וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גלאווין ממשיך להפנט

5.5.2006 / 10:15

שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים למגיש ב-0:6 של המטס על פיטסבורג. בוסטון ניצחה את טורונטו, רנדי שוב ניצל בזכות ההתקפה

ניו יורק מטס - פיטסבורג 0:6

טום גלאווין כבר בן יותר מ-40, אבל ממשיך בפתיחה החלומית בה החל. גלאווין חשמל עשרה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, כשהמאזן שלו הוא 2:4 עם ERA של 1.94. "אני מרגיש טוב מבחינה פיזית", אמר המגיש, "הכל במקום, הכל תקין".

מי שעזר לעצב את הניצחון הוא קסאווייר ניידי, עם הומר בן שלוש ריצות באינינג שביעי בו רשמו המטס חמש ריצות מתוך השש. ניידי גם אחראי להכנסת השחקן באינינג השלישי, שעשתה את ההבדל עד אז. פול מאהולם עם ההפסד.


מילווקי - סן פרנסיסקו 4:7

בארי בונדס לא שיחק הפעם, וקרלוס לי חבט להומר מספר 12 העונה, כשג'ף ג'נקינס רושם את החמישי שלו. דאג דיוויס לא הרשה ריצות וראה איך הניצחון שלו כמעט מתפוגג, כשבאינינג השביעי הג'איינטס צימקו מ-5:0 ל-5:4. דרק טרנבאו עם השמירה.


פילדלפיה - אטלנטה 3:6

הברייבס ממשיכים לזייף קשות. ג'ימי רולינס וראיין הווארד חבטו להומר, וה-ERA של ג'ון תומסון קפץ ל-2.16 (אחרי שהיה על פחות מ-1 עד לפני שבועיים). שישה וחמישה לקורי ליידל בניצחון. הפיליז לראשונה העונה במאזן חצוי - 14:14.


וושינגטון - פלורידה 11:3

ליבאן הרננדז ממשיך בעונה מזעזעת מבחינתו. הרננדז הרשה שבע ריצות בחמישה אינינגים של עבודה, מאזנו צנח ל-4:1 וה-ERA שלו אסטרונומי יחסית אליו - 6.29. ג'וש ג'ונסון עם הניצחון, חמישה ריביז למיגל קבררה.


קולורדו - סינסינטי 7:1

הרדס ממשיכים במסע ההצלחות וארון הראנג משוייף היטב. הראנג קבר תחת ההריסות שיצאו מכפפתו 12 חובטים ב-8.1 אינינגים של עבודה. הומר מספר 11 לאדם דאן, הומר בן שלוש ריצות לג'ייסון לה רו.


יוסטון - סט. לואיס 3:4

האסטרוס הצליחו לעבור מכשול קשה מבחינתם, כשכריס קרפנטר רושם הפסד ראשון העונה. ווילי טבארז הכניע את קרפנטר עם סינגל באינינג השישי, שהוליך לניצחון, כשהוא מעניק לאנדי פטיט את האבל יו הראשון אחרי שלושה הפסדים. לאנס ברקמן חבט קודם לכן להומר מספר 11. השמירה לבראד לידג', למרות דפיקות לב.


דודג'רס - סן דייגו 3:0

הפאדרס על הגל. הומר בן שלוש ריצות באינינג השמיני של חליל גרין עשה את ההבדל, והעניק להם ניצחון חמישי ברציפות. קליי הנסלי הרשה שתי חבטות בלבד בשישה אינינגים של עבודה, הבולפן שלו לא נתן אפילו אחת בשלושה. אלן אמברי זכה בניצחון, טרבור הופמן בשמירה.


אריזונה - קאבס 0:6

לא ייאמן, פשוט לא ייאמן כמה אימפוטנטים הקאבס, שלא יכולים לשים ריצה על הלוח. בששת המשחקים האחרונים שלה, שיקגו על מאזן אימה של 44:5 בריצות. חמישה אינינגים ושבעה חשמולים לחואן קרוז המנצח, שנעזר בהומר ושלוש ריצות של דמיאן איסלי. הפסד לריץ' היל.

פרטי AL - בהמשך.

AL: רנדי שובר שיא - למרות יכולת מזעזעת

בוסטון - טורונטו 4:7

ג'ונת'ן פפלבון התאושש מהר מההפסד הראשון שלו, יממה לפני כן, ורשם שמירה מספר 11. הוא נעזר בשישה אינינגים טובים של מאט קלמנט, שנתמך בהומר ושתי ריצות של קווין יוקיליס. הבלו ג'ייז משוועים לחזרתו של איי ג'יי בארנט לרוטציה (ייעדר לפחות עד תחילת יוני), כי ג'וש טאוורס ברוטאלי. מגדלים הרשה חמש ריצות כבר באינינג הראשון וכל השבע לחובת טורונטו במשחק היו שלו.


דטרויט - איינג'לס 7:2

קווין גרג נכנס לרוטציה של לוס אנג'לס בגלל הפציעה של קלווים אסקובר, רשם שבעה אינינגים ושלושה טיגונים ונעזר בהומר ושלוש ריצות של ולדימיר גררו, השמיני שלו העונה. קייסי קוצ'מן ומייק נאפולי רשמו הומר בכורה. ג'סטין ורלנדר עם שלוש ריצות חובה בשישה אינינגים והפסד.


וייט סוקס - סיאטל 1:4

חוזה קונטרראס ממשיך לרוץ קדימה בלי להסתכל לצדדים. קונטרראס זכה בניצחון ה-13 ברציפות שלו (במשחקים שבהם יצא כשהייתה הכרעה) והחמישי העונה, כשהוא רושם 7.1 אינינגים, ארבעה טיגונים ו-ERA של 1.41. רק להזכר איזו בדיחה הוא היה ביאנקיז כדי להבין כמה שהטרייד לפני שנתיים עשה לו טוב. היכולת של קונטרראס האפילה על קאמבק העונה, בינתיים - ג'ים ת'ומה, עם הומר מספר 11. בובי ג'נקס החבית שמר בפעם התשיעית.


מינסוטה - קנזס סיטי 1:0

פול באקו שם גול באינינג השני והרויאלס ירדו לבונקר, שהתחיל עם ג'רמי אפלדט (חמישה אינינגים) ונסגר עם שמירה של אמביוריקס בורגוז. שבעה אינינגים טובים לקרלוס סילבה חסר המזל, שרשם את ההפסד.


אוקלנד - קליבלנד 4:12

בית ספר להתקפה עשו הפעם האייז לאינדיאנס, כששני התותחים, אריק שאבז וניק סווישר, רושמים שלושה ריביז כל אחד. אוקלנד התקיפה עם 0:5 כבר באינינג הראשון ו-0:9 בשלישי. זה לא מנע מטראוויס הפנר התותח לסלק את 11 שלו העונה. הומר גם לגריידי סיזמור.


טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 10:5

רנדי ג'ונסון שוב הגעיל את השועלים, כשרשם חמש ריצות חובה ב-6.2 אינינגים, אבל למזלו החברים בפסים הכניסו שתי ריצות באינינג השביעי שלהם, ויחד עם גראנד סלאם של ג'וני דיימון נתנו לו את הניצחון. אלא שארבע ההכשות של רנדי סייעו לו להפוך למגיש השלישי בהיסטוריה שרושם 4,400 סטרייקאאוטים. צ'אד אורבלה (מה המגיש הנורא הזה עושה במייג'ורס?) עם ההפסד. גם הידקי מאטסוי רשם הומר במשחק.


טקסס - בולטימור 2:8

תשעה אינינגים מלאים של קווין מילווד, יחד עם הומר רביעי העונה של מארק טשיירה ותשיעי של קווין מנץ', סייעו לריינג'רס לעבור בקלות את המשחק הזה. ברוס צ'ן עם ההפסד, הומר לג'יי גיבונס באוריולס. הריינג'רס כבר עם ניצחון שישי רצוף ומחזיקים בצורה מרשימה את בית המערב, אחרי פתיחה פושרת מאוד (ותודה לגולש יותם על חידוד שגיאות. זה מה שקורה כשמעלים כתבת בייסבול בבוקר יום שישי במקום ללכת לים).

טבלאות

טבלת ה-AL:

מזרח

ניו יורק יאנקיז 11:15
בוסטון רד סוקס 12:16
טורונטו בלו ג'ייז 11:14
בולטימור אוריולס 16:14
טמפה ביי דוויל רייז 18:11


מרכז

שיקגו וייט סוקס 8:20
דטרויט טייגרס 10:19
קליבלנד אינדיאנס 14:15
מינסוטה טווינס 17:11
קנזס סיטי רויאלס 20:6


מערב

טקסס ריינג'רס 12:17
אוקלנד את'לטיקס 13:15
לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 16:13
סיאטל מארינרס 18:12


NL:

מזרח:

ניו יורק מטס 9:19
פילדלפיה פיליז 14:14
אטלנטה ברייבס 16:12
וושינגטון נאשיונלס 20:9
פלורידה מארלינס 18:8


מרכז

סינסינטי רדס 9:20
יוסטון אסטרוס 9:19
סט. לואיס קרדינלס 12:17
מילווקי ברוורס 13:17
שיקגו קאבס 13:14
פיטסבורג פייראטס 22:8


מערב

אריזונה דיאמונדבקס 13:16
קולורדו רוקיז 13:16
סן פרנסיסקו ג'איינטס 14:14
סן דייגו פאדרס 15:13
לוס אנג'לס דודג'רס 17:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully