וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמונטון השוותה את הסדרה עם דטרויט

24.4.2006 / 14:48

האוילרס לא נבהלו מפיגור 2:1 וניצחו 2:4. שוויון גם בסדרות בין נשוויל והשארקס, טמפה ביי ואוטווה וקלגארי ואנהיים

דטרויט - אדמונטון 4:2 (1:1 בסדרה)

הימרנו על סוויפ של דטרויט, או מקסימום על חמישה משחקים. אז מה? זה פלייאוף. ולא אנשים כמו כריס פרונגר והאוילרס ייבהלו מהמעמד וגם לא מפיגור 2:1 בחוץ מול הרד ווינגס.

דוויין רולוסון, שהגיע במהלך העונה ממינסוטה, עשה את העבודה בשער, כשמנע מ-33 דסקיות לחדור פנימה. פרונגר לא בזבז זמן, ו-12 דקות מהפתיחה ירה פאק שהכינו לו סטיב סטאיוס ושון הורקוף - 0:1 מפתיע לאורחים.

אבל לרד ווינגס לקח שתי דקות להגיב ועוד 12 להפוך. בדקה ה-15 הכניע ג'ייסון וויליאמס את רולוסון וקבע 1:1. שבע דקות מפתיחת השליש השני מסרו תומאס הולמסטרום וניקלאס קרונוול להנריק זאטרברג, והשבדי התותח דחק היטב במהלך פאוור פליי - 1:2 לדטרויט ושינוי מומנטום.

שבירה של האוילרס? נהפוך הוא, שני שערים ב-57 שניות. תחילה היה זה פרננדו פיזאני, שהבזיק אסיסט של מייקל פקה בדקה ה-18, ומייד אחריו בראד ווינצ'סטר, שקיבל אסיסט מפרונגר - 2:3 לאוילרס.

דטרויט לחצה, אבל לקודחי הנפט הייתה המילה האחרונה. 12 שניות לסיום, במצב של רשת ריקה, הכין פיזאני לג'ארט סטול שכבש שער זול - 2:4 בסיום ו-1:1 בסדרה. המילה האחרונה טרם נאמרה.


נשוויל - סן חוזה 3:0 (1:1 בסדרה)

שליש אחד הספיק לאיש שהמדור חרט על דגלו כבאבא סאלי, ג'ונת'ן צ'יצ'ו, כדי להכניע פעם אחת את כריס מייסון והפרדאטורס, לבשל פעמיים ולהעביר את מומנטום הביתיות לקליפורניה. וכמו שקרה לא אחת לכרישים השנה, הם ניצלו היטב את מצבי הפאוור פליי שלהם. כל השערים שכבשו היו בעודף שחקן.

השארקס היו אנמיים במשחק הראשון, ובשני לא נתנו צ'אנס. פחות משש דקות עברו והגיבור הלאומי כבש. פטריק מרלו מסר, טום פרייסינג ירה וצ'יצ'ו הסיט כדי לכבוש - 0:1 לסן חוזה.

הכרישים קיבלו ביטחון וכמו אדמונטון - כבשו את התאומים המכריעים תוך דקה. 16:31 עברו על השעון, צ'יצ'ו ונילס אקמן התמסרו והפעם מרלו ירה בכל הכוח - 0:2.

דקה בדיוק עברה - וזה נגמר. שוב צ'יצ'ו הגיבור שילב מסירות עם כריסטיאן ארנהוף, והפעם השתלב מארק סמית' בתמונה, כשבאחד על אחד הכניע את מייסון - 0:3. השארקס העונה הם 0:20 כשהם מובילים בהפרש של שני שערים. לא מומלץ להגיע למצב הזה איתם.

עוד הלילה: אוטווה - טמפה ביי (0:1 לאוטווה), קלגארי - אנהיים (0:1 לקלגארי)

טמפה ביי ואנהיים קופצות חזרה

אוטווה - טמפה ביי 4:3 (1:1 בסדרה)

למרות פיגור 3:2 בשליש השלישי, הלייטנינג נמנעו לכרות לעצמם בור שיכניס אותם למצב כמעט אבוד של 2:0 בסדרה. מרטין סן לואי, ה-MVP של 2003/04, עבר עונה לא קלה. הירידה ביכולת הייתה חדה, הוא לא מצא את הרשת. אבל כמו מצטיין אמיתי, הוא הגיע בזמן הנכון וברגע הנכון, 6:19 דקות מפתיחת השליש השלישי, כדי לכבוש את שער הניצחון, השני שלו במשחק, ולהשאיר את הברקים חזק בסדרה.

"אתה ממש לא רוצה לתת לקבוצה כמו הסנאטורס יתרון של 0:2", אמר דן בויל. בויל היה האיש שהחזיר במהרה את טמפה ביי למשחק. אחרי שער של בראיין סמולינסקי חמש דקות מהפתיחה, הלייטנינג הגיבו עם חבטת כף יד של סן לואי בדקה ה-15. שבע דקות מפתיחת השליש השני נרשם מהפך, כשפול ריינג'ר הכין את הדסקית לבראד ריצ'רדס, שבחבטת גב יד קבע 1:2.

אבל אוטווה לא נכנעה. עברו עשר דקות, ומרטין האוולאט השווה מאסיסט של דני היטלי וג'ייסון ספזה. המומנטום עשה רושם של שינוי מהותי עם מהפך נוסף, הפעם לכיוון הקנדי. האוולאט ומייק פישר הכינו את הפאק לפיטר שייפר, שדחק בקטנה לרשת של ג'ון גרהאם (22 עצירות) - 2:3 לאוטווה כשהשעון מורה 17 דקות לסיום.

וכאן דיבר הניסיון של אלופת 2003/04. ריצ'רדס וריינג'ר בישלו לבויל שתי דקות בלבד אחרי השער של שייפר, ופחות מדקה לאחר מכן, 14 דקות לסיום, חתם סן לואי את התוצאה. בסיום: טמפה ביי חוזרת לפלורידה כשהביתיות כרגע בידה.


קלגארי - אנהיים 4:3 (1:1 בסדרה)

אז הפעם לא עזר מיקה קיפרוסוף. השוער העצום של קלגארי נכנע שלוש פעמים ב-25 הדקות הראשונות במשחק, והמייטי דאקס חוזרים לאורנג' קאונטי עם ניצחון. סקוט נידרמאייר, אחת הסחורות החמות בשוק בקיץ האחרון, עשה את העבודה. נידרמאייר, שחקן הגנה, כבש שער במצב של חוסר שחקן ומשך 30 דקות כמעט על הקרח. "אנחנו שמחים לחזור כך הביתה", אמר נידרמאייר, שב-12 שנות קריירה זכה שלוש פעמים בגביע סטנלי עם ניו ג'רזי.

המייטי דאקס יצאו עם רעל על השער של קיפרוסוף. טימו סלאני אמר אחרי המשחק הקודם כי אם לא הוא, התוצאה בסדרה היתה 0:1 לאנהיים. הלילה אחרי שליש אחד זה כבר היה 0:2 במשחק. כריס קוניץ הבקיע בדקה ה-10, ופחות מארבע דקות אחריו ניצל נידרמאייר מתקפה של הפליימס עם מצב פאוור פליי, ובחוסר של שחקן חטף את הדסקית, היטעה את קיפרוסוף ורשם 0:2 מצוין.

חמש דקות חלפו מפתיחת השליש השני, וזה כבר 0:3. סלאני ורסלאן סייני החליפו את המסירות, ג'פרי לופול דאג להשלים על הצד הטוב ביותר. הלהבות החלו לרדוף. הפעם היה זה תורה של קלגארי לכבוש ממצב של שורט האנד, כשג'רום איגינלה הכניע בפעם הראשונה את ז'אן סבסטיאן ז'יגר בדקה ה-9 של השליש. שתי דקות מאוחר יותר - ויש לנו משחק, כשאיגינלה מסר לכריסטיאן הוסליוס - 2:3.

שמונה דקות מפתיחת השליש האחרון החליפו טוד מרצ'נט וג'ונת'ן הנדסטרום מסירות, כשאת העבודה משלים סמואל פאהלסון - 2:4. דיון פאנוף עוד צימק ארבע דקות לסיום, אבל זה לא הספיק, והמייטי דאקס השלימו ערב גדול של קבוצות החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully