס לי (מילווקי) - 15


אחוזי חבטה:

1. קייסי בלייק (קליבלנד) - 364.
2. בראיין מק'קאן (אטלנטה), אלכס ריוס (טורונטו), מיגל טחאדה (בולטימור) - 353.
5. דרק ג'יטר (יאנקיז) - 348.


הכנסות חובטים:

1. אלברט פוחולס (סט. לואיס) - 50
2. ג'ים ת'ומה (וייט סוקס) - 41
3. לאנס ברקמן (יוסטון), אנדרו ג'ונס (אטלנטה) - 40
5. טראוויס הפנר (קליבלנד) - 39

מובילים - מגישים

נצחונות:

1. קני רוג'רס (דטרויט) - 7
2. תשעה מגישים עם 6 (אין לנו כוח, בחיאת זומזום)


סטרייקאאוטים:

1. יוהאן סנטנה (מינסוטה) - 70
2. פדרו מרטינז (מטס), קרלוז זמבראנו (קאבס) - 62
4. ארון הראנג (סינסינטי) - 58


ERA:

1. חוזה קונטרראס (וייט סוקס) - 1.41
2. מייק מארות' (דטרויט) - 2.18
3. ברונסון ארויו (סינסינטי) - 2.40
4. טום גלאווין (מטס) - 2.43
5. בראד פני (דודג'רס) - 2.53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully