וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול השבוע: דימונה מנצחת שוב

10.5.2006 / 7:15

עלתה למאזן 1:8 עם שני נצחונות גדולים, על פנטיקון ועל הטייגרס. שמשון הייטק במאזן 1:5, אחרי ניצחון על הדוגס

קבוצת הסופטבול של דימונה שיפרה בשבוע שעבר את מאזנה ל-1:8 עם 2 ניצחונות גדולים, האחד על המתחרים העיקריים שלהם בבית א', פנטיקון, אותם ניצחו 3:5 והשני על הטייגרס עם 3:6. שמשון היי-טק העלו את המאזן שלהם ל-1:5 עם ניצחון 5:11 על הדוגס, אשר ניצחו את קרייזי ריצ'ארד 1:6. ציון טורס הפסידו טכנית לטוויסטרס הגליל, ו-ISP ת"א גם הפסידו טכנית לנשים של דימונה.

ירון בן ישראל מדימונה ועמי בראן מפנטיקון החלו במשחק צמוד, אך שרשרת חבטות קצרות בעליון הרביעי הרשתה לדימונה לעלות ליתרון אותו לא שמטה. הוראליאל בן ישראל חבט לסינגל שהכניס 2 ריצות, אחרי שדימונה מילאו את הבסיסים על באנטים. ירון חבט 3 מ-4, ושרף 7 חובטים של פנטיקון, כמו כן יהודה בן ישראל ואחזיה בן ישראל חבטו כל אחד פעמיים בשביל הדימונאים. דניאל מדי היה הכוכב של פנטיקון עם הומ-ראן ותפיסה יוצאת מן הכלל בסנטר פילד. השילוב של האבא ובן בשורט-סטופ ובסיס שני של מארק ואיתי מאירפלד החזיק את המשחק צמוד עם הגנה חזקה.

ירון שוב הגיש מעולה כאשר חישמל 6 חובטים של הטייגרס, והחזיק אותם על 4 חבטות בכל המשחק. דימונה מילאו את הבסיסים על באנטים, עד שאליעיד בן ישראל חבט לסינגל שהכניס 2 נקודות, כדי לעלות להובלה מתמדת במשחק. פרינס אמנועל בן ישראל הציל את המשחק עם תפיסה מדהימה בבסיס שני, כאשר ת"א החלו את הראלי שלהם עם רצים על בסיס שני ושלישי. אצל הטייגרס, הרייט-פילדר החדש - יונתן הורן, חבט לטריפל שהכניס נקודה בחבטת הבכורה שלו, חובט הליד-אוף גיא בנדר הכניס נקודה עם סינגל והתופס מנדי פינצ'ובסקי הגיע לבסיס 3 פעמים.

יחזקאל גנז הגיש בפעם השנייה ברצף כמו שצריך בשביל הדוגס, כאשר הוא הגיש כמעט משחק מושלם עד שנייט רוזנברג שבר עם חבטה בסיבוב הרביעי. גנז לא הוליך חובט אחד עד הסיבוב השביעי. דני מכליס חבט ל-2 טריפלים, הכניס 2 רצים וגנב 2 בסיסים בזמן שתפס כמה תפיסות יפהפיות בסנטר-פילד בשביל הקבוצה מהשפלה.
הדוגס חבטו ראשונים והכניסו 4 נקודות בסיבוב הראשון נגד שמשון היי-טק והמגיש שלום מנורה, אך בית-שמש ענו בחזרה עם 3 נקודות משלהם על ידי איש הליד-אוף שלהם - מארק צ'ס, אשר הגיע לבסיס 3 פעמים וגנב 3 בסיסים במשחק.

יואל שניצלר השווה את המשחק על 4 בסיבוב השני עם סינגל ללפט-פילד. כאשר המשחק בשיוויון בסיבוב החמישי והדוגס מאיימים, השורט-סטופ ג'ף מור עשה שני מהלכים יפים, כשתפס שתי חבטות לרצפה וזרק לראשונה, ובכך השיג שני פסולים על רצים שהיו בטוחים שהגיעו בבטיחה לבסיס ולכן האטו את מהירותם. השמשונאים פתחו את המשחק עם 7 נקודות בשני הסיבובים האחרונים, מונהגים על ידי טריפל עמוק של מנורה.

קיבוץ נתונים: מייכה וינסטון ורועי אבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully