וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: עוד תבוסה לנבחרת

26.4.2006 / 19:56

נוצחה 8:0 על ידי הונגריה, במשחק שנדחה מיום השואה. רק שבעה נסיונות הבקעה לנבחרת. מחר מול יפן, בניסיון להימנע מירידה לדרג 2

נבחרת ההוקי קרח של ישראל הובסה גם היום (רביעי) על ידי הונגריה, במסגרת משחקי אליפות העולם לדרג 1 באמיין, צרפת. כמו בתבוסה לגרמניה, גם הפעם לא הוותה הנבחרת שלנו אתגר גדול ליריבה, כשההונגרים הוליכו 0:3 כבר בשליש הראשון. מרטון ואס הבקיע חמש דקות מהפתיחה, ודקה וחצי לאחר מכן עלה צאבה קובאץ' ל-0:2. ואס הבקיע את שערו השני במשחק וחתם את תוצאת השליש הראשון - 0:3.

הנבחרת התקשתה לצאת להתקפות ולא סיכנה כמעט את שערו של קריזטיאן בודאי. בדקה ה-25 כבש ואס את שערו השלישי במשחק - 0:4, ואימרה פטרדי העלה בדקה ה-28 ל-0:5. ויקטור זליג השלים את תוצאת השליש השני חמש דקות לפני סיומו - 0:6. קריזטיאן פלקוביץ' ותאמאש גרוסקל חתמו את התוצאה הסופית פחות מחמש דקות לסיום, עם שער שמיני לרשתו של בוריס אמרומין.

ההונגרים טווחו את שערו של אמרומין 37 פעמים, בעוד הישראלים ירו רק שבע פעמים לשער של בודאי חסר התעסוקה. במשחקים מקבילים בבית ניצחה אתמול גרמניה את יפן 0:4, וצרפת גברה על בריטניה 0:1.

על מנת לא לנשור בחזרה לדרג 2, ישראל צריכה להימנע מלסיים במקום האחרון בבית. מחר (14:00) היא תשחק מול יפן, אחת משתי הנבחרות שמולן יש סיכוי להוציא משהו. בשבת תפגוש הנבחרת את צרפת החזקה בהרבה, וביום ראשון תנעל את התחרות מול בריטניה.

הטבלה כרגע:

1. גרמניה 4 נקודות
2. הונגריה 4 נקודות
3. צרפת 4 נקודות
4. בריטניה 0 נקודות
5. יפן 0 נקודות
6. ישראל 0 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully