וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הנבחרת חזרה לדרג 2

ספגה את התבוסה הכבדה ביותר, 12:0, דווקא מבריטניה. גרמניה מול צרפת בקרב על ראשות הבית, יפן סיימה במקום השלישי

בסופו של דבר זו הייתה התנסות נחמדה. אפשר להסתכל בבוז על התבוסות של נבחרת ישראל בהוקי קרח, אבל ראוי לפרגן: במדינה חמה שאינה בעלת תרבות הענף, עצם ההגעה לדרג 1 הייתה הישג ראוי. אחרי התבוסה הנועלת, 12:0 לבריטניה, הנבחרת חוזרת לדרג 2, אבל אסור לבחורים של ז'אן פרון להוריד את הראש. כל ההתחלות קשות.

לנבחרת לא היה סיכוי מלכתחילה, למרות שהשליש הראשון הסתיים בפיגור קטן של 2:0, מצמד של מת'יו מאיירס. מאזן נסיונות ההבקעה היה אומנם טוב יותר לבריטים,13:47, אבל אורן אייזנמן סיים עם 5 נסיונות ההבקעה, ייבגני גוסין היה טוב בשער ובסך הכל אפשר לראות את האור.

בשליש השני כבשו מייקל אליס, דייויד פיליפס וקולין שילדס הוסיף צמד, והוא נגמר בתוצאה 0:6. בשליש האחרון כבש מאיירס עוד שני שערים, שילדס, ראסל קראולי, פול מוראן ודייויד קלארק הוסיפו משלהם והכפילו את התוצאה.

הסטטיסטיקה המעניינת ביותר של ישראל במשחק הייתה של אלון אייזנמן, שספג ארבע עבירות, על האחרונה שבהן הורחק מהמשחק כולו, ובסך הכל רשם 16 דקות עבירות, כשהאחרונה שבהן הייתה הרחקה מהמשחק כולו על תיקול מאחור.

מאוחר יותר תתקיים ההתמודדות הנועלת את הבית, בין גרמניה לצרפת. יפן גברה על הונגריה 3:6 וזכתה במקום השלישי. בטורניר דרג 3 ברייקיאוויק עלו איסלנד וטורקיה לדרג 2. אחת מהם עשוייה להיות יריבת נבחרת ישראל בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully