וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לא מתעסקים עם מוסינה

11.5.2006 / 16:13

היאנקיז היכו את שילינג והרד סוקס 3:7, תחת כנפי האס שלהם. גלאווין והמטס ניצחו את פילדלפיה, הומר 18 לפוחולס בנצחון הקרדינלס

יאנקיז - רד סוקס 3:7

המשחק השני בסדרה בברונקס נראה מבטיח מאוד עבור בוסטון באינינג הראשון. דייויד אורטיז חבט להומר מספר 12 באצטדיון בו הוא בולע הומרים כמו בוטנים, והעלה את הרד סוקס ל-0:2 על מייק מוסינה. בוסטון עלתה ל-0:3 באינינג השני מהומר של מייק לואל, ואז החלה ההצגה של מוס והיאנקיז. המגיש השלים 6.2 אינינגים עם חמישה חישמולים, כשעמיתו קורט שילינג מאפשר לניו יורק לחזור למשחק. ג'ייסון ג'יאמבי הוציא את הכדור מהפארק בפעם ה-12, ואחר כך היכה גם חורחה פוסאדה להומר.

כשאלכס רודריגז עלה לצלחת באינינג החמישי, הקהל שרק לו בוז. א-רוד היה אחד האחראים למפלה של הלילה לפני כן, כשרשם שתי שגיאות. במצב של שוויון 3:3 הוא הטיס את הכדור מעבר לגדר, העלה את היאנקיז ליתרון 3:4, והפסים לא הסתכלו עוד לאחור.

שילינג נטש אחרי חמישה אינינגים עם ההפסד השני שלו העונה. הלילה יעמדו על הגבעה שון צ'אקון וטים וייקפילד.

AL: קללה באינדיאנית

קנזס סיטי - קליבלנד 8:10

האינדיאנס יוצאים עם מאזן מביש מקאופמן סטדיום: חמישה משחקים, חמישה הפסדים. השבט כבר הוביל 0:3, אבל קריסה של ג'ייק ווסטברוק (קורה לו לא מעט השנה) הביאה למהפך. קליבלנד איזנה מ-5:8 ל-8:8 באינינג השמיני, אבל בתחתית האינינג חבט ארון גייל להומר שובר שוויון. גם אנחל ברואה חבט להומר, כשאמביוריקס בורגוז שובר שמירה אבל זוכה בניצחון. הומרים לג'וני פראלטה ולקייסי בלייק, הפסד לגיירמו מוטה.


טקסס - מינסוטה 4:3

אחרי שהוכיח עצמו כאחד הפיצ'רים העגלתיים בליגה, קייל לוהש הצליח להוציא מהיד משחק טוב של שישה אינינגים ושישה חשמולים. הוא נעזר בשמירה חמישית של ג'ו ניית'ן. ויסנטה פאדייה עם ההפסד, למרות הופעה של שישה וחמישה.


סיאטל - טמפה ביי 1:0

סקוט קאזמיר שוב הוכיח עצמו כאחד הפיצ'רים הכשרוניים בליגה. קאז רשם שבעה אינינגים עם תשעה טיגונים, והאפיל על שמונה ותשעה של ג'יימי מוייר המתושלח. דיימון הולינס הכניס את הריצה המנצחת באינינג החמישי, טיילר ווקר הצליח לא לשבור את השמירה.


בולטימור - דטרויט 6:3

ג'סטין ורלנדר, ילד עם 101 מייל לשעה על הרדאר, הצליח להעביר 6.1 אינינגים בשלום, ועזר לדטרויט לקטוע רצף של שלושה הפסדים. הומר ושלוש ריצות של ברנדון אינג' ועוד הומר של קרטיס גרנדרסון סייעו גם הם לעניין. הפסד לרודריגו לופז המגעיל.


שיקגו וייט סוקס - איינג'לס 12:5

סוף סוף התעוררה התקפת המלאכים, ושמה קצת ריצות על הלוח. ארווין סנטנה הגיש שישה וקטל שבעה, כשהוא נעזר בתמיכה רחבה של התקפתו. האיינג'לס הובילו 0:6, כשהגרביים צימקו ל-5:6 באינינג השמיני. בסוף האינינג נכנס פרנסיסקו רודריגז, ולמזלו הרוויח את השמירה בקלות, כי החברים הכפילו את מאזן ריצותיהם באינינג התשיעי. שלוש ריצות ושלושה ריביז לאורלנדו קבררה, צ'רלי הייגר הנאקל בולר היה המגיש שפתח על חשבון חוזה קונטרראס (פצוע) וחטף את ההפסד.


טורונטו - אוקלנד 7:9

הבלו ג'ייז עשו זאת, כרגיל, דרך המחבטים, כי ההגשה שלהם היא משהו נורא. יתרון של 0:6 (גראנד סלאם של לייל אוברביי) כבר באינינג הראשון על ג'ו בלנטון, כמעט לא הספיק. גוסטאבו צ'אסין נתן לאוקלנד לחזור עם 5:6, לפני שנטש אחרי שלושה אינינגים בגלל בעיות במרפק. צריך לזכור שגם לאיי ג'יי בארנט, שנמצא ברשימת הפצועים, יש בעיית מרפק.

האייז הפכו את התוצאה ל-6:7 באינינג הרביעי, אבל טורונטו הצליחה להתגבר, ועד לסיום הגדילה את היתרון והסתייעה בשמירה של בי ג'יי ראיין. מלבד אוברביי חבטו גם מארק קוטסאי, פרנק תומאס ואדם מלהיוז מאוקלנד להומר.

NL: פוחולס לא נרגע

סט. לואיס - קולורדו 4:7

מפגש של מגיש עם המחבט של אלברט פוחולס לא מבשר טובות. פוחולס חבט להומר מספר 18 העונה, כשהוא עושה זאת מהכפפה של ביונג היונג קים ומאפשר לג'ף סופאן לקצור את הניצחון עם חמישה ושבעה. גם חואן אנקרנסיון חבט להומר בקרדינלס, ג'ייסון איזרינגהאוזן עם השמירה.


פלורידה - אטלנטה 3:11

הצעירים של המארלינס דגו את הברייבס, שממשיכים לגמגם העונה. ג'וש ג'ונסון זכה בניצחון, כשהוא מסתייע בהומר וארבעה ריביז של ג'ו בורשארד ועוד הומר ושני ריביז של מיגל קבררה. קייל דייויס נטש עם ההפסד כבר אחרי ארבעה אינינגים.


סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 8:1

אה! הקאביז שמו שמונה ריצות על הלוח. קרלוס זמבראנו הפטיש סוף סוף זכה לתמיכה מהחבר'ה, והכיש שישה ענקים בשמונה אינינגים, כשאחד מהם הוא בארי בונדס, שעדיין לא רשם הומר מספר 714. מי שכן רשם הומר הוא ז'אק ג'ונס, עם השישי שלו העונה. ג'ונס הוסיף ארבעה ריביז, מאט קיין עם ההפסד.


סינסינטי - וושינגטון 6:9

ליבאן הרננדז המשיך להסריח, אבל ניצל מהפסד כשדייויד וות'רס שבר שמירה וניצחון לארון הראנג באינינג שמיני. הנאשיונלס חזרו מפיגור 6:4 לשוויון, אבל דאבל מנקה בסיסים של סקוט האטברג בתחתית האינינג העניק לרדס את הניצחון. הומר מספר 13 לאדם דאן מסינסי, כשגם מרלון בירד וניק ג'ונסון מוושינגטון מסיטים את הכדור אל מעבר לגדר.


פיטסבורג - אריזונה 7:4

ברנדון ווב חטף אמנם שתי ריצות באינינג הראשון, אבל שישה ושישה, יחד עם שמירה עשירית של חוזה ולוורדה וערב של ארבע חבטות של צ'אד טרייסי, העניקו לו את הניצחון השישי העונה. ווב הוא המגיש הראשון העונה שמגיע למאזן. דמאסו מארטה עם ההפסד.


סן דייגו - מילווקי 0:3

מה תגידו על צ'ן הו פארק, שבשישה אינינגים של עבודה העמיד עצמו על ERA של 3.57? ג'וש בארד עזר לו עם שתי חבטות ושני ריביז, וטרבור הופמן רשם שמירה שישית.


דודג'רס - יוסטון 6:9

ברט טומקו הגיש שישה, ג'ף קנט חבט להומר ושלושה ריביז, אבל מי שהתעורר בגדול הוא נומאר גארסיהפארה. בעבר שורטסטופ מפואר והיום שחקן בסיס ראשון, נומאר נמצא בכושר פנטסטי. הוא חבט להומר על טיילר בוכהולץ, כפי שעשה גם רפאל פורקאל. לבוכהולץ קפץ ה-ERA מ-2.16 לפני המשחק ל-3.82 אחריו. לאנס ברקמן היה נקודת האור של האסטרוס הקורסים, עם הומר מספר 12.


פילדלפיה - ניו יורק מטס 13:4

טום גלאווין שוב הגיש סולידי, הפעם שבעה אינינגים יפים, ונעזר בפתיחת 0:10 כבר אחרי שלושה אינינגים. המטס פערו את המשחק לרווחה באינינג השלישי עם שש ריצות, כשקורי ליידל נוטש מהר לטובת ארון פולץ באינינג השלישי. הומר לחוזה רייס מידי פולץ, כשבפילי מוציאים פאט ברל וראיין הווארד את הכדור מהפארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully