וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אדמונטון ממשיכה לדהור

20.5.2006 / 12:33

האוילרס ניצחו את אנהיים 1:3, במשחק שפתח את סדרות הגמר בחטיבות, עם 31 עצירות של דווין רולוסון, ומובילים 0:1 במערב

אדמונטון - אנהיים 1:3 (0:1 לאוילרס בגמר המערב)

ואולי זה סימן רע לאדמונטון, העובדה שניצחה. האוילרס הפסידו את הפתיח בסדרות מול דטרויט וסן חוזה, אבל ידעו לחזור בגדול לנצחונות 2:4. מצד שני, די בטוח שהנציגה הקנדית היחידה שנשארה בקרב על גביע סטנלי לוקחת את הניצחון בשתי הידיים, או כפי שסיכם המאמן גרג מקטאוויש: "בוודאי, הייתה לנו הצלחה כשהפסדנו את משחקי הפתיחה. אבל אתה תמיד מעדיף לנצח. עכשיו יש לנו הזדמנות לחזור לכאן ביום ראשון ולצאת עם שני נצחונות ממשחקי החוץ".

דוויין רולוסון בן ה-36 עצר 31 דסקיות, האוילרס הבקיעו שער בכל שליש ועלו ליתרון 0:1 בסדרה. מייקל פקה כבש דקה וחצי לסיום השליש הראשון בחוסר שחקן, אבל כעבור 28 שניות השווה אנדי מקדונלד. אלס המסקי החזיר את היתרון לאדמונטון 11:35 מפתיחת השליש השני בפאוור פליי וטוד הארווי חתם לרשת ריקה, 42 שניות לסיום - 1:3.

איליה בריזגאלוב מנע 24 נסיונות הבקעה, כשבשערים שספג לא היה אשם. אנהיים באה לסדרה הזו אחרי מנוחה ארוכה מאוד. המשחק האחרון שלה נערך ב-11 במאי בקולורדו, שם ניצחה בסוויפ את האוואלנש. האוילרס, לעומת זאת, היו צריכים לארגן מהר את השורות, עם יממה בלבד של מנוחה אחרי הסדרה מול השארקס. האוילרס, אגב, ניצחו 17 מ-21 משחקיהם האחרונים באנהיים, כולל סוויפ בעונה הרגילה האחרונה, אחרי שפיגרו בסוף השליש השני בכל אחד מארבעת המשחקים שנערכו.

הלילה (2:00 בין שבת לראשון) ייערך המשחק הראשון בסדרת המזרח, כשקרוליינה תארח את בפאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully