וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יום של מהפכים

17.5.2006 / 11:52

היאנקיז הפכו פיגור 9:0 לניצחון 13:14 על טקסס. אטלנטה ניצחה למרות פיגור מול פלורידה, קליבלנד עברה ברגע האחרון את קנזס סיטי

ניו יורק יאנקיז - טקסס 13:14

משחק מטורף בברונקס. שון צ'אקון, דווקא אחד המגישים האמינים של היאנקיז, נטש אחרי 1.1 אינינגים, כשהוא מוריש פיגור של 9:0 בתחילת האינינג השני. אבל ניו יורק חזרה בהדרגה, צימקה ל-10:5 ובאינינג השישי שמה שש ריצות על הלוח כדי לקחת את היתרון - 10:11. שתי ריצות של הריינג'רס באינינג השביעי החזירו להם את היתרון, היאנקיז שוב הגיבו בתחתית האינינג והשוו.

באינינג התשיעי הרשה מריאנו ריברה דאבל לרוד בראחאס, שהעלה את הריינג'רס ל-12:13. גמור? לא אצל חורחה פוסאדה, שירה להומר בן שתי ריצות (שניים מחמשת הריביז שלו) על אקינורי אוצוקה, והשלים את מה ששווה למהפך הגדול ביותר בתולדות המעדון - תשע ריצות (המהפך הקודם: 1987, על הרד סוקס).

הומר וארבע ריצות להאנק בליילוק מטקסס, הומר גם לבראד ווילקרסון מהריינג'רס ולדרק ג'יטר מהיאנקיז.


קליבלנד - קנזס סיטי 4:6

אמביוריקס בורגוז, הקלוזר הנוראי של הרויאלס, הרשה ביום ראשון ארבע ריצות לבולטימור. הפעם הוא נתן רק שלוש, כשטראוויס הפנר חבט להומר בתחתית האינינג התשיעי וקטע רצף של שישה הפסדים (בהם שלושה לרויאלס) של השבט. ג'ייסון דייויס היה המגיש שזכה מן ההפקר בניצחון, הומרים גם לגריידי סיזמור ולקייסי בלייק בקליבלנד ולמאט סטיירס בקיי סי.


בולטימור - בוסטון 6:5

קורט שילינג כמעט נתן לניצחון ה-13 ברציפות של הרד סוקס על האוריולס לחמוק מהידיים, כשהרשה ארבע ריצות באינינג החמישי, עם שלושה הומרים של רמון הרננדז, ברנדון פאהי וג'יי גיבונס, והציפורים עלו ל-4:5. אבל הרד סוקס הגיבו בשישי והפכו עם סינגל של, איך לא, דייויד אורטיז. שילינג זכה בניצחון השישי שלו העונה, ג'ונת'ן פפלבון בשמירה מספר 14. הבשורה הרעה מבחינת בוסטון: היבלת הישנה והמפורסמת של ג'וש בקט שוב צצה, והוא בספק לפתיחה המתוכננת הבאה שלו.


דטרויט - מינסוטה 4:7

הטייגרס ממשיכים לשייט, עם עליה יפה למקום הראשון במרכז, אחרי הפסד של הוייט סוקס בטמפה ביי. חמש ריצות באינינג השלישי על קייל לוהש העגלה, הספיקו כדי לעצב את הניצחון של נייט רוברטסון, שבעצמו לא הדהים בחמשת האינינגים בהם הגיש. טוד ג'ונס עם השמירה.


טמפה ביי - וייט סוקס 7:10

הפעם שש ריצות באינינג השמיני לא הספיקו לוייט סוקס. הדוויל רייז כבר היו ביתרון 1:10, כשהם חוגגים על ברנדון מקארת'י, ששרד ארבעה אינינגים בלבד. טיי וויגינטון חבט להומר עשירי העונה וטובי הול הוסיף הומר משלו. ג'ים ת'ומה ממשיך לצמצם פערים מאלברט פוחולס, עם הומר מספר 16. פול קונרקו רשם את התשיעי שלו. ניצחון לסקוט קאזמיר, אס בהתעצבות, עם שבעה ושמונה.


איינג'לס - טורונטו 3:8

ארווין סנטנה הגיש 6.2 אינינגים שהספיקו לניצחון. מהצד השני שרד טד לילי רק 4.1, כהוא מרשה הומר עשירי העונה לולאדימיר גררו. ולאד רשם שני ריביז, כמו גם אורלנדו קבררה.


אוקלנד - סיאטל 6:12

פליקס הרננדז הצעיר נחבט קשות, כשהרשה עשר ריצות (מהן חמש מורווחות) בארבעה אינינגים של עבודה. בין היתר הרשה הרננדז הומר מספר 13 לניק סווישר, ואחד גם לאדם מלהיוז. שבעה אינינגים וניצחון לג'ו בלנטון.


NL: גלאווין לא נבהל מהקרדינלס

סט. לואיס - ניו יורק מטס 8:3

טום גלאווין לא הבריק, אבל רשם שישה אינינגים וניצחון רביעי ברציפות מתוך השישה שלו. הוא הסתייע בדאבל שפול לה דוקה חבט ושבר שוויון 3:3 באינינג השביעי. יום מצוין לחוזה רייס עם הומר ושלוש ריצות, וגם גניבת בסיס אחת. ג'ף סופאן היה האיש שרשם את ההפסד בסט. לואיס.


שיקגו קאבס - וושינגטון 0:4

קרלוס זמבראנו בפורמה. שמונה ושמונה למגיש הקפריזי של הקאבס עזרו לשיקגו לצלוח את ליבאן הרננדז והנאשיונלס. אבל הסיפור של המשחק הייתה אישה, כנראה שיכורה, שזרקה מהבליצ'רס (היציעים באאוטפילד) כדור שכמעט פגע בפניו של ז'אק ג'ונס. ג'ונס ספג קריאות בוז והיה מטרה לאוהדי הקאבס מתחילת העונה. "הסתובבתי ופתאום ראיתי כדור שחולף בסנטימטרים מול פניי. לא אתן לאדם כזה להרוס את שהותי כאן", אמר ג'ונס, "אני לא מפחד מהלחץ.


פיטסבורג - סינסינטי 3:9

אחרי פתיחה מצוינת לעונה, ארון הראנג נרגע. הראנג שרד 4.1 אינינגים בלבד, למרות שמונה חשמולים, כשהוא מפנה את הבמה לפול מאהולם, שטיגן מספר זהה של אנשים ב-7.1 אינינגים של עבודה. פליפה לופז ודייויד רוס מהרדס רשמו את ההומרים היחידים במשחק.


יוסטון - סן פרנסיסקו 14:3

הסלאגפסט של הג'איינטס ביוסטון נמשך, אבל עדיין - בארי בונדס בלי ההומר ה-714 שלו. בונדס חטף כדור לגוף מראס ספרינגר, שהורחק, כשהמשחק כבר היה אבוד לאסטרוס. פדרו פליז רשם הומר שמיני העונה ושני ברציפות מול יוסטון. שבעה ושישה לג'יימי רייט, וונדי??? רודריגז עם 3.2 אינינגים ו-11 ריצות, שש מהן לחובתו.


מילווקי - פילדלפיה 2:3

ביל הול הפך להיות הכל יכול של מילווקי. אחרי שניצח בהומר את המטס ביום ראשון, הול הציל במהלך נפלא ריצה באינינג התשיעי, ונכנס הביתה בעקבות שגיאה של המגיש ראיין פרנקלין בתחתית האינינג, כדי להעניק את הניצחון לדרק טרנבאו והברוורס. הפיליז התרחקו במשחק מהמטס.


אטלנטה - פלורידה 3:4 (אחרי 11)

הברייבס לא עושים את זה יפה - אבל מתחילים להכנס לתלם. דונטרל וויליס חזר להגיש כמו בשנה שעברה, עם תשעה ושלושה, אבל שוב לא רשם ניצחון. ג'ף פרנקור חבט להומר משווה באינינג התשיעי, ומאט דיאז חבט סינגל מנצח ב-11, לאחר שהמארלינס כבר עלו ליתרון 2:3 במעלה האינינג. זו הפעם השלישית בארבעה משחקים שאטלנטה מצליחה להפוך פיגור לניצחון באינינג האחרון. דיאז גם רשם הומר במשחק. ג'ו בורובסקי עם ההפסד.


קולורדו - דודג'רס 1:5

ביונג היונג קים הגיש שבעה אינינגים וחשמל חמישה, כדי להתגבר על דרק לואו והדודג'רס. ארבע מההכנסות היו שייכות לבראד הופ, שחבט מתוכן הומר בן שלוש ריצות. לואו רשם שישה אינינגים בלי סטרייקאאוט.


אריזונה - סן דייגו 2:5

הדי באקס ממשיכים בכושר המצוין, אבל דואגים מפציעה של אורלנדו הרננדז, המגיש שנטש בעקבות פציעות בגב ובברך באינינג השלישי. ג'ייסון גרימסלי זכה בניצחון, חוזה ולוורדה רשם שמירה ושאר הבולפן עשה עבודה מצוינת כדי להתגבר על ג'ייק פיבי, האס של הפאדרס. הומר לצ'אד טרייסי באריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully