וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קולורדו מתבססת במערב

9.5.2006 / 14:39

הרוקיז עברו את סט. לואיס 2:6. הג'איינטס ניצחו בלי בונדס את האסטרוס 5:7, אבל ESPN תשדר אותו בבוקר מול הקאבס (5:15)

סט. לואיס - קולורדו 6:2

הרוקיז ממשיכים להיות הסינדרלה של הליגה עד כה העונה, עם פער של משחק וחצי במערב. ג'ף פרנסיס הגיש היטב 7.2 אינינגים עם סטרייקאאוט אחד בסך הכל, כשממול נחל ג'ייסון מארקי המזוויע הפסד בפתיחה הרביעית ברציפות. מארקי נתן שני הומרים למאט הולידיי, השמיני והתשיעי שלו העונה. שמירה זולה במיוחד לבראיין פואנטס.


סן דייגו - קאבס 3:8

הסלאמפ העצום של הקאביז נמשך, כשגרג מדוקס, שפתח מעולה את העונה, קיבל בראש עם שבע ריצות בשלושה אינינגים ושני שליש של עבודה. מדוקס נכנע להומר שישי העונה של חליל גרין, כשהסדרה מסתיימת בסוויפ של ארבעה משחקים וברצף של שבעה הפסדים לקאביז האומללים. הומר חמישי העונה לז'אק ג'ונס בשיקגו.


סן פרנסיסקו - יוסטון 5:7

אינינג חמישי מזעזע של רוי אוסוולט, האס של יוסטון, אפשר לסן פרנסיסקו לשים חמש ריצות על הלוח, בהן הומר חמישי העונה של פדרו פליז. הג'איינטס פתחו פער של 2:7 משוויון 2:2, אבל בסיום נזקקו למאמץ ולשמירה של ארמנדו בניטז, אחרי שג'רמי אקארדו וטים וורל כמעט הרסו לנוח לאורי את הניצחון. בארי בונדס לא שיחק, ולפנות בוקר (5:15) הוא צפוי לשחק מול הקאבס, במשחק שיועבר ישירות ב-ESPN.


קנזס סיטי - קליבלנד 3:4

האינדיאנס פשוט לא מצליחים לייצר רצף של נצחונות שידביקו אותם לוייט סוקס ולדטרויט. ג'ון באק חבט להומר והבולפן של הרויאלס היה פנטסטי, כשהגיש שישה אינינגים עם ריצה אחת בלבד. קליבלנד שיחקה עד כה שלוש פעמים העונה בקיי סי - ובכולן הפסידה. גריידי סיזמור עם ההומר היחיד לשבט, מידי אמביוריקס בורגוז, שרשם בכל זאת את השמירה.


טורונטו - איינג'לס 1:5

רוי האלאדיי חזר בגדול. תשעה אינינגים, שישה חשמולים, רק ארבע חבטות, זה ההאלאדיי שהבלו ג'ייז מכירים. המגיש נעזר בהומר בן שתי ריצות של בנג'י מולינה, שהיה חלק מאינינג חמישי בן חמש ריצות של טורונטו. ג'ף וויבר עשה את מה שהוא יודע מצוין - להגיש ארבעה אינינגים טובים ולקרוס. הומר גם לאלכס ריוס בבלו ג'ייז.


סיאטל - טמפה ביי 3:6

המארינרס נשענו על הזרוע של גיל מש, שהגיש שבעה והכיש שישה. קייסי פוסום הציב את הדוויל רייז בעמדת ניצחון, אבל צ'ד "מה אני עושה בליגה הזאת" אורבלה שוב שבר לו את הניצחון ורשם את ההפסד. הומר מספר 12 העונה לג'וני גומז בטמפה ביי, שמירה רביעית לג'יי ג'יי פאץ.


טקסס - מינסוטה 4:6

ג'ון קורונקה הגיש 6.1 אינינגים יפים, אקינורי אוצוקה רשם שמירה רביעית העונה, והריינג'רס לקחו את המשחק הראשון בסדרה עם הטווינס. אחרי יתרון לטווינס 0:2 במעלה האינינג השלישי, הריינג'רס השיבו בארבע ריצות ולא הביטו לאחור. הפסד לבראד ראדקה.

בוסטון נוסעת לברונקס

הלילה תיפתחנה סדרות אמצע השבוע, כשמלבד הניסיון של בונדס להשוות את שיאו של בייב רות', ייערכו עוד משחקים מעניינים. במוקד, כמובן, הסדרה בברונקס, בה יארחו היאנקיז את הרד סוקס. שני האסים, רנדי ג'ונסון מניו יורק וג'וש בקט מבוסטון, ינסו לשפר את ה-ERA שלהם. לבקט ERA 4.86 ולג'ונסון 5.02, גבוה בהרבה ממה שהם רגילים.

הוייט סוקס יארחו את האיינג'לס, כשפרדי גארסיה יגיש מול קווין גרג. פדרו מרטינז והמטס יגישו בפילדלפיה מול ברט מאיירס והפיליז. כריס קרפנטר ינסה לשפץ את הפתיחה העגומה של סט. לואיס מול ג'וש פוג והרוקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully