וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט השוותה באדמונטון

28.4.2006 / 11:30

יכולת טובה של רוברט לאנג העניקה לרד ווינגס ניצחון 2:4 על האוילרס. 2:2 גם בסדרה בין אנהיים לקלגארי, 1:3 לסן חוזה ולאוטווה

הדטרויט רד ווינגס עדיין כאן. שער ושני אסיסטים של רוברט לאנג סייעו לכנפיים האדומות לנצח 2:4 באדמונטון, ולהשוות את הסדרה ל-2:2. באנהיים ניצחו המייטי דאקס את קלגארי 2:3 בהארכה, וגם שם הסדרה מאוזנת. אוטווה מתחילה להרגיש את השלב הבא אחרי 2:5 בטמפה ביי, וגם סן חוזה עם צעד קדימה בעקבות 4:5 על נשוויל. שתי הקבוצות עלו ל-1:3 בסדרות.

אדמונטון - דטרויט 4:2 (2:2 בסדרה)

דבר אחד היה ברור לרד ווינגס - אסור להם להפסיד את המשחק הזה. שלושה שערי פאוור פליי העניקו להם ניצחון והשבת יתרון הביתיות. "עכשיו זה ירד לסדרה של הטוב משלושה", אמר קירק מאלטבי מדטרויט, "ולא עושה רושם שמישהו יפרוש עד הרגע האחרון. כולם באו להילחם כאן".

חמישה מששת השערים במשחק הובקעו בעודף שחקן, כשהראשונה לנצל זאת היא אדמונטון, עם הבזק של פרננדו פיזאני שבע דקות מהפתיחה. תומאס הולמסטרום הסיט ירייה של רוברט לאנג שבע דקות מאוחר יותר, ולאנג עצמו רשם את השער היחיד במשחק שלא הובקע בפאוור פליי 37 שניות לסיום השליש, כשהרשית אסיסט של פאבל דאטסיוק וניקלאס קרונוול - 1:2.

19 שריקות לעבירות נפסקו על ידי השופטים. יארוסלאב ספאצ'ק עוד השווה בשליש השני, אבל בשלישי הכניסו לינדסטרום והנריק זאטרברג את הכדור לרשת, וניצחו 2:4. לשתי הקבוצות היו תלונות, אבל רפי טורס מאדמונטון היה פסקני: "אסור לנו להתלונן ולהתבכיין. ביצענו יותר מדי עבירות, וזה עלה לנו במשחק". מייק באבקוק, מאמן דטרויט, סיכם: "אני מרגיש שאנחנו משתפרים ככל שהפלייאוף ממשיך". מני לגאסי, שעצר 24 דסקיות, אמר על השיפוט: "בתחילת הסדרה הם נתנו ליותר דברים לעבור בשקט. הלילה זה היה כמו משחק רגיל".

טמפה ביי - אוטווה 5:2 (1:3 לסנאטורס בסדרה)

הסנאטורס החליטו לא למתוח את הסדרה הזו יותר מדי. דני היטלי הבקיע שער ובישל שניים, מרטין האוולאט ממשיך לרתוח עם שער ואסיסט, ולמרות פיגור 2:1 אחרי שליש, אוטווה בעמדת זינוק להדיח את האלופה. "אנחנו בעמדה מצוינת, אבל שום דבר לא סגור", אמר השוער ריי אמרי, שעצר 30 דסקיות, "עד שלא נשלים את העבודה, לא נהיה רגועים".

ג'ייסון ספזה כבש את השער הראשון לזכות הסנאטורס מאסיסט של היטלי, אבל אז רשמו הלייטנינג רגעים טובים. מרטין סן לואי, שהתעורר בפלייאוף, הבקיע שער רביעי בסדרה ובראד ריצ'רדס השלים את המהפך - 1:2.

ואז בא הקונצרט של היטלי והאוולאט. תחילה בישלו דניאל אלפרדסון ובראיין סמולינסקי שער משווה לכריס פיליפס, שש דקות מפתיחת השליש השני. בתוך 40 שניות כבשו הסנאטורס שני שערים וסגרו עניין. 2:50 לסיום השליש דחק היטלי דסקית של ספזה (אסיסט משותף עם האוולאט) ואחר כך הכינו פיטר שייפר ומייק פישר את הפאק להאוולאט, שביסס את היתרון - 2:4 אחרי שני שליש משחק. כריס ניל דחק פנימה דסקית שהכין לו היטלי דקה וחצי מפתיחת השליש האחרון, וזה נגמר.

בטמפה ביי לא אוהבים את אחוזי העצירה של שועריהם. ג'ון גרהאם, שבמשחק הקודם ספג חמישה שערים בעשרים נסיונות, חטף הפעם ארבעה ב-17. "אני מתחיל להתעייף מחוק ה-25 אחוז הבקעה", אמר המאמן, ג'ון טורטורלה, שלמשחק הבא ירכיב, כנראה, את שון ברק.

אנהיים - קלגארי 2:3 (הארכה)

כריס קוניץ ואנדי מקדונלד הכינו לשון אודונל את הפאק היקר מכל, אודונל לא התבלבל, ודקה וחצי מפתיחת ההארכה הכניע את מיקה קיפרוסוף, כדי להעניק לאנהיים חיים חדשים, אחרי שקלגארי ניצחה במשחק הקודם.

הברווזים היו יכולים לסגור עניין הרבה לפני כן. ראיין גצלאף העלה אותם ליתרון ארבע דקות מפתיחת השליש השני, וכעבור פחות מעוד ארבע דקות כבש טימו סלאני את שערו הראשון בפלייאוף העונה. אבל ג'רום איגינלה הגיב מהר פעמיים בשליש השלישי, עם שער 11 שניות מפתיחתו ועוד אחד כעבור שלוש דקות.

מיקה קיפרוסוף, שוער קלגארי, עצר 27 דסקיות, אבל הוסתר היטב בשער של מקדונלד: "אני לא יודע מה קרה שם. אסתכל בקלטת המשחק ואז אדע טוב יותר", אמר קיפרוסוף. סלאני היה מרוצה: "קיבלנו סטירה במשחק הקודם, השבנו אחת עכשיו. אני מקווה שניקח את המומנטום הזה למשחק 5 בקלגארי ונצא משם עם הניצחון". עידוד מוראלי נוסף ניתן לאוהדי המייטי דאקס מההופעה של ז'אן סבסטיאן ז'יגר, הפצוע בפלייאוף הזה. ז'יגר עצר 25 נסיונות למסגרת. "הפעם נראינו יותר נואשים מבמשחק הקודם", סיכם רנדי קרלייל, מאמן אנהיים, "זו צריכה להיות הגישה שלנו בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סן חוזה - נשוויל 4:5 (1:3 לשארקס בסדרה)

הכרישים ממשיכים לנשוך וחזק, כשהשן הראשית בפלייאוף היא פטריק מרלו. יין ישן תמיד טוב, וגם המרלו הזה ממשיך להשביח. שלושה שערים של הסנטר הלא כל כך ישן (בן 27 בסך הכל) סייעו לשארקס לנצח ולהגיע למרחק משחק אחד מהשלב השני.

השליש השני של סן חוזה היה זה שניצח את המשחק. אחרי שפאט ריסמילר העלה את הכרישים ל-0:1, פול קארייה השווה והוריד את הקבוצות ב-1:1 מהשליש הראשון. שיי וובר הפך את התוצאה לזכות נשוויל, ואז הבקיע מרלו שני שערי פאוור פליי מאסיסטים של ג'ו ת'ורנטון, כשמארק סמית' מבסס את היתרון. שלושת השערים נכבשו בין הדקות 7 ו-13 של השליש.

אבל השער השלישי של מרלו, ארבע דקות מפתיחת השליש האחרון, היה זה שהתברר כמנצח. סטיב ברנייה וקייל מקלארן עיצבו את המהלך, ובירייה מהירה מרלו סגר עניין ל-2:5. הפרדאטורס קיבלו חיים חדשים מהשערים של מייק סילינג'ר וסקוט הארטנל, אבל לא יכלו לעשות יותר מכך.

"הוא הקפטן שלנו, ומשחקים כאלה מסבירים למה, בעצם. ככל שהמשחק חשוב יותר, ככה הוא גדול יותר", אמר מארק סמית' על מרלו. פול קארייה חשב שנשוויל הייתה בשליטה: "שיחקנו הוקי טוב, סוף סוף. אבל העבירות שוב הרגו אותנו". מאמנו, בארי טרוץ, הסכים: "הרגנו אותם, ידענו איפה לעצור אותם, אבל בקבוצות המיוחדות עדיין יש לנו בעיה קשה. זה ההבדל כרגע בסדרה בינינו לבינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully