וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס ניצחה בברונקס

16.5.2006 / 15:12

קווין מילווד הוביל את הריינג'רס לניצחון 2:4 על היאנקיז. בוסטון מחצה את בולטימור, בונדס עדיין תקוע על 713 הומרים

ניו יורק יאנקיז - טקסס 4:2

הריינג'רס הגיעו מבוסטון לאחר שהשלימו משחק אחד בלבד מתוך השלושה שהיו מתוכננים להם נגד הרד סוקס. קווין מילווד חזר מפתיחה מחרידה בשבוע שעבר, והגיש בדואל יפה שבעה אינינגים ושישה חשמולים, שעזרו לו להתגבר על מייק מוסינה שמנגד. מוס עבר שבעה וטיגן חמישה, אבל קייל פרנסוורת' הרשה למארק טשיירה לחבוט את הריצה המנצחת באינינג השמיני, ואקינורי אוצוקה שמר היטב. הומר לבראד ווילקרסון מהריינג'רס.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 7:3

הפעם זה היה משחק רגוע ביותר. פרדי גארסיה השלים 6.2 אינינגים וסקוט פודסדניק היה רחוק דאבל אחד בלבד מסייקל, כשחבט לבסיס הראשון, לדאבל ולהומראן. ג'ו קרידי וקרול וויג'ר היו שותפים למלאכת ההומרים, סקוט בייקר רשם את ההפסד.


בולטימור - בוסטון 11:1

מי שהייתה עד לא מזמן הכבשה השחורה של בוסטון, נחלה ממנה את הפסד 12 ברציפות במפגשים ביניהן, כולל העונה שעברה. ג'וש בקט השלים שבעה ושישה והרשה שתי חבטות בלבד, ווילי מו פניה בערב גדול חבט להומר וארבעה ריביז, וג'ייסון וריטק ומייק לואל השתתפו גם הם בחגיגה. רודריגו לופז עם ההפסד, הומר למיגל טחאדה, מספר 12 העונה.


אטלנטה - פלורידה 8:11

למרות פיגור 5:0, הברייבס חזרו למשחק, כשכל 11 ריצותיהם נרשמות בין אינינגים 5 ו-7 (2, 6 ו-3 ריצות בהתאמה). בראיין מק'קאן חבט להומר בן שלוש ריצות והשלים שיא קריירה של חמישה ריביז, אנדרו ג'ונס חבט ארבע פעמים וארבעה ריביז, כשבצד השני מייק ג'ייקובס רושם שש מתוך שמונה ההכנסות הביתה של קבוצתו. אוסקר ויאריאל שבר את היתרון כדי לזכות בניצחון חמישי העונה לאטלנטה, רנדי מסנג'ר עם ההפסד, כריס ריטסמה עם השמירה.


יוסטון - סן פרנסיסקו 10:1

בארי בונדס קיווה להגיע כבר הלילה לבייב רות', אבל כשל מול טיילר בוכהולץ המזוויע. בוכהולץ הרשה שמונה ריצות בשלושה אינינגים של עבודה, מחציתן בגראנד סלאם של פדרו פליז, הרביעי שלו בקריירה. הומר גם לרנדי ווין, ניצחון לבראד הנסי.


קולורדו - דודג'רס 5:4

שלוש ריצות באינינג השביעי הפכו את התוצאה לזכות הדודג'רס, שממשיכים לצבור ביטחון במערב. עוד לילה מצוין לנומאר גארסיהפארה, עם שתי חבטות, ריבי ושתי ריצות. ברט טומקו עם הניצחון, טקאשי סאיטו עם השמירה. רמון רמירז רשם את ההפסד.


אריזונה - סן דייגו 5:6 (10 אינינגים)

טוני קלארק היה 0 מ-26, לפני שהיכה הומר משווה באינינג השמיני, ושון גרין חבט לסינגל מנצח בעשירי, מידי אלן אמברי, כדי להקנות ניצחון לחוזה ולוורדה, שעושה עבודה מצוינת בינתיים במדבר. שבעה ושמונה לצ'ן הו פארק, שפספס את הניצחון בסן דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully