וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז עושים את זה בהגשה

13.5.2006 / 11:27

עם הרכב חסר הגיש צ'ין מינג וונג היטב ב-0:2 על אוקלנד. טקסס ניצחה בבוסטון במשחק מקוצר, המטס הפסידו במילווקי

יאנקיז - אוקלנד 0:2

היאנקיז עלו בלי הידקי מאטסוי וגארי שפילד, ועם חור גדול מאוד בליינאפ. אבל הומרים של אלכס רודריגז וברני וויליאמס, יחד עם שמונה אינינגים טובים של צ'ין מינג וונג (בלי חשמולים) הקנו להם ניצחון מוראלי חשוב, בעיקר לאור ההפסד של הרד סוקס. באבא קרוסבי ומלקי קבררה פתחו בהרכב על חשבון הפצועים, אם כי ניו יורק מצפה לעשות מהלך שיביא אליה אאוטפילדר תותח (המחשבה כרגע - קרלוס לי ממילווקי). שמירה שביעית העונה למריאנו ריברה.


בוסטון - טקסס 6:0

אחרי שישה אינינגים שרק האמפייר לסיום בגלל גשמים חזקים בפנוויי. זה הספיק לקמרון לואו להכניס לדף הסטטיסטיקה משחק מלא, של חמישה אינינגים וארבע קטילות. הומר להאנק בליילוק, מידי מאט קלמנט מצחין הבואשים.


קליבלנד - דטרויט 5:4

האינדיאנס בתקופה מאוד לא טובה, ורואים את הטייגרס פותחים מבערים. קרייג מונרו חבט להומר באינינג השביעי, פתח שוויון של 2:2 ליתרון 2:4, קני רוג'רס הגיש 6.1 אינינגים טובים וטוד ג'ונס שמר בפעם השמינית העונה. צמד הומרים של קייסי בלייק לא עזר לשבט, שהפסיד משחק רביעי ברציפות אחרי הבושה בקנזס סיטי.


בולטימור - קנזס סיטי 5:6

הקאמבק של קורי פטרסון נמשך. פטרסון חבט להומר, רשם ארבעה ריביז וגם את הריצה המנצחת, באינינג השמיני. אמיל בראון חבט להומר מידי אריק בדארד, המגלה תכונות עגלתיות העונה. טוד וויליאמס רשם את הניצחון, כריס ריי את השמירה התשיעית העונה.


איינג'לס - סיאטל 7:12

המלאכים ממשיכים למצוא את המחבטים האבודים. חואן ריברה חבט לגראנד סלאם שלישי בקריירה, ולוס אנג'לס רשמה את כל 12 ריצותיה בין אינינגים 2 ו-4 (לפי חלוקה של 5, 1, 6). קלווים אסקובר השלים שישה אינינגים וניצחון למרות חמש ריצות חובה, הקטור קראסקו עם השמירה אחרי שצלח שלושה אינינגים מלאים. הפסד לג'ואל פיניירו והומר ושלושה ריביז לג'רמי ריד בסיאטל.


טמפה ביי - טורונטו 1:4

עם שבעה אינינגים ושש קטילות, סת' מקלונג, בחור טוב, חיסל את הבלו ג'ייז, כשטיילר ווקר נכנס לעניינים ורושם שמירה חמישית העונה. למרות ארבע הריצות שספג, קייסי ג'נסן הצעיר המשיך להפגין יכולת טובה בטורונטו, עם שבעה אינינגים.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 1:10

ג'ון גארלנד, בעונה שעברה מועמד רציני לסיי יאנג עד פגרת האולסטאר, לא מצליח לפגוע בכלום. גארלנד הרשה שבע ריצות ב-5.1 אינינגים, בהם הומר ושלוש ריצות לג'ו מאוור. אבל הסיפור הוא יוהאן סנטנה, שרץ לתואר אותו השיג לפני שנתיים עם שבעה אינינגים ועשרה חשמולים, כשאחרי פתיחה בינונית הוא מוריד את ה-ERA שלו ל-3.38.


NL: פילדלפיה נושפת בעורף המטס

סינסינטי - פילדלפיה 8:4

למי ששכח, הפיליז פתחו את העונה עם שישה הפסדים רצופים, וכעת הם שני משחקים בלבד מהמטס במזרח. קול הלמס פירק שבעה חובטים בחמישה אינינגים של עבודה, אבל ראיין מדסון האוויל שבר לו את הניצחון אחרי שהרשה הומרים לאוסטין קרנס ולאדווין אנקרנסיון, שהשוו ל-2:2 באינינג השישי. הפיליז, שאצלם רשמו הומרים ראיין הווארד ושיין ויקטורינו, הצליחו לקחת חזרה את היתרון באינינג השביעי, שמו עוד חמש ריצות על הלוח וזכו בניצחון. שמירה 11 לטום גורדון, פילדלפיה נראית טוב מאוד.


יוסטון - קולורדו 2:12

למרות התוצאה האסטרונומית, המשחק נפתח לרווחה באינינג השישי, כשהאסטרוס שמו ארבע ריצות על הלוח ושברו שוויון 1:1. מייק גאלו זכה בניצחון, בערב גדול של מורגן אנסברג, עם ארבע ריצות, שלוש מתוכן בהומר ששבר את השוויון. גם קרייג ביג'יו ומייק לאמב חבטו מחוץ לגדר. בראד לידג' עלה כמחליף בבולפן, כנראה כדי לקבל את מנת הביטחון הדרושה חזרה.


סט. לואיס - אריזונה 3:5

מארק מאלדר הגיש שישה ושישה, ג'ייסון איזרינגהאוזן רשם שמירה מספר 11 וג'ים אדמונדס חבט להומר בנצחון הקרדינלס. אלברט פוחולס עם תרומה צנועה של חבטה, הולכה, הכנסה וריצה. חואן קרוז עם ההפסד.


קאבס - סן דייגו 10:5

הפאדרס ממשיכים במה שהחלו בשבוע שעבר בסן דייגו מול הקאביז. ערב מצוין למייק פיאצה, עם ארבע חבטות, ולדייב רוברטס עם שלוש. וודי וויליאמס נפצע בכתפו ונטש אחרי אינינג אחד. הוא הוכנס לרשימת הפצועים. הומר לאדריאן גונזאלס, הפסד לגלנדון ראש.


מילווקי - ניו יורק מטס 9:12

המטס מתחילים לאבד קרקע אחרי הפתיחה המופלאה, ואפילו הומר מספר 13 של קרלוס דלגאדו לא עזר לניו יורק, שסבלה מהגשה רעה. חוזה לימה נטש אחרי 4.2 אינינגים עם ההפסד, כשהוא ומחליפו, דארן אוליבר, נכנעים להומרים של פרינס פילדר, השישי והשביעי שלו העונה. שמירה מספר 12 לדרק טרנבאו, ניצחון נאה לדייב בוש עם שישה אינינגים, שלוש ריצות ושבע הכשות.


פיטסבורג - פלורידה 9:12

סלאגפסט גם בפיטסבורג, עם ארבע ריצות של נייט מקלאות'. מאט קאפס רשם את הניצחון, מייק גונזאלס עם השמירה.


סן פרנסיסקו - דודג'רס 6:1

נומאר גארסיהפארה לוהט. הבסיס הראשון של הדודג'רס חבט שלוש פעמים, רשם ריבי אחד והאחוזים שלו כעת הם 352., כמו בימים הטובים. חמישה אינינגים והניצחון לבראד פני.


אטלנטה - וושינגטון 2:6

ג'ון סמולץ נתן אותה בדומיננטיות עם תשעה אינינגים ושבעה איוורורים, והברייבס מתחילים לקבל חזרה קצת צבע לפנים אחרי פתיחה נוראית לעונה. סמולץ הרשה רק ארבע חבטות, אבל אחת מהן הייתה הומר לראיין צימרמן, היחיד במשחק.

טבלאות

טבלת ה-AL:

מזרח

ניו יורק יאנקיז 13:20
בוסטון רד סוקס 14:21
טורונטו בלו ג'ייז 16:19
בולטימור אוריולס 20:16
טמפה ביי דוויל רייז 21:15


מרכז

שיקגו וייט סוקס 11:23
דטרויט טייגרס 13:22
קליבלנד אינדיאנס 19:17
מינסוטה טווינס 19:16
קנזס סיטי רויאלס 23:10


מערב

טקסס ריינג'רס 17:19
אוקלנד את'לטיקס 18:17
לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 20:16
סיאטל מארינרס 22:15


NL:

מזרח:

ניו יורק מטס 13:22
פילדלפיה פיליז 15:20
אטלנטה ברייבס 19:16
וושינגטון נאשיונלס 24:12
פלורידה מארלינס 24:9


מרכז

סינסינטי רדס 13:23
סט. לואיס קרדינלס 13:23
יוסטון אסטרוס 15:21
מילווקי ברוורס 18:18
שיקגו קאבס 20:15
פיטסבורג פייראטס 25:11


מערב

קולורדו רוקיז 16:20
סן דייגו פאדרס 16:20
אריזונה דיאמונדבקס 16:19
לוס אנג'לס דודג'רס 18:18
סן פרנסיסקו ג'איינטס 19:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully