וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס לא רואים בעיניים

6.5.2006 / 12:00

ניצחו את אטלנטה 7:8 ב-14 אינינגים, ופתחו עליה פער של שמונה משחקים. ניצחון חמישי לשילינג בבוסטון ולמוסינה ביאנקיז

אטלנטה - ניו יורק מטס 8:7 (אחרי 14 אינינגים)

למטס ולברייבס יש מסורת של משחקים ארוכים. באינינג ה-14 החליט דייויד רייט לעשות סוף למרתון, כשחבט לדאבל על חורחה סוסה, הכניס את קרלוס בלטראן הביתה ופתח עם המטס פער בן שמונה משחקים על הברייבס ב-NL מזרח. אטלנטה כבר הובילה 1:5 באינינג החמישי, לפני שהמטס השוו עם ארבע ריצות. באינינג ה-11 שוב עלו הברייבס ליתרון, אבל הומר של קליף פלויד על כריס ריטסמה המשיך במשחק עד לדאבל של רייט. גם בלטראן מהמטס ו-ווילסון בטמיט מאטלנטה חבטו להומר.


סן דייגו - שיקגו קאבס 0:1 (אחרי 11)

יוווו, איזה אפסים הקאביז. יווו, ממש ממש זוועה. לא מסוגלים לשים ריצה על הלוח גם אם היא תהיה מונחת להם על הרצפה כמו כדור פלאפל מעוך בתחנה המרכזית הישנה. למעשה, עם הקאביז אפילו צ'ן הו פארק יכול להיראות כמו שהוא נראה - תשעה אינינגים וארבעה חשמולים, אבל בלי ניצחון, אותו הקנה ג'וש בארפילד לסקוט קאסידי עם חבטה מנצחת באינינג ה-11. שבעה אינינגים ו-10 חשמולים לקרלוס זמבראנו המיואש, שטרם ניצח העונה.


אריזונה - סינסינטי 1:7

הדיאמונדבאקס בתנופה, כששבע ריצות על אליזארדו רמירז באינינג השני (רק אחת נרשמה לחובתו, היתר בשגיאות) עשו את ההבדל. ברנדון ווב, בשנה עוצמתית בינתיים, עם שמונה אינינגים וחמישה אוורורים. הדיבאקס עם ניצחון שישי ברציפות.


דודג'רס - מילווקי 3:4

סינגל של נומאר גארסיהפארה, בעונה טובה בינתיים, הכניס את רפאל פורקאל הביתה באינינג התשיעי, והדודג'רס חילצו יתרון 1:3 שאיבדו באינינג השמיני לניצחון. דרק לואו עם 7.1 אינינגים, כשדני באעז שובר שמירה אבל זוכה בניצחון. קרלוס לי עם הומר מספר 13 העונה לברוורס.


פלורידה - סט. לואיס 7:2

אלברט פוחולס לא נותן לשום דבר להפריע לו. הסלאגר חבט להומר 16 העונה, ובאינינג חמישי בן שבע ריצות הקרדינלס שמו איקס על רצף של ארבעה הפסדים. 8.1 אינינגים וארבע קטילות לג'ף סופאן, הפסד לסרג'יו מיטרה.


קולורדו - יוסטון 4:5

בראד לידג' ממשיך לפשל קשות, ועכשיו עולה בגאון השאלה האם אותו הומראן שנתן לפוחולס בסדרת הגמר ב-NL בשנה שעברה חלחל לו עמוק לתודעה. לידג' שבר שמירה בפעם השלישית העונה, הרוקיז השוו ל-4:4, ואחר כך נכנס דן ווילר, נתן הולכה כדי למלא את הבסיסים והוליך גם את ג'יימי קרול. לקרול כבר לא היה מקום פנוי באף בסיס, והמשמעות - עוד ריצה לרוקיז. שבעה אינינגים מצוינים לטיילר בוכהולץ, וגם לביונג היונג קים מהרוקיז, שהגיש שבעה ונפנף תשעה.


וושינגטון - פיטסבורג 0:6

הפייראטס הם התרופה של קבוצות ה-NL. שבעה וחמישה לזאק דיי ועוד שני הומרים וארבעה ריביז לניק ג'ונסון. אוליבר פרז הגרוטאה שרד ארבעה אינינגים בלבד ורשם הפסד חמישי העונה.


פילדלפיה - סן פרנסיסקו 3:8

הפיליז הם האלטרנטיבה היחידה, כרגע, למטס במזרח, ושומרים על פער חמישה משחקים. שני הומרים לצ'ייז אטלי וצמד גם לראיין הווארד, כל הארבעה על מאט קיין. ארון רוואנד עם הומר חמישי העונה. בפריסקו חבטו רנדי ווין ועומאר ויזקאל להומר, בארי בונדס עדיין רחוק בשניים מבייב רות'.

ביג פאפי, ליטל פאפי

בוסטון - בולטימור 3:6

קורט שילינג הגיש שבעה אינינגים כוחניים עם חמישה טיגונים, אבל לא יכול היה להשיג את הניצחון אלמלא שלוש הכנסות רצים של דייויד אורטיז ועוד שמירה של ג'ונת'ן פפלבון, ה-12 שלו העונה. האוריולס עלו ליתרון 2:3, אבל דאבל של אורטיז החזיר את היתרון לרד סוקס, ממנו לא נפרדו עד לסיום, כשהבוסטון קילר בד"כ, רודריגו לופז, רושם את ההפסד. קווין יוקיליס מבוסטון עם ההומר היחיד במשחק.


טורונטו - איינג'לס 3:13

המלאכים פשוט נראים זוועה, וכשאתה נראה זוועה מול ההתקפה של הבלו ג'ייז - אתה חוטף. ראס אדאמס הוביל את הבלו ג'ייז עם הומר וארבעה ריביז, כשפרנק קטאלונוטו רושם גם הוא הומר וגוסטבו צ'אסין צובר ניצחון חמישי העונה (למסריח יש ERA 4.5, תודה לכל הרכש שעשו הבלו ג'ייז בתחילת העונה). הפסד לארווין סנטנה.


טקסס - ניו יורק יאנקיז 8:7

מייק מוסינה צבר גם הוא ניצחון מספר 5 ביכולת משכנעת של שבעה וחמישה, אבל כמעט איבד אותו אחרי קאמבק של שש ריצות של הריינג'רס באינינג השמיני, שצימק מ-8:1 ל-8:7. ארון סמול (איפה הוא ואיפה העונה שעברה, ERA 16.88) וקייל פרנסוורת' החריבו כל דבר שזז, עד שמריאנו ריברה שם את האצבע על הסכר. מפתיע - אבל לא נרשם הומר במשחק הזה. שתי חבטות, הליכה ושלושה ריביז לאלכס רודריגז.


מינסוטה - דטרויט 9:6

קייל לוהש הוא סוסיתא רום כרמל, ועל עגלה כזו כל אחד יכול לרכב, כולל ברנדון אינג', קרייג מונרו ומגליו אורדונייז, שחבטו להומר כל אחד. לוהש רשם ארבעה אינינגים ושבע ריצות. קני רוג'רס לא הגיש טוב, אבל זכה בניצחון למרות חמש ריצות שספג. שמירה שישית העונה לטוד ג'ונס.


אוקלנד - טמפה ביי 3:1

סקוט קאזמיר לא הבריק, אבל יצא עם ניצחון רביעי העונה. קאז הגיש 5.2 אינינגים וטיגן ארבעה חובטים יחד עם תשע חבטות, כשטיילר ווקר משלים את העבודה עם שמירה שניה העונה. לאוקלנד לא הספיקו שבעה אינינגים סולידיים של ג'ו בלנטון, שרשם את ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 5:4

בובי ג'נקס השמן החריב הופעה יפה של ג'ון גארלנד, שלמרות שבעה אינינגים לא היה רושם את הניצחון בכל מקרה. אבל במצב 1:2 היה ג'נקס צריך לסגור עניין, ובמקום זאת הרשה ארבע ריצות במעלה האינינג התשיעי. הומר מספר 12 של ג'ים ת'ומה, על אמביוריקס בורגוז, לא הספיק לגרביים לקאמבק, והם רק צימקו עם שתי ריצות ל-5:4. הומרים גם לטדאהיטו איגוצ'י וג'ו קרידי בשיקגו.


סיאטל - קליבלנד 9:4

ג'ייק ווסטברוק לא טעם ניצחון מאז ה-9 באפריל, כשארון בון חבט לדאבל באינינג השביעי, העלה את קליבלנד ליתרון 4:5, האינדיאנס הוסיפו עוד חמש ריצות באינינג הבא, כולל הומר של ג'ייסון מייקלס, וסגרו עניין. הומר גם לאדוארדו פרז מקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully