וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת הרגעה

דודי כפרי

1.5.2006 / 15:44

דודי כפרי קיבל קצת מנת חמצן מהדראפט האחרון, כי סוף סוף הברונקוס עשו החלטה נכונה. והוא חושב שיוסטון החליטה בצדק לא ללכת על בוש

הדראפט הוא המתנה של אלוהי הפוטבול למאמינים הנואשים. אלה שצריכים לעבור 8 חודשים ארוכים (או 7 במקרה הטוב) של גמילה מיוסרת, ללא מנת הפוטבול השבועית. כמובן שהחיסרון הגדול הוא שלמרות הכל אנחנו באפריל, מה שאומר שלמרות ההפוגה הזמנית, בקרוב תהליך הגמילה יתחיל שוב.

אבל לפני שניכנס שוב לדיכאון ונתחיל לספור את הימים עד ספטמבר, בוא נתענג קצת על מה שהיה לנו, והיה די הרבה.

לא מצביע בוש, אבל...

אני, למשל, בכלל לא התכוונתי לעקוב אחרי ההתחלה של הדראפט. לעקוב באינטרנט אחרי הבחירה האיטית בסיבוב הראשון יכול ממש להוציא את המיץ, אז לא ממש הצטערתי כשהתברר שאני הולך לבלות את השבת רחוק מאינטרנט ולהגיע הביתה רק אחרי 9. במילא דנבר לא אמורה לבחור לפני כן, ובמקרה זה סימן השאלה היחידי שאחמיץ הוא האם אוקלנד יפלו במלכודת ויקחו את וינס יאנג או שישלטו בעצמם, וחס וחלילה ייקחו את האף.

כמובן, שכל התכנונים האלה היו עד שנכנסתי בשבת בבוקר וראיתי מה שיוסטון עשו. למותר לציין שהמשך השבת עבר במחשבות, תסריטים וחוסר השתלבות בולט בשמחה המשפחתית. אז מה אם לאשתי יש יומולדת: יוסטון לקחו את מריו וויליאמס בבחירה הראשונה!

על מנת שלא יהיו אי הבנות, אני בפירוש חושב שההחלטה הזאת היא ההחלטה הנכונה. יש להם את דומאניק דיוויס, שלמרות שאינו איום במשחק המסירה, נותן תפוקה מצויינת. בארי סאנדרס כבר לימד אותנו שרץ, וירטואוזי ומדהים ככל שיהיה, בלי קבוצה מסביבו לא יגיע רחוק, בקושי מדי פעם להתקרב לפלייאוף.

לכן אני מסכים שהטקסאנס לא היו צריכים לקחת את בוש, שמקסימום היה נותן קצת יותר מדיוויס, ואפילו חושב שמריו וויליאמס או פרגוסון היו האופציות הנכונות עבורם. רק מה, הם יכלו להשיג אחד משניהם תמורת הרבה פחות כסף, ובתוספת עוד כמה בחירות דראפט. זה מה שאני לא מצליח להבין - למה לעזאזל לא היה טרייד כלפי מטה???

אגב, עוד הערה קטנה על כבוד הנשיא. אני יודע שמשפחה, לצערך הרב, לא בוחרים, גם אם מדובר באבא חורג. אבל סוכן ועורכי דין כן בוחרים, ועל הטעויות האלה משלמים. בהייזמן שיילך, במוניטין שספג מכה ועכשיו, אם זה רק היה אפשרי, הלחץ עליך הולך להיות עוד יותר גדול ממה שהיה קודם. אסור, אבל פשוט אסור לך לעשות הולד-אאוט. מקסימום, תתפלל שהסיינטס יעבירו אותך בטרייד.

העוול של מקנייר, ההפסד של אוקלנד

ומיוסטון הנוכחית, ליוסטון לשעבר, היא טנסי של היום. לא רק שהם לקחו הימור גדול עם וינס יאנג, הם עשו את זה רגע אחרי שהם התעללו בשחקן שהיה יכול להכין אותו לליגה הכי טוב, ובמקרה גם היה הלב והנשמה של הקבוצה. אני כבר לא מדבר על זה שיאנג נלקח בניגוד לדיעה המקצועית של המאמן הראשי ושל מאמן ההתקפה שם. אבל ה-GM אוהב אותו, ומסתבר שאת מקנייר הוא כבר לא אוהב. סיפור עצוב לקבוצה עצובה.

למעשה, את כל זה ידעתי רק בדיעבד, כי הגעתי הביתה רק אחרי 9. איך נסעתי לקראת סוף הדרך אני לא בטוח, כי פתאום רוזנטל התקשר אלי ואמר את המילים הרות הגורל "עשיתם טרייד למקום ה-11 ולקחתם את ג'י קאטלר". הללויה.

לא שהנחש הוא קוורטרבק גרוע, בכלל לא. אני גם מאמין שהוא יכול לעזור לדנבר לזכות בסופרבול, אבל קאטלר הוא פרנצ'ייז קוורטרבק שיכול לא רק להיות שחקן משנה, אלא להוביל את דנבר לסופרבול. לטעמי הוא הקוורטרבק עם הפוטנציאל הכי גדול בדראפט הזה, והוא לא הולך להיזרק ישר למים. תהיה לו לפחות שנה להסתגל לחיים במקצוענים. טרייד ראשון מצויין בדרך לעוד טרייד, בסיבוב השני, עבור רסיבר מוכח, אבל כיוון שפה היה מדובר בטרייד מיוחד במינו, מגיע לו פסקה נפרדת.

לפני שנגיע לטריידים ההם, היו שתי קבוצות בעשיריה הראשונה, שממש היו צריכות לבחור קוורטרבק. אחת היא אוקלנד והשנייה מייד אחריה היא בפאלו.

אוקלנד הולכת להסתמך בהתקפה על אהרון ברוקס, המכונה בחיבה ארל'ה בורקס, על שום יכולתו שמזכירה שחקן ממוצע בסרטי הבורקס האהובים. בעצם, סליחה, אני לא חושב שאפילו זאב רווח מסוגל למהלכי ריצה של מינוס 30 יארד, שעליהם ארל'ה הוציא פטנט. היתה להם הזדמנות פז לקחת את מאט ליינארט או קאטלר, אבל הם העדיפו ללכת על הגנה. מצד אחד זה מוצדק, כי האף יהיה תותח וההגנה שלהם מפוררת, אבל מצד שני, אין להם קוורטרבק והיתה להם הזדמנות פז לזכות בלוטו. במקום זה הם הלכו על הבחירה הבטוחה, ויש לי הרגשה ששנה שנייה של כשלון בחור השחור ורנדי מוס יאבד את הסבלנות באופן סופי.

על בפאלו כבר דובר כאן, אבל אני באמת חייב לשאול - מה לעזאזל עבר להם בראש? מה שהם עשו זה עוד יותר גרוע מיוסטון, כי הטקסאנס קיבלו קיצוני הגנתי עם פוטנציאל לשלוט בליגה, וזה משהו שיכול להצדיק בחירה ראשונה. אבל בפאלו? הם לקחו שחקן שהיה אמור להיבחר בסוף הסיבוב הראשון אם בכלל, והולכים לתת לו כסף של בחירה 8. ואח"כ ויתרו על בחירת הסיבוב השלישי, עבור שחקן שהיה סיכוי מצויין שישרוד את 16 המקומות שהם עלו כדי לקחת אותו, ולשלם גם לו כסף של סיבוב ראשון. למה? אני יכול להבין טריידים עבור שחקן, רגע לפני שקבוצה אחרת אמורה לבחור אותו, אבל לעלות 16 מקומות לשחקן שבמילא אמור להגיע אליכם? יש להם מזל ששיקגו יצאו פארשים לגמרי ונתנו להם את הבחירה הזאת בזיל הזול.

הג'טס שוב מפספסים

אפרופו מזל, זה משהו שלג'טס היה אבל הם לא ניצלו אותו. בניגוד להרבה קבוצות עם מאזן גרוע, לג'טס יש חצי קבוצה טובה, כשהכוונה כמובן להגנה שלהם. הבעיה היא ההתקפה, שם היה צריך אוברול מוחלט, בעיקר ראנינג בק וקוורטרבק. והנה, את הבחירה הרביעית הם יכלו לנצל לטרייד על בוש, ולא עשו את זה. הם יכלו לקחת את ליינארט, וגם את זה הם לא עשו. הם לקחו את התאקל הכי טוב בדראפט, שזה גם מצרך חשוב, אבל בלי קוורטרבק לא יהיה לו על מי לשמור, ובלי ראנינג בק לא יהיה לו למי לפתוח חורים.

ואם פרנצ'ייז קוורטרבק הם פיספסו בגלל ההחלטה ללכת על טאקל, אז לגבי רץ הם פישלו בגדול. היתה להם הזדמנות לקחת את דאנג'לו וויליאמס, כשהיה די ברור שהוא הולך לקרוליינה. זה דרש טרייד קטן, אבל הם לא עשו כלום. עכשיו יהיה להם אופנסיב ליין משופר, אבל בעצם, לשחקני האופנסיב ליין אסור להשתתף בהתקפה... טוב, לפחות יש להם אחלה בועט.

ועכשיו הגענו לדרמה הגדולה של הבחירות ה-36 וה-37. הבחירה ה-36 היתה של גרין ביי, וה-37 של דנבר. הרסיבר שנחשב מספר 2 בדראפט, צ'ד ג'קסון, תופס כשרוני שיצא לדראפט קצת מוקדם, עדיין היה על הלוח. בגרין ביי ידעו שגם דנבר וגם ניו אינגלנד מאד רוצות את ג'אבון ווקר, אבל שדנבר תיקח את ג'קסון בבחירה הבאה.

אז הם החליטו להוציא את המקסימום ממה שהיה להם. את הבחירה ה-36 הם העבירו בטרייד לניו אינלנגד, שלקחה את ג'קסון, ואז את הבחירה ה-37 הם לקחו מדנבר תמורת ווקר. לבסוף, בשביל להשלים את התמונה, הם שלחו את הבחירה ה-37 לאטלנטה תמורת עוד בחירות. בסופו של דבר, הפטריוטס קיבלו את ג'קסון, דנבר את ווקר, ואטלנטה את ג'ימי וויליאמס, הקורנרבק המוכשר בעל העבר הצבעוני, שגרם לו להתדרדר עד לשם.

ומה גרין ביי קיבלו? בסיבוב השני הם קיבלו את הבחירות ה-47, ו-52, ובסיבוב השלישי את הבחירות ה-75 ו-93. אם חשבתם שזה מספיק, אז הפאקרס ירדו עוד פעמיים למטה תמורת עוד בחירות.

לידיעת הקורא ברט פארב, מה שגרין ביי עשו, זה לוותר על ההווה תמורת העתיד. גרין ביי לקחה 12 שחקנים בדראפט הזה, ורק אחד מהם בין ה-40 הראשונים בדראפט, גם הוא שחקן הגנה. בנוסף, את הרסיבר המוביל שלך, הם העבירו בטרייד.

גרין ביי לא מנסה לנצח עכשיו, היא בונה את עצמה לעתיד, שזה נכון מאד לאור המצב שם, אבל השנה אתה לא צפוי לשפר את הסטטיסטיקות שלך. לטובתך, ולטובתם, וגם לטובת מי שזוכר את הימים היפים שלך - בבקשה תפרוש.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully