וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז איבדו את הסדרה ואת מאטסוי

12.5.2006 / 11:41

האאוטפילדר של ניו יורק שבר את פרק כף ידו בהפסד 5:3 לבוסטון, וכנראה סיים את העונה. במרכז הלילה עמד גשם, שהפסיק ודחה משחקים

ניו יורק יאנקיז - בוסטון רד סוקס 5:3

מבחינת היאנקיז, ההפסד במשחק עצמו הוא סיפור מאוד קטן ולא חשוב. הסיפור הגדול והעצוב יותר הוא הפציעה של הלפט פילדר המצוין הידקי מאטסוי. באינינג הראשון חבט מארק לורטה מבוסטון כדור לשדה השמאלי שאותו מכסה מאטסוי. השחקן ניסה לבצע תפיסת זינוק, נחת על פרק כף היד ושבר אותו. הוא יעבור ניתוח היום, צפוי להיעדר מספר חודשים ואולי גם עד סיום העונה. מאטסוי שיחק 518 משחקים רצופים מאז הגיע ליאנקיז ב-2003, ולפני כן השלים רצף של 1,250 משחקים ביפן.

יש לזכור כי האאוטפילד של ניו יורק כבר סובל מחסרונו של גארי שפילד, שנפצע בסוף אפריל, גם הוא בכף ידו.

לורטה היה גיבור הניצחון של בוסטון, כשבאינינג השביעי חבט לסינגל בן שתי ריצות שהעלה את הרד סוקס ליתרון 3:4, אותו הגדילו ועליו שמר ג'ונת'ן פפלבון. טים וייקפילד, שהיה מצוין בד"כ בקריירה נגד היאנקיז, זכה בניצחון לאחר שישה אינינגים טובים ותשעה חשמולים.

ביאנקיז שון צ'אקון לא צלח חמישה אינינגים לאחר שאיבד את השליטה על אזור הצלחת. קייל פרנסוורת' הוא האיש ששבר את השמירה, רון וילון עם ההפסד.

גשם, גשם משמיים

שלוש משחקים: בולטימור - דטרויט, וייט סוקס - איינג'לס, פיטסבורג אריזונה נדחו, ואחד הופסק אחרי חמישה אינינגים, כשבפילדלפיה זכו הפיליז בניצחון 0:2 על המטס במשחק מקוצר (בבייסבול משחק הופך לרשמי אחרי שעבר את חצי הדרך, דהיינו יותר מ-4.5 אינינגים).

טורונטו - אוקלנד 3:8

המחבטים של הבלו ג'ייז מוצאים דרכם לרקיע בכל יום נתון כמעט. טד לילי משך 7.2 אינינגים לניצחון, כשהוא מסתייע בשני הומרים וארבעה ריביז של טרוי גלאוס. גלאוס הגיע לטורונטו בתחילת העונה, והוא מהווה תוספת כח עצבנית עם 12 הומרים עד כה. באוקלנד המשיך ניק סווישר הסנסציוני להלום, וגם הוא ספר עד 12 באמצעות צמד משלו.


דודג'רס - יוסטון 4:2

וונדי??? רודריגז שוב מוכיח שהוא וונדי!!! רודריגז. המגיש של יוסטון צלח 6.2 אינינגים עם חמישה חשמולים, כדי לראות איך במצב 1:4 בראד לידג' כמעט מחרב לו את השמירה. לידג', בעונה איומה, נתן ריצה, מילא את הבסיסים ונמשה על ידי המנג'ר פיל גארנר לטובת דן ווילר ששמר בהצלחה. הוא הודה שלא הוא היה מושיע כאן: "היה לנו מסע גרוע של משחקי חוץ. היינו צריכים שמישהו ינצח עבורנו, ואני לא יכולתי לעשות את זה".

נומאר גרסיהפארה המשיך ביכולת המצויינת עם שתי חבטות והולכה אחת. חברו לרד סוקס לשעבר, דרק לואו, רשם את ההפסד.


סן דייגו - מילווקי 5:8

הפאדרס צריכים את ג'ייק פיבי שיילך כמה שיותר עמוק. פיבי השתולל עם 13 אלקטרונים בשבעה אינינגים, יצא ביתרון 0:8 רק כדי לראות איך דוון ברזלטון כמעט הורג לו את הניצחון עם ארבע ריצות חובה. קורי קוסקי ממילווקי עם ההומר היחיד במשחק.


סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 3:9

הופעה טובה מאוד של ג'יימי רייט, עם 7.1 אינינגים, הביאה לג'איינטס את הניצחון. אבל ההצגה שוב לא הייתה מושלמת עם חוסר היכולת של בארי בונדס לרשום הומר מספר 714. שתי חבטות ושלושה ריביז לסטיב פינלי.


פילדלפיה - ניו יורק מטס 0:2

הפיליז ניצחו באמצעות הומר של צ'ייז אטלי ותפיסה מדהימה של האאוטפילדר ארון רוואנד, אבל גם הם שילמו מחיר יקר במשחק הזה. רוואנד התנגש עם פניו בקיר לאחר התפיסה, שבר את אפו ופונה לבית החולים. "הוא יהיה בחוץ לתקופה לא קצרה", אמר צרלי מנואל, המנג'ר.

המשחק קוצר לחמישה אינינגים בגלל גשם, ולאחר שהפך לרשמי זכה גאווין פלויד בניצחון. סטיב טראקסל רשם את ההפסד.


פלורידה - אטלנטה 9:1

דונטרל וויליס לא שופע ביטחון גדול מדי מהחבר'ה הצעירים שסביבו. דונטרל נטש אחרי 2.2 אינינגים כשהוא מוריש שבע ריצות חובה (שש מהן באינינג השלישי), וגם הפסד רביעי העונה. ה-ERA שלו נוסק לשמיים - 6.22. טים הדסון זכה בניצחון הקל, עם שישה ושבעה.


סינסינטי - וושינגטון 4:5 (אחרי 11)

הנאשיונלס הצליחו להשוות באינינג התשיעי לאחר שפיגרו 1:0, וב-11 עלו ליתרון של 2:4. אבל קן גריפי ג'וניור, שרק חזר מרשימת הפצועים (אליה ישוב בוודאי תוך יומיים) ירה הומר בן שלוש ריצות מידיו של ג'ואי איישן. ניק ג'ונסון עם הומר לנאשיונלס.

סדרות סוף השבוע

אוקלנד תתארח אצל הניו יורק יאנקיז, כשבמשחק הלילה יפגוש צ'ין מינג וונג את בארי זיטו. מאט קלמנט ובוסטון יפגשו את קמרון לואו וטקסס. מינסוטה עם יוהאן סנטנה תארח את הוייט סוקס עם ג'ון גארלנד. בארי בונדס ינסה להגיע לבייב רות' נגד הדודג'רס, כשמאט מוריס יגיש לצידו ובראד פני נגדו.

שעה ראשית למשחקים - 2:05.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully