וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הביתיות חזרה לקרוליינה

רועי פרידמן

29.4.2006 / 8:30

ההוריקנס שוב ניצחו במונטריאול, 2:3, והשוו ל-2:2 בסדרה. 2:2 גם לפילדלפיה מול בפאלו, דאלאס עדיין נאחזת בקצות האצבעות בקולורדו

אוי, חולני. סדרות פלייאוף הן תמיד עניין של מהפכים ודרמות. אחרי שנדמה היה שמונטריאול חוזרת הביתה כדי לנגב את קרוליינה, ההוריקנס ניצחו בקוויבק 2:3 והשוו את הסדרה. פילדלפיה ניצחה במשחק מותח את בפאלו 4:5, וגם ביניהן המצב הוא 2:2. דאלאס עדיין לא מרימה ידיים, ולאחר שהכניעה את קולורדו 1:4, הסדרה צומקה ל-1:3 לזכות האוואלנש.

מונטריאול - קרוליינה 3:2 (2:2 בסדרה)

רוד ברינד'אמור הוותיק הבקיע את שער הניצחון 5:54 לתוך השליש השלישי, והחזיר את יתרון הביתיות להוריקנס. קרוליינה, שדורגה שנייה במזרח, הספיקה עוד לאבד יתרון של שני שערים במשחק, לפני השער של ברינד'אמור. ג'סטין וויליאמס הבקיע את השער הראשון 10:22 לתוך השליש הראשון אחרי שהדיסקית שהוא חבט לשער פגעה בקורה ומשם בגב של כריסטובל הואה, כשאריק סטאל ודאג ווייט עם האסיסט. דקה ו-11 שניות מאוחר יותר, וויליאמס היה עם האסיסט, ביחד עם קורי סטילמן, כשהוא מכין לארון וורד, שמזווית חדה הכניע את הואה.

5:21 לתוך השליש השני, אלכסנדר פרז'וגין הרוקי הבקיע את שער הפליי אוף הראשון שלו בקריירה, כשהאסיסטים של פרנסיס בוויון ותומאש פלקאנץ כדי לצמק ל-1:2. 12:58 לשליש השני שלדון סוראיי ניצל מצב של פאוור פליי והשווה את התוצאה ממסירה של אלכסיי קובאלב ומייק ריביירו. ברינד'אמור הבקיע עוד בסוף השליש השני שער, שנפסל אחרי שהשופטים קבעו שאת הריבאונד הוא לקח כשהיה בתוך רחבת השוער. ניקלאס וואלין ומייק רקי היו עם האסיסט לשער הניצחון.

קאם וורד, שתפס את המקום של מרטין גרבר בפליי אוף, סיים עם 23 עצירות, והואה עם 27 עצירות למונטריאול. הקנדיינס הבקיעו רק 3 שערים בשני משחקי הבית בפליי אוף, לעומת 13 במשחקי החוץ הם גם שיחקו ללא הקפטן, סאקו קויבו, שנפצע בעינו במשחק מספר 3.

פילדלפיה - בפאלו 4:5 (2:2 בסדרה)

אם בסדרה בין קרוליינה ומונטריאול ניצחו רק קבוצות החוץ, פה מנצחות קבוצות הבית. פטר פורסברג הבקיע שני שערים והוסיף אסיסט ומהלך הגנה מצויין, אריק דה-ז'ארדן, פטר נדבד ואר ג'יי אומברגר הוסיפו שערים לפליירס בניצחון על הסייברס.

דווקא הסייברס עלו ליתרון מוקדם של 0:2. במצב של פאוור פליי, רורי פיצפאטריק קיבל את הדיסקית מאלס קוטאליק, ירה לשער ותומאס וואנק הסיט אותה, 0:1 לבפאלו. 10:10 לתוך השליש השני, דני ברייר סיים "לרצות" עבירה, וכשהוא יצא מתא העונשין, הוא קיבל את בדיסקית מהנריק טאלינדר וירה אותה לשער. רוברט אש עצר את הדיסקית, אך דה-ז'ארדן, שבא לעזור, דחף את אש והדיסקית לתוך השער. שתי דקות אח"כ, דה-ז'ארדן החזיר על הטעות והבקיע בעזרת אסיסט מדהים של פורסברג. פורסברג קיבל את הדיסקית מיוני פיקטאנן, עבר שלושה מגנים והחליק את הדיסקית לדה-ז'ארדן.

3:26 לתוך השליש השני, עוד מהלך נפלא של פורסברג. הוא הוביל את הדיסקית מהשטח של פילדלפיה, הטעה מגן ומסר לפיקטנן, פיקטאנן מסר חזרה ופורסברג השווה. "הוא פשוט הטוב ביותר", אמר אש, "הוא פשוט יכול להפוך משחקים". ועוד דוגמה למה שפורסברג עושה - כשהסייברס יצאו להתקפה מתפרצת של 3 על 1, פורסברג הוציא בתיקול מצויין את הדיסקית מיוכן הכט.

3:50 לתוך השליש השלישי, פטר נדבד הבקיע בפאוור פליי מאסיסטים של פרדי מאייר ודה-ז'ארדן. 6:17 לתוך השליש, ברייר השווה עם השער השני שלו במשחק, גם כן בפאוור פליי, מאסיסטים של כריס דרורי וקוטאליק. אומברגר, שלא שיחק במשחק מספר 2 בגלל פציעה, השתלט על הדיסקית בשטח שלו והוביל אותה עד שהבקיע את שער היתרון. 49 שניות לסיום, פורסברג תפס את ריאן מילר בדרכו לספסל והבקיע לשער הפתוח. מייק גריר עוד הספיק לקבל מסירה מדמיטרי קלינין, במצב שורט-הנדד 19 שניות לסיום, אך לא יותר מזה.

אש סיים עם 26 עצירות לפליירס, מילר סיים עם 28 עצירות לסייברס.

קולורדו - דאלאס 4:1 (1:3 לקולורדו בסדרה).

הסטארס, שדורגו שניים במערב, מנעו מעצמם את הכבוד המפוקפק לעוף ראשונים מהפליי אוף, כשנמנעו סוויפ מהאבאלנש. ניקלאס הגמן הבקיע שני שערים, וסרגיי זובוב מסר שלושה אסיסטים בנצחון של של דאלאס. דאלאס הובילה 23:39 על קולורדו בנסיונות הבקעה, ו-21:38 בזכייה בפייס אוף.

האווס הבקיעו ראשונים, כשבראד ריצ'ארדסון מקבל אסיסט מאנטי לאקסונן ודן הינוט 4:46 לתוך השליש הראשון. יירה להטינן השווה ב-7:35 מאסיסטים של זובוב ומייק מודאנו. 3:50 לתוך השליש השני, הגמן הבקיע את השער הראשון שלו במשחק מאסיסט של זובוב - 1:2 לדאלאס.

1:19 לסיום השליש השני, ביל גרין הכפיל את היתרון במצב פאוור פליי, מאסיסטים של ג'ייסון ארנוט ופיליפ בושה. הגמן סגר עניין בשערו השני לשער ריק, מאסיסטים של להטינן וזובוב.

מרטי טורקו סיים עם 22 עצירות לדאלאס, חוזה תיאודור עם 35 עצירות לקולוראדו. קולורדו לא ניצחה סדרת פליי אוף בארבעה משחקים מאז הסיבוב הראשון ב-2001, נגד ונקובר. ההפסד האחרון בסדרת פליי אוף של הסטארס בארבעה משחקים, היה בחצי גמר המערב באותה שנה, לסנט לואיס.

הערב יש סיכוי לשתי עולות לחצי הגמר במזרח, כאשר ניו ג'רזי תנסה להשלים סוויפ על הריינג'רס במדיסון סקוור גארדן, ואוטאווה תארח את טמפה ביי (תזכורת, האלופה היוצאת). דטרויט תארח את אדמונטון וקלגארי את אנהיים במשחק חמישי בשתי סדרות מאוזנות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully