וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אדמונטון השוותה מול סן חוזה

13.5.2006 / 11:10

אחרי פיגור 2:0 בסדרה, האוילרס ניצחו גם את השני במשחקי הבית שלהם, 3:6, ואיזנו ל-2:2, בזכות שלושה שערים בשליש האחרון

אדמונטון חושבת לעשות לסן חוזה מה שעשתה קרוליינה למונטריאול בסיבוב הקודם. האוילרס לא נבהלו מפיגור 2:0 אחרי שני המשחקים הראשונים בקליפורניה, חזרו במשחק הזה מפיגור 2:0 ו-3:1, ועם מטח של שלושה שערים ב-11 דקות בשליש האחרון העבירו את הסדרה להכרעה של הטוב משלושה.

דווקא האורחים פתחו חזק, כשג'ו ת'ורנטון (דקה 4) ונילס אקמן, שלוש דקות אחר כך, העלו אותם ל-0:2. שון הורקוף, הדמות המרכזית של הקודחים בסדרה, צימק, אבל כשג'ונת'ן צ'יצ'ו הבקיע בדקה ה-9 של השליש השני, הם נראו שוב בצרות.

ואז הפעילו האוילרס את המבערים. מייקל פקה כבש שמונה דקות לסיום השליש ושלוש דקות אחריו השווה סרגיי סמסונוב. סמסונוב הכין לג'ייסון סמית', שהפך את התוצאה ל-3:4 שלוש דקות מפתיחת השליש האחרון, ומכאן לא הסתכלו האוילרס לאחור. אלס המסקי וג'ארט סטול (פאוור פליי) השלימו את המהפך הגדול, והסדרה חוזרת לסן חוזה.

"ידענו שאנחנו חייבים לתקוף באינטנסיביות ולעלות עם רעל למגרש, אבל לא הצלחנו לעשות את זה מהפתיחה", אמר חלוץ אדמונטון, ראיין סמית', "אבל האוהדים האלה פשוט מוטרפים. הם נתנו לנו דחיפה עצומה".

המאמן, קרייג מקטאוויש, לא היה שבע רצון גם הוא מהפתיחה: "שתי הקבוצות ביצעו טעויות, אבל אנחנו ניצלנו את שלהם כשזה קבע. במהלך הטיסה לקליפורניה אסביר לחבר'ה שוב כמה שזה היה חשוב לנצח, ואולי הם יבינו כמה שזה חשוב לנצח במשחק הבא".

וסה טוסקאלה, שוער השארקס שהצטיין עד כה בטורניר, לא עבר משחק טוב, ואחרי השער החמישי, של אלס המסקי, הוחלף על ידי ייבגני נבוקוב: "כולם עושים טעויות, ולא אתן לטעות כזו להשפיע לי על הביטחון. ביום ראשון משחק חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully