וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניצחון לבוסטון בסופר קלאסיקו

2.5.2006 / 15:15

הרד סוקס לקחו את הראשון מול היאנקיז, 3:7, במשחק שלווה בהרבה דרמות. המטס ממשיכים לנצח, הפעם 1:2 על וושינגטון

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 3:7

איפה להתחיל? בעובדה שדייויד אורטיז ירה הומר מספר 11 בן שלוש ריצות? בכך שג'וני דיימון הגיע למשחק הראשון בפנוויי פארק וזכה בתגובות מעורבות? או אולי בסיפור המוטרף של דאג מיראבלי. התופס חתם בתחילת העונה בסן דייגו, והשאיר את הרד סוקס עם ג'וש בארד כתופס משני. זה יכול היה לעבור בשתיקה, אלמלא העובדה שמיראבלי היה התופס של טים ווייקפילד. בארד עלה לבוסטון בשני משחקים העונה לאחר שלא תפס את הכדורים המשהקים של ווייק, ועוד לפני המשחק, כשטים על הגבעה, בבוסטון החליטו - חייבים להחזיר אותו. מקובל בדרך כלל לתת לשחקן יום להתאקלם - לא הפעם. מיראבלי הוטס לבוסטון, המטוס בקושי נחת בנמל התעופה "לוגאן" כשהוא "נחטף" על ידי ניידת והגיע לפנוויי. אה, כן, מרגע הנחיתה עד הפתיחה עברו 13 דקות.

אכן, טירוף. במגרש עצמו עלה ג'וני דיימון, בפעם הראשונה כיאנקי. התגובות, במפתיע לאוהדי בוסטון, לא היו יותר מדי עוינות. דיימון פסע בפעם הראשונה לצלחת, ושמע שריקות בוז, אבל ביניהן - הרבה מחיאות כפיים. הוא הסיר את הקסדה לאות הוקרה. "תכננתי לעשות את זה אם אשמע קריאות תמיכה. שמעתי - ואכן עשיתי", אמר דיימון.

כדי שהשמחה תהיה מושלמת, דיימון סיים עם 0 מ-4. ניו יורק הפכה פיגור 1:0 ליתרון 1:3 באינינג הרביעי, אבל מני רמירז וטרוט ניקסון הכניסו ריצות הביתה כדי לאזן ל-3:3 בחמישי. האינינג השמיני היה זמן אורטיז. הסלאגר המוטרף עקב אחרי ריבי של מארק לורטה, שהכניס ריצה הביתה, ודפק הומר בן שלוש ריצות על ארון סמול. מייק טימלין זכה בניצחון.

מיראבלי היה תשוש. "מעולם לא הייתי כל כך עצבני לפני משחק בייסבול", אמר. הוא לא רשם חבטה, אבל גם לא כדור שעבר אותו.

בונדרמן שוחט את קנזס סיטי

דטרויט - קנזס סיטי 2:3

לג'רמי בונדרמן, כך אומרים, יש המון פוטנציאל. בשני המשחקים האחרונים, באנהיים והלילה מול קנזס סיטי, הוא מממש אותו. בונדרמן הרשה ארבע חבטות בלבד בשמונה אינינגים של עבודה, בהם טיגן היטב תשעה חובטים. הרויאלס כמעט ניצלו פישול של טוד ג'ונס, שהרשה שתי ריצות, אבל לא הצליחו לגזול לבונדרמן את הניצחון.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 8:6

צניחה חופשית של האינדיאנס, שלא מסדרים את ההגשה שלהם. קליף לי ספג חמש ריצות, שלוש מהן לחובתו, בחמישה אינינגים, ונוצח על ידי חאבייר ואסקז, שמראה יכולת טובה מאוד בשיקגו מפתיחת העונה. פול קונרקו חבט להומר בוייט סוקס, טראוויס הפנר בקליבלנד, בובי ג'נקס עם שמירה שמינית העונה.


בולטימור - טורונטו 9:7

טד לילי הגיש 7.2 אינינגים וארבעה אוורורים, אבל די סבל על הספסל עד שראה ניצחון. לילי נעזר בשני הומרים, שני דאבלים וארבעה ריביז של טרוי גלאוס, שסייע לבלו ג'ייז לפתוח פער מ-3:5 ל-3:9 באינינג האחרון. אבל לסקוט שונווייס ולבראיין טולה היו תוכניות אחרות. המגישים המחליפים של הבלו ג'ייז החזירו את בולטימור למשחק עם ארבע ריצות משלה, בהן הומר של מיגל טחאדה, עד שבי ג'יי ראיין נכנס - ושמר על התוצאה. לה טרוי הוקינס בצד המפסיד.


טמפה ביי - טקסס 3:0

משחק טוב לקמרון לואו, שירה שבעה אינינגים ושלושה חשמולים. הומר לרוד בראחאס ושמירה לאקינורי אוצוקה. גם סת' מקלונג מטמפה ביי הלך שבעה וטיגן שלושה.


איינג'לס - אוקלנד 1:0

דואל מרשים בין בארי זיטו להקטור קראסקו הסתיים בניצחון של המגיש מאוקלנד, שידה 7.2 והכיש ארבעה חובטים. ג'סטין דושר שמר על הניצחון, שהושג בזכות חבטה של בובי קרוסבי באינינג הרביעי.


מינסוטה - סיאטל 8:2

הטווינס ממשיכים ליפול והמארינרס הולמים היטב. ג'ואל פיניירו לא רשם אפילו סטרייקאאוט אחד, אבל סיים את כל תשעת האינינגים. ריצ'י סקסון וקנג'י ג'וג'ימה חבטו להומר, גם ג'סטין מורנאו ממינסוטה. סקוט בייקר עם ההפסד.

NL: צ'רלס ברונסון

מטס - וושינגטון 1:2

המטס זכו בניצחון אחרי שגיאה של המגיש גארי מג'ווסקי, שאפשר לשחקן הנאשיונלס לשעבר, אנדי שאבז, להכנס הביתה באינינג התשיעי ולהעניק את הניצחון לבילי וגנר. קרלוס דלגאדו ממשיך בעונה מצוינת עם הומר עשירי, מידי רמון אורטיז.


סינסינטי - סט. לואיס 1:6

ברונסון ארויו קונה לעצמו מעמד של אס. ארויו גמא את כל המרחק, תשעה אינינגים, חיסל ארבעה חובטים וזכה בנצחונו החמישי העונה. עם ERA של 2.06, בינתיים הטרייד שעשו הרדס עם הרד סוקס בתחילת העונה מוכיח עצמו היטב מבחינתם. מארק מאלדר הפסיד והרשה הומר לריץ' אאוריליה.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 10:4

הפאדרס מצאו סוף סוף את המחבטים. שבע ריצות באינינג הרביעי על ג'יימי רייט סייעו לג'ייק פיבי לרשום ניצחון שני העונה בסך הכל, עם שמונה וארבעה. למרבה ההפתעה, לא נרשמו הומרים במשחק.


קאבס - פיטסבורג 1:2

שון מרשל הרשים עם 7.1 אינינגים, אבל את הניצחון קצר דווקא בובי האורי, בזכות סינגל של מאט מורטון באינינג השמיני. "בפנקס שלי זה ניצחון", אמר מרשל הרוקי. ויקטור סנטוס הלך שבעה ושישה בפייראטס, כשאת ההפסד רושם ג'ון גראבו. השמירה לראיין דמפסטר.


פלורידה - פילדלפיה 8:5

הנאיביות של המארלינס שוב עלתה להם ביוקר, לאחר שעד האינינג השביעי הובילו 1:5, ואז ספגו שבע ריצות בשני אינינגים. רק 6,000 צופים, הקהל הזעום ביותר מזה ארבע שנים, הטריחו עצמם לראות את דונטרל וויליס מחרב לעצמו משחק כל כך יפה. פאט ברל חבט את ההומר ששבר את השוויון באינינג השמיני, וסידר לטום גורדון שמירה שביעית העונה. דני אוגלה עם הומר למארלינס.


אטלנטה - קולורדו 0:2

טים הדסון חזר אחרי פתיחה מהוססת להגיש כמו שהוא יודע. הדסון הגיש וואן היטר, חבטה אחת בלבד, עם חמש הכשות בהופעה מרשימה. שתי ריצות, אחת באינינג השני ואחת ברביעי, הספיקו לברייבס כדי לנצח את ג'ייסון ג'נינגס, שהיה טוב בפני עצמו, עם שבעה אינינגים.


מילווקי - יוסטון 2:4

הברוורס ממשיכים לעשות קולות של סינדרלה, עם הומר מספר 11 של קרלוס לי ורביעי העונה של ביל הול, שניהם על וונדי (???) רודריגז. שמירה תשיעית העונה לדרק טרנבאו, ניצחון לטומו אוקה.


אריזונה - דודג'רס 2:3

גם הדי באקס מתייצבים, כששלוש ריצות באינינג השני הספיקו לקלאודיו ורגאס, עם שישה אינינגים חזקים. חוזה ולוורדה עם שמירה ששית העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully