וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדס ממשיך להתקרב לבייב

27.4.2006 / 14:50

בארי חבט הומר מספר 711, ורחוק כעת שלושה בלבד מרות'. קליבלנד ניצחה את בוסטון, טמפה ביי את היאנקיז, טורונטו ממשיכה להכות

סן פרנסיסקו ג'איינטס - ניו יורק מטס 9:7

הג'איינטס מקבלים הרבה כותרות לאחרונה, כי המחבט של בארי בונדס ממשיך לעבוד. בונדס חבט להומר, ומבחינת סן פרנסיסקו זה היה בדיוק בזמן. פצצה מידו השמאלית הקטלנית בדרך כלל של בילי וגנר שלחה את הכדור למרכז ושמאלה, ובארי הכניס הביתה עוד שני רצים כדי להשוות באינינג התשיעי מ-7:4 ל-7:7. השמחה הכפולה נמשכה עוד שני אינינגים, כשב-11 הכניסו כריס וודוורד וחוזה רייס ריצות הביתה, והמטס יצאו מנצחים.

וגנר זרק כדור ב-99 מייל לשעה (160 קמ"ש) ובונדס הודה: "לא חשבתי שאחבוט כך מול בילי". הוא החמיא למטס: "כרגע זו אחת הקבוצות הטובות ביותר במזרח אם לא הטובה שבהן".


פילדלפיה - קולורדו 5:9

המגרש הידידותי להפליא לחובטים בפילי ממשיך להניב תוצאות גבוהות. ראיין מדסון הגיש חמישה אינינגים עם ניצחון, כשהוא מסתייע בהומר ושלוש ריצות של דייויד בל. הומר גם לקורי סאליבן בקולורדו.


יוסטון - דודג'רס 5:8

וונדי (???) רודריגז מגיש השנה כמו וונדי (!!!) רודריגז. שבעה ושישה של הפיצ'ר של יוסטון, בתוספת הומר שמיני של לאנס ברקמן, היקנו לאסטרוס ניצחון. היתרון באינינג התשיעי היה כבר 2:8, בטרם איזקיאל אסטשיו העגלתי הירשה ריצות לכל עבר, עד שדן ווילר עצר את הדימום.


סן דייגו - אריזונה 3:2

הפאדרס ממשיכים להיות אנמיים בטירוף בהתקפה, למרות הומר בכורה של מייק פיאצה במדיהם. משחק טוב לאורלנדו "אל דוקה" הרננדז, עם שישה אינינגים ותשע קטילות. שמירה לא נקייה לחוזה ולוורדה, שהירשה ריצה אחת.


קאבס - פלורידה 7:5

הפעם המארלינס חסרי הניסיון לא שמטו יתרון. פלורידה עלתה ליתרון 3:6 באינינג השמיני, לאחר הופעה ברוטאלית של סקוט וויליאמסון, שהוליך שלושה חובטים. מאט טריאנור חבט לדאבל של שתי ריצות על בוב האורי. הקאביז צימקו ל-6:5, אבל הדגים עלו ל-5:7 באינינג התשיעי, וג'ו בורובסקי רשם שמירה שלישית העונה.


סט. לואיס - פיטסבורג 3:4

ג'ייסון איזרינגהאוזן חייב לאלברט פוחולס חיבוק ענק, כשלאחר ששמט יתרון של 2:3 במעלה האינינג, פוחולס חבט לסינגל שניצח את המשחק. הקרדינלס, כפי שרבים עשו ואחרים עוד יעשו, טאטאו את הפייראטס החלשים. הומר ושתי ריצות לקרייג ווילסון בפיטסבורג.


וושינגטון - סינסינטי 5:0

ברונסון ארויו ממשיך ליהנות מפתיחה יפהפייה. ארויו טיגן שמונה חובטים בשמונה אינינגים, והרדס קצרו ניצחון רביעי ברציפות. דייויד רוס חבט להומר שלישי העונה על המפסיד, רמון אורטיז.


מילווקי - אטלנטה 4:5

אטלנטה ממשיכה לדשדש בבינוניות וקורי קוסקי ממשיך לרתוח. קוסקי חבט להומר בן שתי ריצות, כשהוא מסייע לבן שיטס לזכות בניצחון ראשון העונה. שיטס, שלפני שנתיים טיגן 18 אמיצים במשחק אחד, הגיש שישה וקטל תשעה. שמירה שמינית לדרק טרנבאו.

טמפה ביי ממשיכה לעשות צרות ליאנקיז

ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 4:2 (אחרי 10)

דווקא על מריאנו ריברה חבטו הדוויל רייז לשתי ריצות במעלה האינינג העשירי, כשקרל קרופורד הוא זה שרושם דאבל שמכניס את הריצה המנצחת. מדהים, אבל קרני השטן עשו את זה אחרי שרשמו שיא מועדון של 14 הולכות חובטים, מחציתן של הפותח, סת' מקלונג. דן מיסלי נכנס לשמור על היתרון בתחתית האינינג, אבל גם הוא הוליך שני חובטים. שון קמפ נכנס במקומו ועל בסיסים מלאים הצליח להוציא את גארי שפילד, שקודם לכן חבט להומר. שבעה אינינגים סולידיים לצ'ין מינג וונג בניו יורק. הניצחון לצ'אד אורוולה.


קליבלנד - בוסטון 1:7

הפעם האינדיאנס העלו לגבעה את קליף לי, כך שההתקפה קיבלה קרקע מספיק נוחה לנצח. לי הגיש שישה וטיגן שבעה, כשהוא מסתייע בהומר ושלושה ריביז של ג'וני פראלטה. הסיפור של בוסטון הוא קשיי ההסתגלות של ג'וש בארד, התופס של טים וייקפילד, לכדורי הפרפר המשהק שלו. ארבעה נאקלבולים חלפו על פני בארד, וגרמו לשתי ריצות. "אין לי מה להגיד", אמר בארד, "אני פשוט מפספס את הכדורים האלה". הומר לווילי מו פניה בבוסטון.


טורונטו - בולטימור 2:8

הבלו ג'ייז ממשיכים להכות חזק. ורנון וולס דפק שני פירוקאם, השמיני והתשיעי שלו, על מגישי האוריולס ואלכס ריוס הוסיף אחד על אריק בדארד, המפסיד, בדרך לניצחון של טד לילי. במצב של 2:3 באינינג השישי חבט ריוס להומר על בדארד שיצא, וולס הוסיף שניים והעניין נסגר.


טקסס - אוקלנד 6:4 (אחרי 10 אינינגים)

זו כבר לא שאלה של "אם", זו שאלה של "מתי". בשמונה נסיונות שבר פרנסיסקו קורדרו חמש שמירות, כשהלילה אפשר לאייז לחזור מפיגור 4:3 באינינג התשיעי (הומר של דן ג'ונסון), ולחתום בניצחון עם סינגל בן שתי ריצות של ג'יי פייטון. ארבע הריצות היחידות של טקסס במשחק נרשמו בחבטה אחת, גראנד סלאם של קווין מנץ', ששבר שיא מועדון - הומר במשחק שישי ברציפות. כבוד!


איינג'לס - דטרויט 0:4

ג'ון לאקי הוא אס. עם שמונה אינינגים ושמונה נפנופים, המגיש, שעשה התקדמות ענקית בעונה שעברה, ממשיך לטגן לכל עבר. הוא נתן רק חבטה אחת לטייגרס, כשהוא נעזר בהומר בן שתי ריצות, חמישי העונה, של ולאדימיר גררו. מייק מארות' בצד המפסיד.


קנזס סיטי - מינסוטה 1:3

לא קל למצוא משחק שבו יש לרויאלס הגשה סולידית. רונלוויס הרננדז השמן הורד בשל סיבה זו למיינורס באימוני האביב, וחזר כשהוא רזה יותר (אבל עדיין חבית). הוא הגיש שבעה אינינגים וחישמל שחקן אחד, כשהוא מנצח את סקוט בייקר, שהגיש שבעה ושישה. ג'סטין מורנאו עם ההומר היחיד במשחק למינסוטה.


סיאטל - וייט סוקס 1:5

מארק בהרלי נחל הפסד ראשון העונה למרות שהלך שבעה אינינגים, כי ג'רוד וושבורן היה חד מנגד עם 6.2 אינינגים וארבע קצירות. ראול איבנייז עם ההומר היחיד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully