וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליבלנד מחצה את בוסטון

28.4.2006 / 11:04

יציאה מוקדמת לג'וש בקט ב-15:3 של הרד סוקס בג'ייקובס פילד. 1:4 ליאנקיז על טמפה ביי, ניצחון בכורה העונה ליוהאן סנטנה

שישה משחקים בלבד נערכו ב-MLB הלילה, לפני סדרות סוף השבוע. במוקד הסדרות: הניו יורק יאנקיז מארחים את מי שעשויה להיות יריבתם במירוץ לפלייאוף, הטורונטו בלו ג'ייז. הסדרה תיפתח במפגש בין רוי האלאדיי לג'ארט רייט. הוייט סוקס ישחקו באנהיים מול האיינג'לס (וויבר מול גארסיה בפתיחה) והמטס ישחקו באטלנטה, כשהפרמיירה נותנת קלאסיקה בין ג'ון סמולץ לפדרו מרטינז.

קליבלנד אינדיאנס - בוסטון רד סוקס 3:15

אחרי הפתיחה הענקית של ג'וש בקט לעונה, קליבלנד התפוצצה על המגיש ועלתה ליתרון של 1:9 כבר באינינג השלישי. מי שדאג להשתוללות הראשית היה בן ברוסארד, שכבר באינינג הראשון חבט לגראנד סלאם רביעי בקריירה והעלה את האינדיאנס ל-0:4. אחר כך הוא חבט להומר נוסף על בקט, ובסך הכל סיים עם שמונה ריצות מוכנסות הביתה. "זה היה מסוג הלילות הברוטאליים, אבל ממש ממש ברוטאליים", סיכם בקט ערב שחור, בו יצא אחרי 3.2 אינינגים כשבאמתחתו שמונה ריצות חובה. הומר גם לויקטור מרטינז, ניצחון לפול בירד.


קנזס סיטי - מינסוטה 7:3

יוהאן סנטנה מצא סוף סוף את הניצחון הראשון שלו, הודות לאינינג שני בן חמש ריצות של הטווינס. סנטנה הכיש עשרה חובטים בשמונה אינינגים, ומייקל קדאייר חבט להומר, אותו רשם גם אנחל ברואה מהרויאלס.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 1:4

אז מהסדרה הראשונה עם הדוויל רייז היאנקיז יצאו בשלום. ההבדל נרשם באינינג השישי, בו הידקי מאטסוי הכניס שתי ריצות הביתה בסינגל, שהיו חלק משלוש הריצות באינינג. הופעה טובה לשון צ'אקון עם 6.1 אינינגים ומריאנו ריברה עם השמירה. ההפסד למארק הנדריקסון.


טורונטו - בולטימור 7:5

הפעם האוריולס ידעו איך להשתיק את המחבטים של הבלו ג'ייז. קריס בנסון רשם שבעה אינינגים וארבעה חשמולים, כשדאבל של קורי פטרסון הכניס שתי ריצות הביתה באינינג השביעי, שהיה חלק מעיצוב היתרון. ארבע ריצות נכנסו באינינג, והפער גדל מ-2:3 ל-2:7. כריס ריי היה מזוויע באינינג האחרון כשהירשה שלוש ריצות, אבל עדיין הצליח לחלץ את הניצחון.


פילדלפיה - קולורדו 6:3

גארט אטקינס חבט להומר והכניס שלוש ריצות הביתה, שהיו ההבדל במשחק. ג'ון ליבר רשם שבעה אינינגים בפילדלפיה, אבל הותיר שוויון, שנשבר על ראיין פרנקלין, המפסיד. ארון קוק עם הניצחון, בראיין פואנטס עם השמירה.


סט. לואיס - וושינגטון 2:6

הפעם הקרדינלס לא היו צריכים פעולות הירואיות של אלברט פוחולס, רק 6.2 אינינגים מסידני פונסון, שמתעצב כמגיש החמישי הטוב ביותר בליגה. פונסון על מאזן 0:3, ונתמך על ידי ג'ים אדמונדס, בהומר רביעי העונה, מידי מייקל או'קונור, המפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully