וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן דייגו ניצחה את המטס

24.4.2006 / 15:16

גראנד סלאם של בראיין ג'יילס סייע לפאדרס ב-4:7 על המטס. הוייט סוקס ממשיכים לדהור, עם 3:7 על מינסוטה. בוסטון ניצחה בטורונטו

סיקורי המחזור יהיו היום ומחר קצרים ומתומצתים. ביום רביעי נשוב למתכונת רגילה:

ניו יורק יאנקיז - בולטימור 1:7

שני הומרים וחמישה ריביז לג'ייסון ג'יאמבי בשורות היאנקיז. רנדי ג'ונסון עם שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לניו יורק.


טורונטו - בוסטון 6:3

הרד סוקס נמנעו מסוויפ. מאט קלמנט זכה בניצחון וג'ונת'ן פפלבון שמר היטב בפעם השמינית בשמונה הזדמנויות העונה. הומר מספר 8 לדייויד אורטיז.


וייט סוקס - מינסוטה 3:7

ניצחון שמיני רצוף של האלופה, שנראית טוב לאחרונה. חואן אוריבה היה גיבור הניצחון עם שני הומרים וארבעה ריביז. שמונה אינינגים משובחים לחוזה קונטרראס בניצחון.


טקסס - טמפה ביי 3:8

שש ריצות של הריינג'רס באינינג השלישי הספיקו לניצחון. מארק טשיירה, פיל נווין, האנק בליילוק וקווין מנץ' חבטו להומרים על קייסי פוסום, המפסיד. ג'ון קורונקה עם שמונה ושמונה במשחק מעולה.


קנזס סיטי - קליבלנד 1:5

עם האינדיאנס רוצים באמת לרוץ קדימה, אסור להם להפסיד סדרות לקנזס סיטי. 5.1 אינינגים ושישה סטרייקאאוטים לג'רמי אפלדט.


אוקלנד - איינג'לס 4:3

ולאדימיר גררו עשה את ההבדל עם הומר ושלוש ריצות, קלווים אסקובר הגיש שבעה והוציא ארבעה בסטרייקאאוטים. פרנסיסקו קורדרו עם שמירה מספר 8.


סיאטל - דטרויט 6:4

ג'סטין ורלנדר בעל העוצמה ביד (מעל 100 מייל לשעה) ניצח אחרי שבעה אינינגים טובים. טוד ג'ונס זכה בשמירה. למרות ההפסד, פליקס הרננדז עם שבעה ותשעה. הומר לקרייג מונרו בדטרויט.

NL: טוב שיש ג'יילס

סן דייגו - מטס 4:7

בראיין ג'יילס חבט לגראנד סלאם באינינג הרביעי על ויקטור זמבראנו, העלה את הפאדרס ליתרון 0:5 וסייע לקליי הנסלי לקצור ניצחון ראשון העונה. שמירה לטרבור הופמן.


מילווקי - סינסינטי 11:0

אחרי שנוצחו על האפס לילה קודם, החזירו הרדס באותה מטבע, עם תוצאה זהה לזו בה הפסידו בשבת. שאט אאוט לארון הראנג, עם ארבעה סטרייקאאוטים. הומר וארבע ריצות לברנדון פיליפס.


סט. לואיס - קאבס 7:3

גרג מדוקס ממשיך להגיש היטב, ורשם שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים, בדרך לניצחון רביעי העונה. הומרים לאראמיס רמירז ולז'אק ג'ונס, שניהם מידי ג'ייסון מארקי המפסיד.


קולורדו - סן פרנסיסקו 2:3

משחק סוער, בו הורחק מאט מוריס, המגיש של סן פרנסיסקו, כבר אחרי שני שליש אינינג. יותר מאוחר פגע ג'ף פרנסיס מקולורדו בסטיב פינלי, אבל נשאר במגרש, מה שעורר את זעמו של מאמן הג'איינטס, פליפה אלו, שהורחק גם הוא. עוד שלושה שחקנים הורחקו. המשחק הוכרע בחבטה של מיגל אוחדה באינינג העשירי, שהכניסה את איליי מררו הביתה.


דודג'רס - אריזונה 4:6

הומר לג'יי די דרו, ניצחון לברט טומקו ושמירה חמישית לדני באעז בדודג'רס. הפסד לראס אורטיז, שצלח רק 1.2 אינינגים.


וושינגטון - אטלנטה 3:1

טוני ארמאס צלח 6.1 אינינגים טובים ביתרון 0:1 וראה מהבולפן את גארי מג'ווסקי נותן הומר בן שלוש ריצות לווילסון בטמיט. שמירה למייק רמלינג'ר.


יוסטון - פיטסבורג 2:7

שבעה ושבעה לרוי אוסוולט, שנעזר בהומר תשיעי העונה של מורגן אנסברג. אנסברג חבט להומר בשבעה משמונת משחקיו האחרונים. הומר גם לקרייג ב'יג'יו ביוסטון ולפרדי סאנצ'ז בפיטסבורג.


פילדלפיה - פלורידה 2:4

צמד הומרים לראיין הווארד, שגדל להיות שחקן סולידי למדי, שישה אינינגים וניצחון לברט מאיירס, שמירה לטום גורדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully