וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומר מספר 709 לבונדס

23.4.2006 / 16:59

החובט התקרב בעוד צעד לבייב רות' בניצחון 4:6 של סן פרנסיסקו על קולורדו. ניצחון לטורונטו על הרד סוקס ולמטס בסן דייגו

קולורדו - סן פרנסיסקו 6:4

הרגע שלו רבים חיכו (ורבים אחרים לא) הגיע. בארי בונדס חבט סוף סוף להומר, ראשון שלו העונה, וחתם על מספר 709 בכל הזמנים. הוא צריך כעת עוד שישה כדי לעבור את הבייב, כשהדרך להאנק ארון עדיין מלווה ב-46 הומרים. בונדס עשה את זה אחרי שעומאר ויזקל השורטסטופ חבט גם הוא להומר באינינג הראשון. "הכל מותר, רק לא להיות אחרי עומאר בטבלת ההומראנס השנתית", התבדח בונדס, ששמר על מצב רוח טוב לאחר שהוציא כדור של ארון קוק אל מחוץ לפארק. גם ריי דורהאם הטיס כדור אל מחוץ לגדר של קורס פילד. מאט הולידיי ובראדלי הופ הלכו רחוק בקולורדו. ארמנדו בניטז זכה בשמירה ראשונה העונה.


סן דייגו - מטס 8:1

המטס לא מרשים לעצמם להפסיד שניים רצופים (לכל קבוצה שהיא לא אטלנטה). אחרי מרתון יום שישי עלה פדרו מרטינז עם עשן מהאוזניים, טיגן את האמא של הליינאפ של הפאדרס וסיים שבעה אינינגים עם 11 זוגות עיניים כבויות מסטרייקאאוטים. קרלוס דלגאדו ממשיך לחסל כל מגיש עם הומר שמיני העונה, קסאווייר ניידי חבט את החמישי נגד קבוצתו לשעבר. כריס יאנג שרד רק ארבעה אינינגים בהפסד. דלגאדו עוד אמר בסיום על פדרו: "אני חושב ששמונים או 85 פעם בקריירה עמדתי מולו. תודה לאל שאני לא צריך לחבוט נגדו יותר".


דודג'רס - אריזונה 5:4

ניצחון עם הרבה מזל למיגל בטיסטה, כשחוזה ולוורדה מוריד צד שלם בסטרייקאאוטים בסגירה, ונעזר בהומר שני העונה מידי ג'וני אסטראדה. ג'יי סאו בצד המפסיד.


יוסטון - פיטסבורג 0:3

יודעים מי זה טיילור בוכהולץ? לא יודעים? אולי 8.2 אינינגים ותשעה חישמולים ינערו אתכם. הגרמני, כמו גרמני, פירק חובטים לכל עבר, ואה כן - זה היה נצחון בכורה שלו במייג'ורס. דרך לא רעה לנצח, כשאתה מרשה חבטה אחת בלבד וקוטל חמישה יריבים. בראד לידג' זכה באחת השמירות הקלות בקריירה וקרייג ביג'יו חבט להומר.


סט. לואיס - קאבס 1:4

עד לאינינג החמישי זה היה דואל בין סידני פונסון לגלנדון ראש, אבל אז אלברט פוחולס נכנס, כרגיל, לתמונה עם סינגל ושני ריביז על הזרוע של סקוט וויליאמסון. פונסון הגיש חמישה אינינגים בלי אף סטרייקאאוט, אבל זכה בניצחון. השמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן.


מילווקי - סינסינטי 0:11

הברוורס הענישו את הרדס על המשחק של ברונסון ארויו ביום שישי, והביאו את דייב בוש כדי שיגיש פנינה משלו. בוש הלך את כל כברת הדרך, או כמו שאומרים האמריקאים - את כל תשעת היארדים. הוא עשה את זה בסימן תשעה - אינינגים וסטרייקאאוטים, כשהוא נעזר באינינג שלישי ענק בן שבע ריצות של התקפת קבוצתו. ג'יי ג'יי הארדי, ביל הול, דמיאן מילר, בריידי קלארק ואבי שמות הפורנו של המייג'ורס, פרינס פילדר, עם הומרים, כשמילר מייצר חמישה ריביז במשחק.


המשחקים בין פילדלפיה לפלורידה ובין וושינגטון לאטלנטה נדחו.

האלאדיי מול דינארדו? נו באמת

טורונטו - בוסטון 1:8

לפעמים בבייסבול מצ'אפים שנראים קלים על הנייר הופכים במהרה לבלגאן עבור הפייבוריט. לא הפעם, כשרוי האלאדיי הסתפק בחמישה אינינגים עם החזרה מפציעה ושייט בקלילות לניצחון על לני דינארדו, שהעניק ארבע ריצות, בהן הומר של שתי ריצות לבנג'י מולינה, כבר באינינג הראשון. זה קרה אחרי שאיי ג'יי בארנט ערך טיול משלו, למקום אותו הוא מכיר היטב - רשימת הפצועים. שמירה לפיט ווקר, שסגר שלושה אינינגים מוצלחים עם שלוש קטילות (שמירה מוענקת למי שסוגר שלושה שלמים למנצחת, בלי התחשבות בהפרש).


יאנקיז - בולטימור 1:6

שון צ'אקון הסתבך באינינגים הראשונים, אבל הצליח לגמוא שבעה אינינגים ולהשוות את הסדרה בין שתי הקבוצות. אלכס רודריגז חבט פעמיים ונכנס פעמיים לבסיס הבית. את הפער פתחו היאנקיז באינינג השישי על דניאל "שליטה היא שמי השני" קבררה, המגיש הכי מפוזר במייג'ורס.


אוקלנד - איינג'לס 5:4

גם המלאכים השוו את הסדרה. פעם, לפני ארבע שנים, כשג'ף וויבר היה בדטרויט, יתרון 0:5 באינינג החמישי היה מספיק לו כדי לשייט. היום הוא סתם עגלה, כשהירשה גראנד סלאם ראשון בקריירה לניק סווישר, שצימק ל-5:4. ובכל זאת, וויבר סגר שישה אינינגים, גארט אנדרסון חבט ל-4 מ-4 עם הומר ופרנקי רודריגז נכנס לשמור על התוצאה. דני הארן הפסיד, למרות 7.1 אינינגים.


וייט סוקס - מינסוטה 2:9

הגרביים פתחו, להזכירכם, 4:1. היום הם 5:12, עם שבעה נצחונות רצופים. פרדי גארסיה הגיש 6.2 אינינגים סולידיים, כשהוא נעזר בשלוש חבטות, ארבע ריצות והומר של ג'רמיין דיי, ובעוד אחד של ג'ים ת'ומה, שמרגיש ממש ממש טוב בעיר הרוחות. הפסד לבראד ראדקה.


קנזס סיטי - קליבלנד 5:11

הללויה! סוף סוף ניצחון לקיי סי, שנהנתה משבע ריצות בשלושת האינינגים הראשונים. פול בירד שרד שלושה אינינגים בלבד מול הקבוצה בה נתן עונת קריירה ב-2002. מייק ווד החליף את ג'ו מייז אחרי 4.2 בלבד, סגר את ה-4.1 האחרים וזכה בניצחון.


טקסס - טמפה ביי 5:6

הריינג'רס התבססו בצוותא עם האיינג'לס בראש המערב, למרות שפרנסיקו קורדרו שוב השתנק. הקלוזר, בעונה מזוויעה, נתן הומר לטיי וויגינטון, השמיני שלו העונה. הבעיה הייתה שזה היה הומר בן שלוש ריצות, שהשווה ל-5:5 באינינג התשיעי. אבל בתחתית האינינג חבט מייקל יאנג לסינגל שהכניס ריצה הביתה, והריינג'רס יצאו עם היד על העליונה. הומר שמיני העונה גם לג'וני גומז בטמפה ביי.


סיאטל - דטרויט 2:0

אחרי שהובס קשות בשבוע שעבר, נייט רוברטסון עלה עם הרבה מוטיבציה. התוצאה הייתה שבעה אינינגים ושתי חבטות בלבד שהירשה. מולו עמד גיל מש, עם שישה ושבעה, אבל ריצה אחת באינינג הראשון עשתה את ההבדל ביניהם, עד שקרייג מונרו חבט להומר באינינג השמיני וסידר מצב שמירה נוח לפרננדו רודני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully