וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: גם קרוליינה בגמר המזרח

15.5.2006 / 14:54

ההוריקנס הכניעו את ניו ג'רזי 1:4, והשלימו עם אותה תוצאה את הסדרה. אדמונטון כבר מובילה על סן חוזה, אחרי ניצחון 3:6

אחרי הניצחון של הקרוליינה הוריקנס על ניו ג'רזי, 1:4, נשארה רק סדרה אחת פתוחה, לאחר שהאדמונטון אוילרס גברו במשחק החמישי על הסן חוזה שארקס 3:6, ועלו ליתרון 2:3 בסדרה.

קרוליינה - ניו ג'רזי 1:4 (1:4 לקרוליינה, שניצחה בסדרה)

להוריקנס ממש לא התחשק לחזור לניו ג'רזי. הפסד שלהם בבית היה מעביר את המומנטום בבירור לדווילס, וזה לא משהו שם ממש רצו להתמודד איתו. והם לא, כי קאם וורד, בפלייאוף מוצלח, חיפה על המשחק הקודם החלש שלו, מנע מ-17 דסקיות לחדור פנימה וקרוליינה תפגוש בגמר מעניין את בפאלו במזרח.

דווקא הדווילס עלו ליתרון 57 שניות מהפתיחה משער של בראיין ג'יונטה, אבל התגובה הייתה מהירה וכואבת. בדקה ה-8 הכניע פרנטיסק קברלי את מרטין ברודור, וקבע 1:1. בשליש השני כבש קורי סטילמן בפאוור פליי וקבע 1:2, ואת האות לחגיגה נתנו ריי וויטני ואריק סטאאל בשליש האחרון, קבעו 1:4 ענק פעמיים - וקרוליינה בין ארבע האחרונות.

"הגיע לנו", אמר הקפטן רוד ברינד'אמור, "היינו טובים מהם מהפייס אוף הראשון בסדרה, וכעת אנחנו ממשיכים". ההוריקנס ניצחו לראשונה בהיסטוריה משחק מכריע בסדרה בביתם. "היינו חייבים לבוא בגישה של משחק 7", אמר המגן ארון וורד, והוסיף: "במשחק הקודם היינו חלשים, אבל זה היופי בסדרות של הטוב משבעה: "אתה חייב לשפר ומהר".

ברודור סיכם מצד המפסידים: "היה לנו הרבה חוסר מזל. כשמביטים לאחור, יש תחושה של החמצה אצלנו".

באדמונטון ממשיכים למצוא נפט

סן חוזה - אדמונטון 6:3 (2:3 לאוילרס בסדרה)

מחפשי הנפט נסעו למצוא קצת מכרות במדינת הזהב, ומצאו גם מצאו. ארבעה שערים בשליש השלישי, כשראיין סמית' מככב, העלו את האוילרס ליתרון 2:3 בסדרה, ולמי ששכח - הם כבר פיגרו 2:0.

סמית' כבש צמד ובישל צמד, והיה הכוכב הגדול של בליץ ענק של 12 דקות בשליש האחרון. פרננדו פיסאני העלה את אדמונטון ליתרון שמונה דקות מהפתיחה, אבל סקוט ת'ורנטון השווה ארבע דקות וחצי מפתיחת השליש השני. סמית' הבקיע את הראשון משני שעריו במשחק שתי דקות לאחר מכן, במהלך פאוור פליי, והקבוצות ירדו לשליש האחרון במצב 1:2.

ואז החל הבלגאן. 12 שניות מפתיחת השליש, שון הורקוף קבע 1:3. 32 שניות חלפו מהשער הזה, וכריסטיאן ארנהוף החזיר את השארקס למשחק מבישול של קייל מקלארן וג'ו ת'ורנטון. חלפו פחות משתי דקות, וזה כבר 3:3, משער של ג'ונת'ן צ'יצ'ו האליל.

ואז החל הבליץ המשובח, שממש כמו בסדרה עם דטרויט, מאפשר לאוילרס לסגור עניין במשחק השישי בבית. פיסאני הבקיע את שערו השני במשחק מבישול משותף של הורקוף וסמית', ג'ארט סטול קבע 3:5 בפאוור פליי וסמית' חתם את התוצאה ארבע דקות לסיום, כשהסיט את הפאק שירה כריס פרונגר.

למשחק קדמה שערורייה, כשאוהדי השארקס ביזו את ההמנון הקנדי. "לא התייחסתי לזה", אמר קרייג מקטאוויש, מאמן אדמונטון, "אני בטוח שאצלנו לא יעשו את זה לדגל האמריקאי". פרונגר ציין את ההתלהבות: "כולנו מאמינים כאן בחדר ההלבשה, אין דבר שאי אפשר לעשות".

מאמן השארקס, רון ווילסון, אמר: "ירינו לעצמנו ברגל והסתבכנו. עכשיו הכל יהיה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully