וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריות על אוהדי מכבי בפראג

יוסי אקרמן (47) ניצל בנס, כשצעיר ירה לעברו ממכונית באקדח לאחר שהוא וחבריו איבדו את הדרך למלון. "בחיים לא קרה לי דבר כזה"

בכל פיינל פור בו לוקחת מכבי תל אביב חלק קיים חשש גדול מגילויי אנטישמיות כלפי האוהדים. בשנים האחרונות אמנם לא לא שמענו על אירועים חריגים מדי, אולם אתמול בלילה (שישי) ניצלו חייו של אוהד מכבי בנס.

יוסי אקרמן (47) מלווה את מכבי באירופה כבר שנים ארוכות. הוא נכה צה"ל וזה הפיינל פור החמישי שלו, אבל מעולם, כך מספר, לא נתקל באף גילוי אנטישמי. עד אתמול.

"אחרי המשחק הרגשתי שמחה גדולה, והחלטתי לחגוג את הניצחון בארוחת השבת של הרב גלויברמן, שנערכה במלון הילטון", הוא משחזר. "בסיום הארוחה ראיתי עוד שני אוהדים מסורתיים שזכרתי שנמצאים במלון בו אני לן, ומאחר שאני מסורתי בעצמי, הצטרפתי אליהם והתחלתי ללכת כשאני מנווט לכיוון המלון שלי. לא היו לנו מפות מפורטות של העיר, אבל ידענו שהמלון שלנו ממוקם בערך 12 ק"מ מהילטון ונעזרנו גם בתושבים מקומיים".

"הכל התחיל אחרי שעתיים של הליכה. ידעתי שהגענו לסביבות המלון, אבל לא ידעתי בדיוק מה המרחק שנותר ללכת. האיזור היה שומם ולא היו אנשים בסביבה. פתאום הגיעה מכנוית עם 3-4 צעירים, וסימנתי להם לעצור תוך שהצבעתי על המפה. כנראה שהם זיהו שאני ישראלי כי לבשתי חולצת מכבי וצעיף. הם לא עצרו, להיפך. הם האיצו וחשבתי שהם עומדים לדרוס אותי. קפצתי הצידה ךמדרכה והם המשיכו הלאה. הייתי בטוח שהסיפור נגמר אבל אחרי כמה שניות הם ביצעו פרסה וחזרו בדהירה לכיווני. הם התקרבו לכדי כמה מטרים ממני ופתאום אחד מהם פתח את החלון ושלף אקדח. בקושי הספקתי להתכופף, ושמעתי ירייה. היה ריח חריף של אבק שריפה. אחר כך הם ברחו מהמקום".

"למזלי הם לא פגעו בי, הייתי כמה שניות בהלם אבל בגלל שעברתי בחיי כמה דברים גרועים יותר יצאתי מזה אחרי כמה דקות. שני הבחורים שהיו איתי נכנסו להלם הרבה יותר גדול ממני ואני בעצמי הייתי צריך להרגיע אותם. אחרי עוד רבע שעה של הליכה ראינו ניידת משטרה, אבל לא התלוננתי כי לא ראיתי צורך. הייתי במוסקבה, פריז ומינכן, ומעולם לא קרה לי דבר דומה. אני מודה לאל. אני מקווה שאלוהים יעזור לנו לחזור עם הגביע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully