וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז במקום הטבעי

1.5.2006 / 14:22

ראשונים ב-AL מזרח אחרי 1:4 על טורונטו והפסד של הרד סוקס בטמפה ביי. טאטוא מרשים לדטרויט על מינסוטה, אטלנטה גברה על המטס

יאנקיז - טורונטו 1:4

בשנה שעברה הגיעה ניו יורק בשלב מסוים במאי למאזן 19:11. השנה, לאחר סגירת אפריל, היא כבר במקום הראשון ב-AL מזרח, עם מאזן 10:13. מייק מוסינה הגיש היטב שישה אינינגים, מריאנו ריברה קצר את השמירה וג'ייסון ג'יאמבי חבט פצצה, ובהומר תשיעי העונה העלה מ-1:2 ל-1:4 באינינג השביעי. שישה ושישה עם הפסד לגוסטבו צ'אסין בבלו ג'ייז.


דטרויט - מינסוטה 0:6

זה היה טבח אכזרי. שלושה משחקים, 1:33 במאזן הריצות של דטרויט. מפחיד. קני רוג'רס ממשיך להגיש כמו אס, עם שמונה אינינגים וארבע קטילות. מרקוס ת'יימס עם הומר רביעי העונה וקייל לוהש עם ההפסד.


טמפה ביי - בוסטון 4:5

הרד סוקס חוזרים למחלה הישנה שלהם - משחקי חוץ מסריחים במיוחד. בוסטון נוצחה בסדרה בטמפה, כשקורט שילינג רושם הפסד ראשון העונה, עם שישה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים. אבל מי שגנב את ההצגה הוא התותח בפוטנציה, סקוט קאזמיר, שבמשחק כוחני רשם שבעה אינינגים ועשרה גרזנים. קרל קרופורד וטובי הול סייעו בהומרים לדוויל רייז לפתוח יתרון 2:5, כשצ'אד אורבלה לא מצליח לשמור על היתרון עם הומרים גב לגב של וילי מו פניה ומייק לואל. בסופו של דבר שון קמפ עשה את עבודת הניקיון. הומר עשירי לדייויד אורטיז.


בולטימור - סיאטל 4:3

קרל אוורט רשם דאבל בן שתי ריצות באינינג חמישי של שלוש ריצות, וביסס יתרון של ג'יימי מויר, שהלך 6.2 אינינגים לניצחון. אדי גווארדאדו שמר, לשם שינוי, בלא דופי, הרביעית שלו העונהץ


קנזס סיטי - אוקלנד 13:6

אחרי 5:5 פתחו האייז פער בן שש ריצות, שאת כולן השיגו באינינג השישי. ניק סווישר, אחד החובטים שרותחים מתחילת העונה, יחד עם ארבע ריצות. האייז ניצחו 12 רצוף בקאופמן פילד, כשהיה להם מזל בדרך עם הפסקת המשחק במצב 1:6 לקיי סי ביום שבת. ג'ו בלנטון הסתייע בהתקפה המוחצת, כשזכה בניצחון למרות חמישה אינינגים רעים. הומר מספר 9 לאריק שאבז והשני העונה לדן ג'ונסון.


איינג'לס - וייט סוקס 6:5

אורלנדו קבררה חבט להומר בן שלוש ריצות והעלה את המלאכים ליתרון 3:5, אבל הגשה פראית של סקוט שילדס שלחה את פאבלו אוזונה לצלחת באינינג התשיעי, ולניצחון 5:6, לאחר שהשוותה עם שתי ריצות באינינג השישי. זה היה סוויפ נוסף לגרביים, לאחר שבגמר ה-AL של שנה שעברה טאטאו את אנהיים בביתה וניצחו 1:4 בסדרה.


קליבלנד - טקסס 8:4

האינדיאנס ממשיכים לייצר התקפה, אבל הפיצ'ינג שלהם די רקוב. ג'ייק ווסטברוק הלך שישה עם שבעה טיגונים וארבע ריצות חובה, וראה איך ג'ייסון דיוויס עושה שמות ביתרון שהשאיר ומרשה שלוש ריצות. ווסטברוק יצא במצב 1:4 ובסיסים מלאים שהוריש, מייקל יאנג ופיל נווין הכניסו שתי ריצות כל אחד ורשמו אינינג שביעי בן שש ריצות. ניצחון שלישי העונה לויסנטה פאדייה.

NL: פרנקור מנע סוויפ מהמטס

אטלנטה - ניו יורק מטס 5:8

מ-1985 לא טאטאו המטס את אטלנטה, וג'ף פרנקור לא נתן לזה לקרות אחרי 21 שנה. פרנקור חבט להומר והכניס חמישה ריביז הביתה, מה שהספיק כדי לנצח את סטיב טראקסל והמטס. קייל דיוויס רשם את הניצחון, כשבניו יורק חובטים קרלוס בלטראן, שהחלים ממתיחה בשריר, ואנדי שאבז להומר.


פיטסבורג - פילדלפיה 5:1

גם הפיליז נמנעו מטאטוא אצל אחותם במערב פנסילבניה, כשפאט בארל וג'ימי רולינס חובטים להומר. אוליבר פרז, פעם פרוספקט מבטיח והיום עגלת פוספטים, רשם הפסד אחרי 3.2 אינינגים בלבד. הומר לג'ק ווילסון בפייראטס.


סט. לואיס - וושינגטון 2:9

הפעם אלברט פוחולס לא רשם הומר והסתפק בארבע הולכות. רק חואן אנקרנסיון חבט בקרדינלס להומר, כשבצד השני עושה זאת ראיין צימרמן. ניצחון לג'ף סופאן, הפסד לזאק דיי.


סינסינטי - יוסטון 3:2

לכל דבר טוב יש סוף, גם לרצף של שישה נצחונו של הרדס. הומר בן שתי ריצות של לאנס ברקמן ואחד בודד של ג'ייסון ליין על אליזרדו רמירז עשו את ההבדל. ניצחון לטיילור בוכהולץ, שמירה שמינית העונה לבראד לידג'.


סן דייגו - דודג'רס 5:6 (עשרה אינינגים)

פתאום, אחרי ארבעה ימים שחונים ועונה אימפוטנטית, הפאדרס מצאו את המחבטים שלהם באינינג התשיעי. בפיגור 5:0 הם רשמו חמש ריצות, כשסינגל של מארק בלהורן באינינג העשירי מכפפתו של טים האמולק מבצע מהפך. סקוט ליינברינק זכה בניצחון מההפקר. שישה ושלושה לדרק לואו בדודג'רס.


סן פרנסיסקו - אריזונה 8:2

ברנדון ווב עם משחק משובח של שמונה אינינגים וחמישה חשמולים ניצח על העבודה של הדיאמונדבקס, כשעוזר לו ג'וני אסטראדה עם הומר. אבל ווב לא מנע מבארי בונדס דאבל, שהציב אותו במקום השלישי ברשימת חובטי בסיסי האקסטרה (דאבל, טריפל או הומראן) עם 1,357, אחרי סטאן מיוסיאל (1,377) והאנק ארון (1,477) ואחד לפני בייב רות'.


פלורידה - קולורדו 3:1

סוויפ חביב של הרוקיז, שממש נראים כמו מתמודדת פלייאוף בתקופה הזו, לפחות. 6.2 אינינגים וניצחון לביונג היונג קים, הומר ללואיס גונזאלס ושמירה לחוזה מסה.


קאבס - מילווקי 9:0

אם דיברנו על הפתיחה של ברנדון ווב, מה תגידו על הפייב-היטר של כריס קפואנו? תשעה אינינגים מלאים ושישה אוורורים המחישו שוב את הפוטנציאל שבזרועות 1 ו-2 במילווקי, בן שיטס וקפואנו. הומר ושלוש ריצות לביל הול, הומר גם לקרלוס לי, העשירי העונה. הפסד שני העונה ונטישה אחרי ארבעה אינינגים לקרלוס זמבראנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully