וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 מיליון ש"ח

לי-אור אברבך

8.5.2006 / 14:21

זה הסכום אותו ישלם הערוץ הראשון לשידור העונה הבאה של מכבי ת"א. מליאת רשות השידור אישרה ההסכם למרות התנגדות השר כבל

מליאת רשות השידור אישרה את ההסכם עם מכבי תל אביב לשידור משחקי הקבוצה בעונה הבאה. על פי ההסכם תשלם רשות השידור 3.8 מיליון דולר (כ-17 מיליון שקל) תמורת שידורי משחקי הקבוצה.

בהסכם הקודם שנחתם, לפני שלוש שנים, שילמה רשות השידור למועדון הכדורסל של מכבי תל אביב כ-3 מיליון דולר. ההחלטה עליה המליצה ועדת הטלוויזיה זכתה לרוב של 10 בעד מול חמישה מתנגדים ושני נמנעים.

מוקדם יותר היום, השר הממונה על רשות השידור, איתן כבל, הופיע במפתיע בישיבת ועדת הטלוויזיה של רשות השידור וקרא לחבריה שלא לרכוש את משחקי מכבי תל אביב. כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

השר שהוזמן להגיע לישיבות המתקיימות במליאת רשות השידור היום, הודיע תחילה כי לא יגיע, משום שעליו ללמוד את התיק. אולם, למרבית הפתעת היושבים הופיע לפתי השר, בהזמנת יו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם וקרא לאנשיה שלא לאשר קניית משחקי מכבי תל אביב, "משום שאלה צריכים להיות בערוץ מסחרי לדבריו". לאחר שבירך, אמר את דבריו ויצא מהמקום.

למרות דבריו של השר, העבירה הוועדה את ההתקשרות עם מכבי. אולם ההחלטה אמורה לעבור את המליאה בטרם תעבור. גורמים בוועדה אמרו לוואלה! ברנז'ה, "כי זו הפרה בוטה של הכללים ומעולם לא הייתה התנהגות כזו של שר ממונה".

גורמים בלשכתו של כבל, אמרו לוואלה! ברנז'ה, כי לא היה כל דיון בנושא וכי השר הגיע להודיע כי "לא יאפשר" את ההתקשרות עם מכבי.

(עדכון אחרון: 19:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully