וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: קורינתיאנס שוב במוקד

עמיאל רז

29.4.2006 / 16:14

האלופה תתארח אצל פונטה פרטה (ראשון, 21:55, ESPN) במשחק המרכזי של המחזור. פלמייראס מארחת את לושמבורגו וסנטוס

המחזור השלישי בברזיל יוצא לדרך.

פונטה פרטה – קורינתיאנס:

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש את פונטה פרטה עם האלופה קורינתיאנס (שידור ישיר, יום ראשון, 21:55 בערוץ ESPN). בקורינתיאנס מתרכזים בעיקר במפגש הגומלין מול ריבר פלייט, במסגרת גביע הליברטדורס, שייערך ביום חמישי. מאמן הטימאו, אדמר בראגה, יספסל לצורך מנוחה את מרבית כוכביו.

מי שכן צפויים לפתוח הם השוער סילביו לואיז, המגינים גוסטאבו נרי ואדוארדו רטיניו. הארגנטינאי משצ'ארנו ורוג'ר יהיו בקישור ובחוד נילמאר יחד עם רפאל מורה. קרליטוס טבז, שכבש שער נהדר במשחק הראשון מול ריבר, יזכה למנוחה.

בפונטה סומכים בעיקר על צמד החלוצים אלמיר ולואיס מאריו ובקבוצה מקווים להפתיע את ההרכב החסר של הטימאו.

פלמייראס – סנטוס:

שתי הקבוצות יתייצבו לאחד מהקלסיקוס החמים ביותר בברזיל כשהראש שלהן לא ממש במאבקי הליגה. בסנטוס מתרכזים כרגע במאבקי הגביע, אבל עדיין ינסו שלא למעוד, בוודאי לא מול יריבתם המושבעת. ואנדרליי לושמבורגו עדיין על הקווים, טרם הערעור על עונש ההרחקה שספג השבוע והוא יקווה להמשיך את פתיחת העונה הטובה של קבוצתו.

הוורדאו עברו זעזוע השבוע, כשאמרסון לאאו המאמן התפטר. בפלמייראס נושאים עיניים למשחק הגומלין מול סאו פאולו במסגרת הליברטדורס, לאחר התיקו הביתי 1:1 השבוע. אך קודם מקווים בקבוצה להשיג נקודות ראשונות העונה, בברזילראו.

ואסקו – פלומיננזה:

עוד קלאסיקו ענק, והפעם בריו דה ג'ניירו. ואסקו תנסה לעצור את פלומיננזה שלא נוצחה ב-11 משחקיה האחרונים. המשחק הועבר, בשל בעיות אבטחה, לאצטדיון המרקאנה, שהוא דווקא אצטדיונה הביתי של האורחת. בפלומיננזה מקווים להמשיך את התנופה, ובהרכב ימשיך לקבל את הצ'אנס החלוץ בן ה-18, לני, שכרגע הוא השם החם בברזיל, לאחר סדרת שערים שכבש ובראשם שער מרהיב מול קרוזיירו, במשחק הגביע השבוע.

סאו פאולו – סנטה קרוז:

גם אצל הטריקולור פאוליסטה מתכוננים למשחק הגומלין ביום רביעי מול פלמייראס. אבל להבדיל מהשבוע שעבר, בפורטלזה, שם העלתה הקבוצה שבעה מחליפים ונוצחה. הפעם כל התותחים יהיו על המגרש כשהמטרה ברורה - השגת שלוש הנקודות. חלוץ הרכש ריקארדו אוליברה עדיין לא כשיר לשחק. אך בסאו פאולו בטוחים שהוא יהיה מוכן לקלסיקו הענק מול האלופה קורינתיאנס בשבוע הבא.


יתר המשחקים:
פורטלזה – סאו קאטניו
בוטאפוגו – אתלטיקו פראנאנסה
אינטרנאציונל – פלמנגו
פראנה – גרמיו
ג'ובנטוד – גויאס
פיגרנסה - קרוזיירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully