וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הקונצרט של ג'פרי לופול

10.5.2006 / 10:10

הסנטר של אנהיים הבקיע את כל ארבעת השערים, כולל אחד בהארכה, כדי לנצח בדנבר 3:4 ולהעלות את המייטי דאקס ל-0:3 בסדרה

הבשורה הרעה מבחינת איליה בריזגאלוב, שוער אנהיים, היא שהוא לא שבר את שיא השאט אאוטים הרצופים בפלייאוף, אלא "רק" השווה אותו.

אבל בריזגאלוב יקח את זה בשתי ידיים, אחרי שבן קבוצתו ג'פרי לופול נתן את משחק חייו. לופול הבקיע את כל ארבעת השערים של המייטי דאקס, כולל שער ניצחון בדקה ה-17 של ההארכה, אחרי אסיסט של דסטין פנר. "הם פשוט נכנסו היום. היה קצת מזל, היו מסירות טובות, וניצחנו", הצטנע לופול אחרי ההצגה העצומה שלו בסיום.

אם קולורדו רוצה להעפיל לשלב הבא, היא תצטרך לעשות מה ששלוש קבוצות בלבד, שתיים מהן בהוקי קרח, עשו בעבר בספורט המקצועני בארה"ב: לחזור בסדרה מפיגור 3:0 לניצחון. הפעם האווס מצאו את הרשת של בריזגאלוב 27 שניות לסיום השליש הראשון, כשדן הינוטי ניצל אסיסט של אנדרו ברונט וג'ים דאוד וקבע 0:1.

לופול כבש את השער היחיד בשליש השני, לאחר אסיסט של פנר ו-ויטאלי וישנבסקי. מילאן היידוק וברט קלארק הכינו לדאוד, שהעלה את האווס ל-1:2 חמש דקות מפתיחת השליש האחרון.

בתוך פחות משתי דקות הצליחו הברווזים להפוך את התוצאה. תחילה היו אלה טוד מרצ'נט ושון אודונל ואחר כך פנר, כולם למען מטרה אחת - לופול, שהעלה ל-2:3 עם פחות מעשר דקות לסיום. רוב בלייק השווה בדקה ה-14 של השליש, והמשחק נגרר להארכה, שבסיומה לופול יצא המנצח הגדול.

"הוא עושה לעצמו שם ענק", אמר יאן לאפרייה, חלוץ קולורדו, "טוב לו, רע לנו". בריזגאלוב, שעצר 26 דסקיות, ציין מה הקשה עליו הפעם: "הייתה יותר תנועה באזור השער שלנו. היה לי יותר קשה לראות את הפאק". הוא צריך עוד פעם אחת לראות אותו היטב כדי לעלות לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully