וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאלו, למה לא?

9.5.2006 / 15:05

הסייברס ניצחו גם את המשחק השני באוטווה, 1:2, ונמצאים בעמדת זינוק מצויינת לגמר האזורי. גם קרוליינה וסן חוזה ביתרון 0:2

היינו כבר בסרט הזה השנה, תשאלו את המונטריאול קנדיינס, שניצחו שני משחקים בחוץ את קרוליינה ובכל זאת הודחו מהסדרה. אבל הבפאלו סייברס בהחלט קונים יתרון 0:2 בסדרה מול אוטווה, לקראת החזרה לעיר כנפי העוף.

הסייברס ניצחו הלילה (בין שני לשלישי) 1:2 במשחק השני, כשראיין מילר נותן משחק עילאי עם 43 עצירות. ג'יי פי דומונט כבש שלוש דקות מפתיחת השליש השני, יוכן הכט העלה ל-0:2 פחות משלוש דקות לאחר מכן וכריס פיליפס, עם 7:40 מפתיחת השליש, צימק. אלה היו חמש הדקות בהן נפלו כל השערים במשחק.

מילר היה עצום, והגיע לשיאו לקראת הסיום, כשדסקית שירה ג'ייסון ספזה ניתזה מכתפו וטיילה על הקו, עד שהנריק טאלינדר ניקה אותה. "זה היה סגנון ההצלה הידוע של קרטיס ג'וזף", אמר השוער. שחקן ההגנה ג'יי מק'קי הוסיף: "ישבתי על הספסל וכשראיתי את זה ישר חשבתי שהנורה מעל לשער תידלק והסירנה תתחיל לצפור".

ריי אמרי נזקק ל-15 עצירות בלבד, אבל שתי הדסקיות שלא עצר הביאו להכרעה. "נלחמנו, שיחקנו היטב. חבל שלא ניצלנו הזדמנויות. אני רוצה לנצח למען הקבוצה". תהיה לו הזדמנות בלילה שבין רביעי לחמישי, בבפאלו.

קרוליינה - ניו ג'רזי 2:3 (בהארכה. 0:2 להוריקנס בסדרה)

הדווילס החזיקו מעמד 15 משחקים רצופים עם ניצחון עד להפסד במשחק הקודם. עכשיו תורה של קרוליינה ללכת על רצף, וזה נראה שקורה בדיוק בזמן הנכון. מאז הפיגור 2:0 בסדרה עם מונטריאול, ההוריקנס רק מנצחים, והשישי הרצוף שלהם עזר להם לפתוח פער מעניין לקראת היציאה לניו ג'רזי. את מה שקרה במשחק הזה אפשר להגדיר במילה אחת - טירוף.

רוד ברינד'אמור מסר אסיסט לניקלאס וולין, ששלוש דקות בתוך ההארכה קבע 2:3, אבל הדרמה הגדולה נרשמה ב-21 שניות הסיום. אחרי שערים של ג'יימי לנגרברונר מניו ג'רזי בשליש הראשון ושל מארק רצ'י מקרוליינה בשני, לא הצליחו היריבות לפרוץ את שער היריבה. כל זאת, עד שהשעון הראה 19:39 בשליש השלישי. כן, 21 שניות לסיום. זאק פריס מסר ללנגרברונר, שירה דסקית שהוסטה ממחבטו של סקוט גומז - 1:2 מעורר השראה לדווילס.

כל שניו ג'רזי הייתה צריכה הוא לשמור על הדסקית, אבל פאק (בלי דגש) - הלך הפאק (עם דגש). שלוש שניות לסיום ניסה קורי סטילמן חבטת יאוש, ואריק סטאאל הסיט כדי להחזיר את קרוליינה מהקבר. השער של וולין השלים את המהפך המדהים.

"אין לי מושג איך הבקעתי", אמר וולין, שהתפתל בין שחקני הגנה עד שהגיע למצב מול מרטין ברודור, "אבל אקח את זה בשתי ידיים". הדסקית נכנסה בין רגליו של ברודור, כשרק תצלומי הטלוויזיה מוכיחים שעברה את הקו.

סקוט גומז היה מאוכזב, אבל יודע שאין טעם לבכות על פאק שנשפך: "זהו, נגמר, ממשיכים הלאה למשחק הבא. אין תירוצים, נהיה חייבים לנצח כדי להשאר בחיים".

סן חוזה - אדמונטון 1:2 (0:2 לשארקס בסדרה)

המדור אינו ולא התיימר מעולם להיות אובייקטיבי, ולכן נזעק בגרון ניחר "האח, הידד, חברינו השארקים עשו את חצי הדרך". לו היו הקלפיות נסגרות הלילה, ג'ו ת'ורנטון לבטח היה זוכה בתואר ה-MVP, אחרי שער ניצחון שהבקיע שתי דקות וחצי לסיום השליש השני. הוא עשה את זה ממהלך פאוור פליי ואסיסט של הגאון העילוי ג'ונת'ן צ'יצ'ו ופטריק מרלו, הליין הכי טוב היום בהוקי קרח. כל זה קרה לאחר שטום פרייסינג העלה את הכרישים ליתרון בשליש הראשון וסרגיי סמסונוב, כמו ת'ורנטון יוצא הברוינס, השווה.

וסה טוסקאלה נתן עוד משחק מעולה עם 24 עצירות, המהלך המוטרף של הערב נרשם בשליש האחרון. השארקס הרגו פאוור פליי עם פיגור שני שחקנים, כשאם לא די בכך, שניים ממחבטי ההגנה שלהם נשברו. ככה שבעצם מה שקרה שם הוא שהם שיחקו בשורט אחד מול חמישה - ועדיין יצאו מיותר מדקה וחצי של מבוכה. הקהל היה באקסטזה.

"אף פעם לא ראיתי דבר כזה", אמר טוסקאלה, "אפשר להגיד שהיה לנו מזל". מאמנו, רון ווילסון, אפילו הקצין: "זה ממש נראה כמו סצינה מתוך 'מונטי פייטון', מן מלחמה גרוטסקית על הקרח. זה היה לא ייאמן".

דווין רולוסון עצר 36 דסקיות עבור קודחי הנפט, אבל לא יכול היה לעזור לקבוצתו גם לכבוש. "בעטנו בדלי", אמר שון הורקוף, "אבל אנחנו לא מרימים ידיים אף פעם". כריס פרונגר הוסיף: "הם שיחקו מצוין בהגנה והרגו מהלכי פאוור פליי. באשר אלינו - אנחנו צריכים ללמוד להיות מעט יותר סבלניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully