וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אנהיים ובפאלו ממשיכות בתנופה

6.5.2006 / 11:28

המייטי דאקס השביתו את קולורדו 0:5 ועלו ל-0:1. הסייברס המשיכו ביכולת התקפית מעולה ב-6:7 הדרמטי באוטווה

משחקי חצי הגמר האזוריים בהוקי קרח יצאו אמש (בין שישי לשבת) לדרך, כשהאנהיים מייטי דאקס, שניצחו במשחק 7 בקלגארי 0:3, רשמו השתקה שניה בתוך יומיים - 0:5 על הקולורדו אוואלאנש. הבפאלו סייברס, שהכניעו את פילדלפיה 1:7 במשחק השישי בסדרה ביניהן, רשמו עוד שביעייה, הפעם במשחק דרמטי באוטווה על הסנאטורס - 6:7.

הלילה (2:00) תארח קרוליינה את ניו ג'רזי.

אנהיים - קולורדו 0:5 (0:1 לאנהיים בסדרה)

במשחק הקודם בקלגארי, אותו סיימו המייטי דאקס עם ניצחון 0:3 בסדרה, בלטו טימו סלאנה והשוער איליה בריזגאלוב. השניים שוב עמדו במרכז העניינים. בריזגאלוב, שמחליף את ז'אן סבסטיאן ז'יגר הפצוע, רשם 29 עצירות בדרך לשאט אאוט שני בתוך יומיים, וסלאנה כבש שער והכין שני אסיסטים. פרנסואה בושמין היה אחראי גם הוא לשני בישולים. גם חוזה תיאודור רשם 29 עצירות בשער האווס, אבל לא יכול היה להושיע מול היכולת הנפלאה של יריבו.

אחרי שליש ראשון מאופס נכנסו המייטי דאקס לפעולה בשליש השני, בו הבקיעו ארבעה שערים. סמואל פאהלסון פתח את מסכת ההבקעות כעבור פחות משלוש דקות, וכריס קוניץ ניצל אסיסט משותף של סלאנה ובושמין כדי להעלות ל-0:2 בדקה ה-11.

המשחק נפתח לרווחה בדקה האחרונה בשליש, כשבתוך 49 שניות כבשו המארחים שני שערים. עם 55 שניות על השעון לגונג המסיים הכין קוניץ לסלאנה, שהעלה בחבטת גב יד ל-0:3. שש שניות לבאזר ניצלו המייטי דאקס פאוור פליי, כששוב שיתפו סלאנה ובושמין פעולה, והפעם נהנה מהפירות ג'פרי לופול - 0:4.

בשליש החמישי מסר ראיין גצלאף לטראוויס מואן, שחתם עם 0:5 גדול. המשחק השני יתקיים בלילה שבין ראשון לשני.

אוטווה - בפאלו 7:6 (0:1 לסייברס בסדרה)

איזה משחק ענק ורווי מהפכים בקנדה, כששער של כריס דרורי 18 שניות בלבד מפתיחת ההארכה מקנה לסייברס יתרון חוץ חשוב. זה היה המשחק השני ברציפות בו בפאלו, הנמצאת בכושר מעולה, מבקיעה שבעה שערים, שניים מהם - עם חוסר שחקן (שורט האנד) במגרש.

כבר אחרי 35 שניות הבינו הצופים מה עתיד לקרות כאן. דרק רוי והנריק טאלינדר הכינו אסיסט, ומייק גריר השלים לרשתו של ריי אמרי - 0:1 לסייברס עוד לפני שהישבנים התחממו על הכסא.

אבל הסנאטורס התעשתו מהר והבקיעו תוך 15 שניות שני שערים. ג'ייסון ספזה ניצל אסיסט של דני היטלי ו-ווייד רדן והשווה, ומייד אחר כך כבש גם בראיין סמולינסקי - 1:2. אלא שחלפו פחות מארבע דקות וכבר 2:2, כשרוי ומקסים אפינוגנוב ניצלו פאוור פליי, והכינו לטפו נומינן - 2:2.

גם השליש השני הסתיים בחלוקה זהה של ארבעה שערים. כריסטוף שוברט הכין למרטין האוולאט, שקבע 2:3 לאוטווה, אבל טים קונולי, דווקא במצב של חוסר שחקן, איזן. זדנו חארה ורדן הכינו להיטלי, שהעלה בפעם השלישית במשחק את הסנאטורס ליתרון, אלא שטאלינדר וגריר עבדו היטב עבור רוי, שקבע 4:4 חצי דקה לסיום השליש.

ובשליש האחרון? נכון, שוב 2:2 בשערים. האוולאט ורדן טיגנו למייק פישר, שקבע 4:5. קונולי הכין לרוי, שוב במצב של חוסר שחקן, שאיזן דקה ו-37 שניות לסיום, אבל כעבור 24 שניות בלבד הכינו דניאל אלפרדסון ופיטר שייפר לסמולינסקי - 5:6 לסנאטורס והמשחק, כך נראה היה, בכיס.

לא בספר של בפאלו. 11 שניות לסיום, עם עודף שחקן במגרש (רשת ריקה) הכינו דניאל ברייה ורוי אסיסט לקונולי, שהכניע שוב את אמרי בחבטת גב יד - 6:6 מדהים. ואז בא השער של דרורי בהארכה, והסייברס ביתרון בסדרה.

רוי היה גיבור המשחק עם שני שערים ושלושה אסיסטים, ואליו הצטרפו קונולי, עם צמד ואסיסט, וגריר עם שער ושני אסיסטים. באוטווה הבקיע סמולינסקי צמד, כשהאוולאט והיטלי רושמים שער ובישול כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully