וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ההישג המוזר של מארק בהרלי

15.5.2006 / 15:46

המגיש של הוייט סוקס הפך לראשון ב-106 שנים, שמנצח אחרי שספג שבע ריצות באינינג הראשון. משחק ענק לפטיט, עוד הפסד לרנדי ג'ונסון

מינסוטה - שיקגו ווייט סוקס 9:7

זה היה ללא ספק אחד המשחקים המוזרים שנראו בעונות האחרונות בבייסבול, או כמו שאמר רון גרדנאייר, מאמן מינסוטה: "היה ליל ירח מלא בחוץ. זה מסביר משחק כל כך מכוער".

מארק בהרלי הפך למגיש הראשון בהיסטוריה של ה-AL והשני במייג'ורס, שמרשה שבע ריצות באינינג הראשון - ועדיין יוצא מנצח. הקודם - ג'ק פאוול מהסט. לואיס קרדינלס, שעשה זאת מול השיקגו קאבס. השנה: 1900...

בהרלי יכול היה לצאת מהאינינג, אליו נכנס ביתרון 0:3, ללא נזק, אבל שגיאה שלו ואחת אחרת של חואן אוריבה גרמו לאינינג להמשיך, כשהטווינס חוגגים עם 3:7. אלא שקרלוס סילבה מהצד השני היה פשוט ברוטאלי, הירשה הומרים לג'ים ת'ומה (15), ג'רמיין דיי ואיי ג'יי פיירזינסקי, והגרביים חזרו למשחק. התפנית הייתה באינינג השישי, כשהוייט סוקס היו כבר ביתרון. ואז בא מהלך מדהים ששם את החותם על המשחק.

לואיס קסטייו ניסה לחבוט לבאנט, כדי לקדם שני שחקנים על הבסיסים, ניק פונטו ושאנון סטיוארט. הכדור, במקום לרדת, קיפץ באוויר ונתפס על ידי פול קונרקו בבסיס הראשון (קסטיו בחוץ). קונרקו, בתפיסה מדהימה, זרק לטדאהיטו איגוצ'י, שחיפה עליו בבסיס, ופסל את סטיוארט. רגע, זה לא הסוף. איגוצ'י זרק לאוריבה בבסיס השני, פונטו לא הספיק לחזור - טריפל פליי, ומזל כמותו לא יהיה כנראה לאף מגיש ב-106 השנים הקרובות. בובי ג'נקס עם שמירה מספר 11 העונה.

AL: רנדי ג'ונסון ממשיך להצחין

יאנקיז - אוקלנד 6:1

דני הארן נתן הופעה כוחנית של תשעה אינינגים ושישה חשמולים, אבל רנדי ג'ונסון שוב היה האיש במרכז העניינים. ג'ונסון הרשה שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, וה-ERA שלו עומד על 5.13, ממוצע שהוא לא ממש מכיר. "אני זוכר שהיה זורק 97, 98 מייל לשעה", אמר ג'יי פייטון, שהוא ומארק קוטסאי סילקו את הכדור מהפארק, "וכל היום הסליידרים שלו היו על 90 מייל לשעה". חורחה פוסאדה היה היחיד שהגיע להארן מהיאנקיז, עם הומר משלו.


קליבלנד - דטרויט 3:2

הטייגרס ממשיכים להגדיל את הפער מהאינדיאנס, שפשוט לא מסתדרים בינתיים העונה עם המעמד שלהם כקבוצה שאמורה להתפוצץ. זה היה סוויפ ראשון של דטרויט על קליבלנד ב-16 שנה. שלוש ריצות באינינג השביעי הספיקו למייק מארות' לניצחון, פרננדו רודני עם השמירה וג'ייסון ג'ונסון עם ההפסד מול קבוצתו לשעבר.


טמפה ביי - טורונטו 8:3

הרד סוקס לא משחקים, היאנקיז מפסידים והבלו ג'ייז מנצלים את זה כדי להתקרב קצת. מזל טוב לג'וש טאוורס, שעם שמונה אינינגים ואחרי שבעה הפסדים מצא את הדרך לניצחון ראשון העונה. הומר לאלכס ריוס, מספר 8 העונה, מידי קייסי פוסום המפסיד.


בולטימור - קנזס סיטי 7:8

האוריולס טאטאו את הרויאלס בצורה מכוערת, כשאמביוריקס בורגוז התעקש לתת להם את הניצחון עם ארבע ריצות חובה באינינג האחרון, שהפכו מ-7:4 ל-7:8. ג'ון הלאמה היה האיש שזכה בניצחון, הומר מספר 11 למיגל טחאדה.


איינג'לס - סיאטל 9:4

ג'ף וויבר ממשיך להקפיץ לעצמו את ה-ERA, עם מאזן משובח של 7.40. וויבר אכל שבע ריצות ב-3.2 אינינגים, בהן הומרים של חוזה לופז, ראול איבנייז, קרל אברט ויונייסקי בטנקורט. גיל מש זכה בניצחון והמארינרס עשו את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב - לנצח סדרות באנהיים (לקחו שניים משלושה. איך לא סוויפ?)

המשחק בין בוסטון לטקסס שוב נדחה בגלל גשם.

NL: לא כל כך קטן, אנדי

יוסטון - קולורדו 0:3

אנדי פטיט הגיש משחק מבריק, שכלל תשעה אינינגים, שבעה חשמולים, שלוש חבטות והולכה אחת בלבד, כדי לרשום השתקה ראשונה מאז 2002. בצד ההתקפי עזרו לו שני התותחים הכבדים, לאנס ברקמן ומורגן אנסברג, עם הומרים על ג'ף פרנסיס, המפסיד.


קאבס - סן דייגו 9:0

שש פעמים נפגשו העונה הקאביז והפאדרס. שש פעמים ניצחו הפאדרס את הקאביז, כי הקאביז עגלות והפאדרס קצת פחות עגלות. שאט אאוט אדיר של קליי הנסלי, בהופעה שניה בלבד במייג'ורס, עם תשעה אינינגים ושני חשמולים. הומר בן שלוש ריצות ועוד ריבי לחליל גרין.


סט. לואיס - אריזונה 7:6

גם זה היה מסוג המשחקים הדי מכוערים. כריס קרפנטר ומיגל באטיסטה עזבו את המשחק בשוויון 3:3, כשהדיאמונדבקס שוברים אותו עם דאבל ושתי הכנסות הביתה של צ'אד טרייסי באינינג השישי. אריזונה עלתה ל-3:7, הקרדינלס עוד צמצמו, אבל חוזה ולוורדה דאג לסגור עניין, בפעם ה-11 העונה.


מילווקי - ניו יורק מטס 5:6

פדרו מרטינז לא היה בשיאו, אבל לאחר פיגור 4:2 הציל אותו דייויד רייט מהפסד עם דאבל באינינג השביעי, שקבע 4:4. הברוורס עלו ליתרון 4:5, אולם דרק טרנבאו, מגיש אמין בד"כ, שבר שמירה שאיזנה ל-5:5. באינינג העשירי עלה צ'אד ברדפורד להגיש, וביל הול הוציא ממנו את המיטב והברוורס ניצחו עם הומר וגומר. הומרים גם לריקי וויקס ולדמיאן מילר.


סן פרנסיסקו - דודג'רס 6:3

בארי בונדס שוב נכשל בניסיון להגיע לבייב, וינסה לעשות זאת בסדרה הבאה, ביוסטון. מי שלא נכשל לחבוט הומר הוא ג'ף קנט, עם השישי שלו העונה. אודאליס פרז עלה מהבולפן ורשם את הניצחון, שהושג באמצעות שלוש ריצות על סטיב קליין באינינג השביעי. שמירה ראשונה לג'ו ביימל.


פיטסבורג - פלורידה 8:2

המארלינס רשמו את כל שמונה ריצותיהם בשני האינינגים הראשונים, ואחרי 22 משחקים - לבראיין מוהלר, המגיש של פלורידה, יש ניצחון. מוהלר לא ניצח מאז ה-22 ביולי של השנה שעברה. הומרים למיגל קבררה ולג'ו בורשארד.


אטלנטה - וושינגטון 8:1

הנאשיונלס נתמכו בשבעה ושישה של טוני ארמאס ג'וניור ובהומר מספר 12 של אלפונסו סוריאנו, על ג'ון תומסון המפסיד. ווילסון בטמיט עם הומר ניחומים לברייבס.


סינסינטי - פילדלפיה 2:1 (אחרי 12)

ראיין הווארד נכנס במצב של 0:1 לרדס, כשצ'רלי מנואל והפיליז היו על סף ייאוש. ברנדון קלאוסן ידה שמונה וטיגן שבעה, ופשוט שייט. הווארד שלח לייזר ליציע באינינג השמיני, והשווה ל-1:1. עברו ארבעה אינינגים, והפעם עמד מולו כריס המונד. אותו דבר, הומר שני, טום גורדון סגר והפיליז רשמו סוויפ ראשון מזה ארבע שנים בסינסינטי. לרדס ירה ג'ייסון לה רו להומר משלו, שהעלה אותם ליתרון על ברט מאיירס. הפער בין המטס לפיליז בטבלת המזרח כעת - משחק אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully