וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: תבוסה לישראל באליפות העולם

רועי פרידמן

24.4.2006 / 20:21

הפסד 11:2 לגרמניה החזקה, במשחק הפתיחה באליפות לדרג 1. מרקו שטורם בלט. המשחק מול הונגריה נדחה ליום רביעי, לבקשת ישראל

נבחרת ההוקי קרח של ישראל הפסידה במשחק הפותח באליפות העולם דרג 1 באמיין, צרפת, לנבחרתה החזקה של גרמניה בתוצאה 11:2. השליטה הגרמנית היתה מוחלטת, בעיקר בשליש הראשון, שהסתיים בתוצאה של 0:6, כשהגרמנים משיגים 32 נסיונות הבקעה לשער, לעומת 0 של ישראל.

יבגני גוסין פתח בשער הישראלי וסיים עם 47 עצירות ותשעה שערי חובה. בוריס אמרונין שיחק בשליש השלישי וסיים עם 22 עצירות. סה"כ לגרמנים במשחק היו 80 נסיונות הבקעה, לעומת 17 של ישראל. שחקני ישראל, לעומת זאת ביצעו 9 עבירות לעומת 2 של הגרמנים כשמתוך 9 מצבי הפאוור פליי, הגרמנים ניצלו שניים.

מרקו שטורם, הכוכב הבולט של נבחרת גרמניה, הבקיע שני שערים והוסיף אסיסט. שני שערים לגרמנים הבקיעו גם אנטון באדר וכריסטוף גאווליק, כשאת השערים הנוספים מבקיעים סאשה גוק, טינו בוס, דניאל קרויצר, אלכסנדר בארטה ופטר פיקאל. האחים אלון ואורן איזנמן הבקיעו שער ומסרו אסיסט כל אחד, כשדניאל בוכנר מוסיף אסיסט נוסף לנבחרת. תומאס גראייס סיים עם 15 עצירות לגרמנים.

המשחק הבא של הנבחרת יהיה מול הונגריה, שניצחה את בריטניה 3:4, ביום רביעי ב-17:30. המשחק היה אמור להתקיים ביום השואה, אך נדחה לאור בקשת ההתאחדות הישראלית.

עוד חדשות:

- יארומיר יאגר לא ישחק במשחק מספר 2 בפלייאוף. יאגר, שנפצע במשחק ההפסד לדווילס, ניסה לפגוע בשחקן ניו ג'רזי, סקוט גומז, אך נפצע ביד ובכתף. עוד שחקן שבספק למשחק הלילה בפליי אוף – אר ג'יי אומברגר מפילדלפיה, שנפצע בצווארו.

- נוכחים ונפקדים מאליפות העולם: הודעה מרוסיה – איליה קובאלצ'וק מאטלנטה, וסרגיי גונשאר מפיטסבורג הודיעו שלא ישחקו באליפות העולם בריגה. לעומתם, אלכסנדר אובצ'קין, הרוקי הנהדר ואלכסנדר פרולוב, מלוס אנג'לס קינגס הודיעו שאם יידרשו, הם ייענו להזמנה לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully