וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הוקי: פיטורין בונקובר

רועי פרידמן

26.4.2006 / 22:44

מאמן הקבוצה מארק קרופורד הולך הביתה, בשל הכישלון להעפיל לפלייאוף. הונאה אצל בעלי האיילנדרס, שבדיה ראשונה בדירוג העולמי

- ונקובר פיטרה את מאמנה, מארק קרופורד. הקאנוקס, שזכו באליפות הבית הצפון מערבי בעונה הקודמת, צפו לגדולות העונה, אך הם סיימו במקום התשיעי המאכזב במערב. בשבע השנים בהן אימן קרופורד את הקאנוקס, הם סיימו במאזן של 246 נצחונות, 197 הפסדים ו-70 תוצאות תיקו. הקאנוקס הגיעו בארבעת העונות האחרונות לפליי אוף, אך ניצחו סדרה אחת בלבד, והפסידו פעמיים במשחק שביעי בבית.

קרופורד, שלזכותו יש 411 נצחונות בקריירה, החל לאמן ב-1994/95 בקויבק נורדיק, כשהוא זוכה בגביע אדאמס כמאמן העונה. וכשהקבוצה עברה שנה לאחר מכן לקולורדו, הוא זכה עמה בגביע סטנלי. הוא מונה ב-1998 לאמן את נבחרת קנדה באולימפיאדה, שסיימה במקום הרביעי המאכזב.

קרופורד ייזכר כאשר בחצי הגמר נגד צ'כיה הוא לא בחר בוויין גרצקי כאחד השחקנים שינסו בפנדלים . המשחק הסתיים ב-1:1 והצ'כים נחצחו 0:1 בפנדלים.

- סאנג'אי קומאר, אחד השותפים בבעלות על הניו יורק איילנדרס ומבעליה של חברת קומפיוטר אסושייטד, הודה במספר סעיפים של זיוף דוח"ות כספיים ושיבוש הליכי משפט. קומאר היה מעורב בהכנסת רווחים שגויים לדוח"ות כספיים של החברה. גזר הדין יינתן ב-12 בספטמבר, וקומאר צפוי לעד 20 שנות מאסר.

- דירוג הבינ"ל אחרי האולימפיאדה ולפני אליפות העולם לדרג הבכיר:

1. שבדיה, 2. קנדה 3. צ'כיה 4. סלובקיה 5. פינלנד. נבחרת ישראל מדורגת במקום ה-35 מ-45 נבחרות. יריבותיה באליפות העולם – גרמניה במקום העשירי, צרפת 19, יפן 21, הונגריה 22, בריטניה 31.

- כשב-NHL החל בשבוע שעבר הפלייאוף, בשבע הליגות הבכירות באירופה, הוכרעה האליפות.

צ'כיה: ספרטה פראג זכתה באליפות, אחרי שניצחה בסדרת הגמר 2:4 את סלאביה פראג. האלופה היוצאת פארדוביצה לא עלתה לפליי אוף.

פינלנד: HPK האמנלינה זכתה באליפות הראשונה שלה, אחרי שניצחה בגמר 1:3 את אסאט, בסדרה של הטוב מ-5. האלופה היוצאת, קארפאט אולו, הפסידה 3:1 בחצי הגמר לאסאט.

גרמניה: קבוצת אייסברן (דובי הקרח) ברלין זכתה באליפות השנייה ברציפות, אחרי שניצחה בגמר 0:3 בסדרה של הטוב מ-5 את DEG מטרוסטארס.

רוסיה: בארס קאזאן זכתה באליפות הראשונה שלה אחרי שהחליקה 0:3 בגמר בסדרה של הטוב מ-5 את אבנגארד אומסק. האלופה היוצאת, דינמו מוסקבה, הודחה ברבע הגמר.

סלובקיה: ז'ילינה (אותו מועדון שנצח את העגלאקטיקוס בכדורגל), זכתה באליפות הראשונה אחרי שניצחה ב-7 משחקים את פופראד. האלופה היוצאת, סלובן בראטיסלאבה, הודחה ברבע הגמר.

שבדיה: קבוצת פאריישטאד זכתה באליפות, אחרי שניצחה בשישה משחקים בגמר את האלופה היוצאת, פרולונדה.

שווייץ: לוגאנו זכתה באליפות השביעית שלה אחרי שגברה בגמר בסדרה של הטוב מ-7 על האלופה היוצאת, דאבוס. ברבע הגמר לוגאנו היתה לקבוצת ההוקי הראשונה באירופה, השלישית בהוקי המקצועני (אחרי טורונטו ב-1942 בגמר נגד דטרויט, וניו יורק איילנדרס ב-1975 ברבע הגמר נגד פיטסבורג), והרביעית בספורט המקצועני (בנוסף לבוסטון רד סוקס בגמר האמריקן ליג נגד הניו יורק יאנקיז), שחוזרת מפיגור 3:0 לניצחון 3:4 בסדרה של שבעה משחקים. יריבתה היתה קבוצת אמברי-פיוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully