וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המטס ממשיכים להתפוצץ

7.5.2006 / 15:08

בהרכב טלאים גברו על אטלנטה 5:6, והתרחקו תשעה משחקים מהברייבס. בוסטון עברה את בולטימור, צ'אקון והיאנקיז ניצחו בטקסס

ניו יורק מטס - אטלנטה 5:6

ויקטור זמבראנו יצא כבר אחרי אינינג אחד, ועם העייפות ממרתון 14 האינינגים של יום שישי, לא זו הייתה התרופה שהרופא הזמין. אבל דארן אוליבר, ברתולומה פורטונאטו, צ'אד ברדפורד, פדרו פליסיאנו וחורחה חוליו (השמירה הכי מסריחה בהיסטוריה של האנושות) החזיקו מעמד ונתנו אוויר לניו יורק. קרלוס בלטראן חבט להומר וקאז מאטסוי השלים בדאבל בן שתי ריצות מהפך באינינג השביעי, מ-3:2 ל-3:6. טים הדסון בצד המפסיד וג'ף פרנקור עם הומר לאטלנטה, שכרתה לעצמה את הבור הגדול ביותר מהמקום הראשון מאז 1993 (תשעה משחקים).


סן דייגו - שיקגו קאבס 1:2 (אחרי עשרה אינינגים)

מה קורה כשכלב מסורס פוגש כלבה מעוקרת? כלום. רוב בוון חבט להומר באינינג העשירי ושחרר את הקהל בפטקו פארק מאימפוטנציית חובטים גדולה. סקוט קאסידי זכה בניצחון שני תוך יומיים, לאחר דואל בין ג'ייק פיבי (שישה ושלושה) לשון מרשל (שישה ושישה). בובי האורי עם ההפסד.


דודג'רס - מילווקי 4:5

דני באעז המסריח שבר שמירה רביעית העונה, אבל לשמחתו חבט נומאר גארסיהפארה, המושיע של הדודג'רס בשבועיים האחרונים, לסינגל בתחתית האינינג התשיעי ונתן לו את הניצחון. נומאר רשם שלושה ריביז במשחק.


קולורדו - יוסטון 0:5

ג'ייסון ג'נינגס חזר להופעה סטייל עונת הרוקי של 2002 עם תשעה אינינגים ותשעה חשמולים, וכל זה בקורס פילד. מאט הולידיי עם הומר שביעי העונה, מידי וונדי (???) רודריגז, שנוצח.


וושינגטון - פיטסבורג 5:4 (11 אינינגים)

עוד משחק שהוכרע באקסטרה אינינגים, כשאפילו את הפייראטס הנשיונלס לא מנצחים. ג'ייסון ביי חבט להומר באינינג ה-11, ומייק גונזאלז, שנכנס באינינג הקודם, רשם את הניצחון. הומר מספר 9 העונה לאלפונסו סוריאנו בוושינגטון.


אריזונה - סינסינטי 1:3

מצד אחד, הדיבאקס הלוהטים באו אחרי שישה נצחונות רצופים. מצד שני, ברונסון ארויו הוא אחד הפיצ'רים הכי חמים בליגה. ארויו נחבט כהוגן עם 11 מכות, אבל עדיין הסגיר רק שלוש ריצות, אחת מהן בהומר ממחבטו של פליפה לופז. בצד הנחשים הגיש קלאודיו ורגאס שישה ושישה וחוזה ולוורדה שבר בפעם התשיעית.


פלורידה - סט. לואיס 7:6

דונטרל וויליס פשוט לא פוגע בענף. וויליס, אחד ממועמדי הסיי יאנג בעונה שעברה, הגיש 4.2 אינינגים בלבד, כשבחמישי הוא מתפרק עם חמש ריצות חובה שהצטרפו לאחת קודמת שלו (שבע בסה"כ עם ריצה משגיאה). הקרדינלס כבר היו ביתרון 0:7 אבל נכנעו לשני אינינגים בני שלוש ריצות כל אחד של המארלינס, עד שג'ייסון איזרינגהאוזן שם את האצבע על הסכר.


פילדלפיה - סן פרנסיסקו 1:4

בעוד הברייבס נאנקים, הפיליז שומרים על מרחק חמישה משחקים מהמטס. ראיין מדסון הגיש היטב שישה אינינגים, צ'ייז אטלי חבט להומר מספר 9 העונה, טום גורדון שמר בפעם העשירית ולראשונה מזה שלוש שנים הפיליז עם רצף של שבעה נצחונות. חבטה והליכה לבארי בונדס.

צ'יק צ'אק צ'אקון

טקסס - ניו יורק יאנקיז 6:1

היאנקיז מסוגלים להתפוצץ בכל אינינג, והלילה שפכו חמש ריצות באינינג השישי, כולל הומרים של ג'ייסון ג'יאמבי ואלכס רודריגז, שניהם מידי קמרון לואו. הגשה טובה של שישה ושישה לשון צ'אקון, טניון סטרץ וסקוט פרוקטור לא נכנסו להרפתקאות מיותרות. ניו יורק עדיין מובילה את ה-AL מזרח.


בוסטון - בולטימור 3:9

בשנים עברו הייתה בולטימור מנחוס עצום לבוסטון בפנוויי. בינתיים לפחות, השנה זה נראה שונה. הרד סוקס נפלטו מלוע תותח, כשרשמו חמש ריצות כבר באינינג השני, וסילקו את אריק בדארד ביציאה מוקדמת. הומר מספר 5 העונה למני רמירז, ניצחון לטים וייקפילד.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 2:9

7.2 אינינגים ושש הכשות לחאווייר ואסקז, שעד עכשיו עומד על ממוצע פנטסטי של 2.88 ERA ומאזן 1:4 בנצחונות. אבל לא רק ואסקז הוא הסיפור, אלא גם ג'ים ת'ומה, עם הומר מספר 13 העונה. ארבע חבטות ושלוש ריצות לטדאהיטו איגוצ'י.


טורונטו - איינג'לס 3:0

קלווים אסקובר בא לעבודה עם 6.2 חזקים ושישה חשמולים, כשהוא משאיר את ההתקפה העוצמתית של הבלו ג'ייז רופסת. שמירה תשיעית העונה לפרנקי רודריגז, הומר לטים סלמון.


סיאטל - קליבלנד 1:4

עוד מגיש שהשאיר התקפה חולנית על גחלים כבויים היה ג'ואל פיניירו, שזרק שמונה אינינגים נפלאים עם שש קטילות. קליף לי בצד המפסיד, כשדווקא גריידי סיזמור עם הומר לאורחים. שמירה שלישית העונה לג'יי ג'יי פאץ.


אוקלנד - טמפה ביי 2:3

לא מתאים לקבוצה של בילי בין לשחק סמול בול, אבל זה בדיוק מה שקרה באינינג התשיעי, כשהגנת טמפה ביי עשתה הרבה שטויות, שבסופו של דבר הכניסו את ג'יי פייטון הביתה לריצה המנצחת, אחרי שהכדור עבר בין רגליו של אוברי האף. לפני כן רשמו הדוויל רייז שתי שגיאות נוספות שהשאירו את פייטון ואת האינינג בחיים. צ'ד אורבלה (יסולק המזוויע הזה מייד!) כמובן רשם את ההפסד.


מינסוטה - דטרויט 6:7

טוד ג'ונס שבר שמירה ראשונה העונה, ומיתרון 5:6 ירדו הטייגרס עם הפסד. קרטיס גרנדרסון ומגליו אורדונייז הציבו את דטרויט בעמדת יתרון, אבל טריפל של שאנון סטיוארט השווה ואחר כך סינגל של לואיס קסטיו סגר עניין. ניצחון לחואן רינקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully