וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר 713 לבארי בונדס

8.5.2006 / 15:08

רחוק הומראן אחד מהשיא של בייב רות', לאחר שחבט בהפסד 9:5 לפילדלפיה את החמישי שלו העונה. סוויפים ליאנקיז ולבוסטון

פילדלפיה - סן פרנסיסקו 5:9

חמישה הומרים חבט בארי בונדס השנה, כל החמישה בהפסדים של הג'איינטס. אבל ההומר מהלילה, מידיו של ג'ון ליבר, היה ה-713 שלו בקריירה, וכעת הוא רחוק הומר אחד בלבד מג'ורג' הרמן "בייב" רות' ג'וניור, שחבט 714 בקריירה. אם בונדס יעבור את רות', הוא יהיה שני להאנק ארון, עם 755.

מלבד בונדס חבטו גם בן קבוצתו מארק סוויני ושחקני הפיליז פאט ברל וארון רוואנד להומר. הפיליז עשו עבודה מהירה על מאט מוריס, וליבר קצר את הניצחון.


אריזונה - סינסינטי 9:8

ההפסד הראשון של הדיבאקס אחרי רצף של שבעה נצחונות בא דווקא עם הגשה של אורלנדו הרננדז, האמין בד"כ. אל דוקה הרשה שמונה ריצות, כשלמרות שאריזונה הפכה מפיגור 4:0 ליתרון 4:5, היא שוב סבלה ממשחק רע של הדוכס, שהרשה עוד ארבע באינינג השישי. שמירה תשיעית לדייויד וות'רס, אחד המגישים המזוויעים ביקום. אל דוקה הרשה ארבעה הומרים, בהם מספר 12 לאדם דאן.


דודג'רס - מילווקי 2:10

ארון סילי חזר למייג'ורס, ובהופעה ראשונה ב-NL זכה בניצחון עם הדודג'רס, כשהגיש 6.2 אינינגים טובים, אבל גם הומר מספר 13 העונה לקרלוס לי ממילווקי. הומרים לרפאל פורקאל, אולמיידו סיאנז וראסל מרטין מהדודג'רס.


סן דייגו - שיקגו קאבס 3:6

הקאביז רשמו שלוש ריצות והכפילו את התפוקה השנתית שלהם. זה לא הפריע לוודי וויליאמס מסן דייגו להגיש שמונה ולקטול חמישה, ולחליל גרין להכניס ארבע ריצות הביתה, יחד עם ארבע חבטות. שמירה לבראיין סוויני.


ניו יורק מטס - אטלנטה 13:3

ויקטור זמבראנו סיים את העונה בעקבות הפציעה שבגינה נטש בשבת. בלי קשר, מי שעמד על הגבעה הפעם היה חוזה לימה המזוויע, שהרשה חמש ריצות בחמישה אינינגים. ג'ון סמולץ זכה בניצחון עם שישה ושמונה, וג'ף פרנקור, האיש שבא לעבוד רק בסופי שבוע, רשם הומר וארבעה ריביז. קרלוס בלטראן הלוהט עם הומר למטס. פול לו דוקה מניו יורק התווכח עם השופט והוטס החוצה בתחילת המשחק.


קולורדו - יוסטון 3:5

ארון קוק בישל הופעה יפה עם שמונה אינינגים ושני חשמולים, וטוד הלטון עזר לו עם הומר ושלוש ריצות. שמירה לבראיין פואנטס, שחזר לאחר שאימץ ילד והגעיל את השועלים. הומר שביעי העונה לג'ייסון ליין ביוסטון.


וושינגטון - פיטסבורג 4:5

הנאשיונלס הגיעו לזאק דיוק מוקדם ורשמו את כל חמש ריצותיהם באינינג השלישי, כולל הומר של חוזה גיין. ניצחון לאיש שהשם שלו נשמע כמו גיבור סרטי אקשן, מייקל או'קונור, שמירה שלישית העונה לצ'אד קורדרו.


פלורידה - סט. לואיס 1:9

בפעם הראשונה בשמונה שנים הצליחו הקרדינלס לטאטא את המארלינס בסדרה. חמש ריצות באינינג הרביעי עיצבו את הניצחון, לו לא היה סידני פונסון שותף. המגיש של הקרדינלס יצא לאחר שלושה אינינגים, בגלל כאבים במרפק. מי שהרוויח בשל כך היה ג'וש הנקוק. הפסד לסקוט אולסן.

AL: היאנקיז מגלים עוצמה

טקסס - ניו יורק יאנקיז 8:5

ההתקפה של ניו יורק שוב עבדה, והיאנקיז מחזיקים את המקום הראשון ב-AL בשיניים, אחרי חמש ריצות באינינג הרביעי, שהעלו ל-1:6. ג'ו טורה זכה בניצחון ה-1,000 שלו כמנג'ר הפסים, בזכות הופעה טובה של צ'ין מינג וונג (שישה אינינגים סולידיים) והומר בן שלוש ריצות של הידקי מאטסוי. רובינסון טחדה עם ההפסד.


סיאטל - קליבלנד 2:0

הפעם האינדיאנס שמרו את המחבטים צמוד לחזה וניצחו בזכות הגשה. שמונה אינינגים וארבעה חשמולים של סי סי סבאתיה פיקדו על הניצחון, כשבוב "השולת!!!111" וויקמן רושם שמירה ששית בסך הכל העונה. ג'רוד וושבורן עם שבעה אינינגים טובים וההפסד לסיאטל.


אוקלנד - טמפה ביי 3:2

הדוויל רייז ניצחו את הסדרה בזכות שני ריביז של ג'וני גומז והגשה טובה של מארק הנדריקסון, שבעונה מצוינת בינתיים רושם ניצחון שני ו-ERA של 2.39. טיילר ווקר עם השמירה.


טורונטו - איינג'לס 1:3

המלאכים לא ציפו בוודאי להצגה עצומה של קייסי ג'נסן, שהלך 7.1 אינינגים והרשה שתי חבטות בלבד. ג'ון לאקי שמנגד הגיש היטב משחק מלא בן שמונה אינינגים, אבל לא יכול היה לילד מטורונטו. שמירה לבי ג'יי ראיין.


בוסטון - בולטימור 3:10

ג'ייסון וריטק חבט לגראנד סלאם השני שלו בקריירה בסך הכל, ובוסטון ניצחה בפעם ה-11 ברציפות את האוריולס - שיא מועדון. עד לפני שנה זו הייתה הקבוצה שהכי הייתה עושה לרד סוקס את המוות. לני דינארדו זכה בניצחון, קריס בנסון בהפסד.


מינסוטה - דטרויט 2:4

יוהאן סנטנה פירק 11 חובטים על פרק זמן של שבעה אינינגים, כשבכניסה לשביעי הוא עדיין פלירטט עם נו היטר. הומר בן שתי ריצות שהרשה למגליו אורדונייז, אילץ את רון גרדנאייר להכניס את חואן רינקון וג'ו ניית'ן. הומר גם ללואיס קסטיו במינסוטה.


וייט סוקס - קנזס סיטי 2:3

מארק בהרלי, שהיה מזעזע בפתיחות הקודמות, חזר לעצמו יחסית, אבל עדיין לא היה חד מספיק. בהרלי הגיש 112 פעמים בשישה אינינגים, כשהוא מרשה הומרים גב לגב לטוני גראפאנינו ואמיל בראון באינינג החמישי. הגרביים השוו וגם ניצחו עם ריבי של ג'ו קרידי, באינינג השמיני. ניצחון לברנדון מקארת'י, שמירה לבובי ג'נקס הבטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully