וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הומר מספר 710 לבונדס

26.4.2006 / 16:01

חבט אותו בהפסד 4:1 של הג'איינטס למטס. עוד שבירה ללידג' בנצחון יוסטון. ניצחון לבוסטון בקליבלנד וליאנקיז על טמפה ביי

מתקרבים לרגע ההיסטורי.

סן פרנסיסקו - ניו יורק מטס 4:1

נכון שהמטס רשמו ארבע ריצות, אבל הריצה היחידה של הג'איינטס היא החשובה מכולן. באינינג השני הגיש סטיב טראקסל לבארי בונדס, והסלאגר ירה לחלק השמאלי של המגרש. זה היה הומר מספר 710 לבארי, כשארבעה נוספים ישוו אותו לבייב רות', והחמישי יהפוך אותו לחובט ההומראנס השני בכל הזמנים, אחרי האנק ארון. בונדס ממשיך לשמור על מצב רוח טוב: "זה בהחלט היה נחמד לחבוט בכדור כל כך רחוק".

אלא שבאינינג השביעי קסאווייר ניידי חבט להומר משלו, וקליף פלויד שלח כדור נוסף למפרץ מק'קאבי בשמיני, כשבילי וגנר סוגר עניין. המטס, בינתיים, קומסי קומסה במסע המערב שלהם.


יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 3:4 (אחרי 14 אינינגים)

פרסטון ווילסון חבט כדור הקרבה באינינג ה-14, אבל הסיפור של האסטרוס הוא בראד לידג'. משהו רע עובר על הקלוזר, ששבר שמירה באינינג התשיעי לילה שני ברציפות. גם באפריל שעבר היה לידג' ברוטאלי, אבל חזר לעצמו במאי. השאלה היא אם השפעות אלברט פוחולס ממשחק 5 בגמר ה-NL בשנה שעברה עדיין רוקדות לו בראש. בסופו של דבר זכה איזיקייאל אסטשיו בניצחון, כשהונג צ'י קו עם הפסד שליש העונה.


שיקגו קאבס - פלורידה 1:3

שון מרשל הגיש שבעה אינינגים מדהימים לקאביז, בהם לא רשם אפילו ריצת חובה אחת אבל כן רשם שבע הכשות. בצד השני לא הספיק לדונטרל וויליס משחק טוב של שבעה ושישה והוא רשם הפסד בכורה העונה, כשהקאביז נעזרים בשלוש חבטות ושני ריביז של מאט מורטון. ראיין דמפסר עם השמירה.


סן דייגו - אריזונה 7:0

ג'ייק פיבי, אחד המגישים הטובים בליגה, סובל קשות מהתקפה ירודה. פיבי הגיש יותר משישה אינינגים, עד שבפיגור 2:0 באינינג השביעי התפרק והירשה עוד ארבע ריצות. מהצד השני קלאודיו ורגאס ריסס כל דבר שזז, וסיים עם שבעה וארבעה. קונור ג'קסון (איזה שם של כוכב סרטי אקשן. "קונור ג'קסון - המחסל 3") עם ארבעה ריביז לדיבאקס.


מילווקי - אטלנטה 2:4

טים הדסון מהברייבס חזר ממשחק משובח מול המטס, אבל יתרון 0:2 בטופ האינינג הרביעי לא הספיק לו. הדסון הגיש שבעה אינינגים אבל ספג את כל ארבע ריצות החובה של אטלנטה, בהן גאפר (כדור במרווח בין שחקנים) של פרינס פילדר, שהעלה את מילווקי ל-2:3 באינינג השישי. טומו אוקה רשם את הניצחון ודרק טרנבאו את השמירה השביעית העונה.


סט. לואיס - פיטסבורג 3:6

המחבט של אלברט פוחולס דמם יחסית, אבל זה של חואן אנקרנסיון לא. אנקרנסיון היה קרוב לסייקל, כשדווקא החבטה הפשוטה ביותר, סינגל, הייתה חסרה לו. הוא חבט להומר, טריפל ודאבל והכניס ארבע ריצות הביתה. ג'ף סופאן זכה בניצחון ראשון העונה, כשויקטור סאנטוס רושם את ההפסד. שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן והומר גם לסקוט ספיזיו בקארדינלס.


וושינגטון - סינסינטי 6:5

גם אנקרנסיון אחר, אדווין, היה בעניינים הלילה. החובט הצעיר, שהיה לו שבוע מטורף בכל קנה מידה בשבוע שעבר, הכניס ארבע ריצות הביתה וסייע להכניע את בילי טרייבר, שרשם ארבע ריצות חובה ופיגור 4:0 כבר באינינג הראשון. דייב וויליאמס קצר ניצחון בשיניים למרות שספג ארבע ריצות בעצמו ודייויד וות'רס שמר היטב בפעם השישית העונה.


פילדלפיה - קולורדו 7:6

הרוקיז נראים טוב העונה, בינתיים. קולורדו לא נתנה (בעצם - כמעט נתנה) ליתרון 1:7 לברוח לה מהידיים, למרות חמש ריצות שרשמו הפיליז באינינג הרביעי וצימקו ל-7:6. מאותו אינינג נשמעה דממת מחבטים בעיר האחווה. קלינט בארמס פתח את העונה מפוהק משהו, אבל הפעם ירה הומר בן שתי ריצות. רמון רמירז, שהחליף את מיגל אסנסיו, זכה בניצחון, בראיין פואנטס בשמירה.

AL: מני ואורטיז, 1 ו-2

קליבלנד - בוסטון 8:6

הרד סוקס פתחו סדרה לא קלה מול האינדיאנס עם ניצחון, שהושג הודות לגזונגה בת שלוש ריצות של מני רמירז באינינג השמיני. קורט שילינג הגיש 6.1 אינינגים וקטל שמונה חובטים, אבל נקלע לפיגור מוקדם של 4:2. אלא שהתקפה טובה של הרד סוקס, כולל הומר תשיעי העונה של דייויד אורטיז, העלתה את הגרביים ל-4:5. שילינג לא הצליח לשמור על היתרון, קית' פולק שנכנס במקומו הוריד את בוסטון מהאינינג השביעי במצב 5:5, וההומר של מני אפשר לג'ונת'ן פפלבון לשמור בפעם התשיעית העונה.


יאנקיז - טמפה ביי 1:9

סקוט קאזמיר הוא המגיש האמין ביותר של הדוויל רייז, אבל קצת קשה לשמור על אמינות מול הליינאפ של היאנקיז. ניו יורק זוכרת שבעונה שעברה הייתה 11:8 מול הדוויל רייז. כבר באינינג הראשון היא עלתה ליתרון 1:3, כשמייק מוסינה משייט ודרק ג'יטר רושם הומר ושלוש ריצות בדרך לניצחון קל. הריצה היחידה שהירשה מוסינה הייתה הומר עשירי העונה לג'וני גומז. מוס סיים עם שישה אינינגים ושבעה חישמולים, חמישה אינינגים והפסד לקאזמיר.


קנזס סיטי - מינסוטה 2:1

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הטווינס ניצחו. הם עשו זאת בזכות חבטות של רובן סיירה וג'ו מאוור, שהפכו פיגור 1:0 ליתרון 1:2 באינינג השמיני. פרנסיסקו ליריאנו עם הניצחון, ג'ו ניית'ן עם השמירה, לוק הדסון עם ההפסד.


סיאטל - שיקגו וייט סוקס 13:3

הגרביים הלבנים הפסידו למארינרס לילה לפני כן אחרי שמונה נצחונות רצופים, וג'רמיין דיי לא סלח. דיי חבט לשני הומרים ושלושה ריביז, טדאהיטו איגוצ'י הוסיף הומר וארבע הכנסות הביתה, וחאווייר ואסקז, שמתחיל לצבור ביטחון, רשם את הניצחון השני ברציפות.שמירה לבון לוגאן, שהגיש שלושה אינינגים רצופים. גם פול קונרקו וג'ו קרידי הצטרפו לחגיגת ההומרים.


טורונטו - בולטימור 3:7

התקפת הג'ייז ממשיכה להפגיז. גוסטאבו צ'אסין נתן ליתרון 1:3 לחמוק מידיו באינינג השביעי, בו השוו הציפורים ל-3:3, אבל דאבל של ורנון וולס הכניס הביתה ריצה שהעלתה ל-3:4, באינינג שביעי בן ארבע ריצות של טורונטו. בבולטימור הומרים למיגל טחאדה ולג'יי גיבונס והפסד לרודריגו לופז.


איינג'לס - דטרויט 5:2

ג'רמי בונדרמן נזכר שהוא אמור להיות אס וקטל שישה חובטים בשישה אינינגים של עבודה. מגליו אורדונייז חבט להומר, טוד ג'ונס שמר בצורה נקיה והטייגרס עם מאזן מרשים של 11 נצחונות חוץ ב-14 משחקים.


טקסס - אוקלנד 5:6

האייז ממשיכים ליפול, למרות שפרנסיסקו קורדרו שוב הראה יכולת של עגלה אמיתית. קורדרו שבר שמירה בפעם הרביעית העונה, אוקלנד השוותה ל-5:5 מפיגור 5:3 באינינג התשיעי, כשרק סינגל של האנק בליילוק, שקודם לכן חבט להומר, הציל אותו מעוד מבוכה. באק שוולטר יחפש בוודאי מחליף ראוי בעמדת הקלוזר. 5.2 אינינגים לויסנטה פאדייה, שהריח את הניצחון. שישה וחמישה לבארי זיטו שנמנע מההפסד. פיל נווין וקווין מנץ' חבטו גם הם להומר בטקסס.

טבלאות (סטטיסטיקות מלאות - בסוף השבוע)

AL

מזרח

בוסטון רד סוקס 7:13
ניו יורק יאנקיז 8:10
טורונטו בלו ג'ייז 8:10
בולטימור אוריולס 10:11
טמפה ביי דוויל רייז 12:8


מרכז

שיקגו וייט סוקס 6:14
דטרויט טייגרס 8:13
קליבלנד אינדיאנס 10:10
מינסוטה טווינס 11:8
קנזס סיטי רויאלס 14:4


מערב

לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 10:11
טקסס ריינג'רס 10:11
אוקלנד את'לטיקס 12:9
סיאטל מארינרס 14:8


NL

ניו יורק מטס 7:13
אטלנטה ברייבס 11:9
פילדלפיה פיליז 11:8
וושינגטון נאשיונלס 13:7
פלורידה מארלינס 13:5


מרכז

יוסטון אסטרוס 6:14
סינסינטי רדס 7:14
סט. לואיס קרדינלס 7:13
שיקגו קאבס 7:12
מילווקי ברוורס 10:11
פיטסבורג פייראטס 17:5


מערב

קולורדו רוקיז 9:11
סן פרנסיסקו ג'איינטס 9:11
לוס אנג'לס דודג'רס 11:10
אריזונה דיאמונדבקס 11:10
סן דייגו פאדרס 12:8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully