וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: גם קרוליינה פתחה עם שאט אאוט

7.5.2006 / 14:52

אחרי שאנהיים השביתה על האפס את קולורדו, ההוריקנס שמרו על רשת נקיה ב-0:6 על ניו ג'רזי, וקטעו רצף של 15 נצחונות לדווילס

אם יש משהו שבניו ג'רזי למדו הלילה, הוא שעכשיו הם סוף סוף הגיעו לפלייאוף. הדווילס עמדו על רצף של 15 נצחונות, כולל ארבעה בטאטוא הקל על הריינג'רס בשלב הראשון, עד שהגיעו לראלי ושם נתקלו בקבוצה מפומפמת היטב אחרי המהפך מול מונטריאול. ריי וויטני הבקיע צמד, אריק סטאאל הוסיף שער ושני בישולים, קורי סטילמן, דאג ווייט ורוד ברינד'אמור השלימו את העבודה וקאם וורד נזקק ל-21 עצירות בסך הכל לשאט אאוט. חמישה מששת השערים ב-0:6 של קרוליינה - בפאוור פליי.

פטריק אליאש מהדווילס ידע מה הייתה סיבת ההפסד: "אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, כמובן. הקבוצות המיוחדות שלנו לא עשו את העבודה, שלהם כן וזה ההבדל".

"החבר'ה החליקו טוב", אמר סטאאל מהצד המנצח אחרי המשחק, "זה הסגנון שלנו: לשחק מהר, להזיז את הרגליים בכל הכח כל הזמן. אם נעשה את זה, ניצור הזדמנויות ונבקיע, כמו היום". וויטני יודע שהסיפור ביום שני עשוי להיות שונה: "אנחנו לא יכולים לטפוח לעצמנו על החזה בגאווה. צריך לבוא לכל משחק ברצינות".

מרטין ברודור, שוער הדווילס, "חגג" בשישייה את יום הולדתו ה-34: "לחטוף שישייה כזו במשחק הראשון, זה לא משהו שאתה מסתכל עליו בערגה. הם היו טובים יותר ומהירים יותר ואנחנו צריכים לעשות את השינויים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully