וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול השבוע: הפסד ראשון לדימונה

21.4.2006 / 12:07

פנטיקון רעננה גברה על דימונה 2:5. ניצחון לאילת באליפות הארץ לנוער, רחובות סיימה שניה. בוריס יגודייב שוב הצטיין

במשחק הבוגרים היחידי ששוחק השבוע, פנטיקון הנחילה לדימונה את ההפסד הראשון העונה - 2:5. עמי בראן היה יוצא מן הכלל על הגבעה, כאשר החזיק את דימונה בלי נקודות עד תחתית הסיבוב השישי עם 11 סטרייקאאוטס. מרק בודנר היה הכח בהגנה של פנטיקון בבסיס שני ודניאל מדי נכנס הביתה פעמיים בשביל הפנטיקון. ציון טורס הפסידו טכנית לטיגרס, שנותרו בלתי מנוצחים בליגה.

אילת לקחה את אליפות הארץ השניה שלה ב-3 שנים, בשליטה מלאה בטורניר עם 5 ניצחונות ובלי הפסד אחד באליפות הארץ לנוער בפארק הירקון בכפר הבפטיסטים בשבוע שעבר. רחובות זכתה במקום השני עם 3:3 ובקעת בית שאן במקום השלישי, בלי ניצחונות ב-5 משחקים.

אילת זכתה בלי הפסד בשל שימוש מצוין במגישים, התקפה מעולה וריצות בסיסים אגרסיביות. המגיש של אילת והמגיש הראשי של נבחרת הנוער ישראל, בוריס יגודייב, פגש את הקבוצה של רחובות 3 פעמים ובכל פעם ביצע את המשימה כמו שצריך. למרות שההפרש של הניצחונות פחת בכל פעם - 3:22, 5:14 ו-9:14 בגמר, יגודייב היה נחוש כל הדרך כאשר הירשה רק 8 חבטות, 7 הולכות ו-6 סטרייקאאוטס בגמר.

לרחובות היו הרבה הזדמנויות להכניס נקודות, אבל הם השאירו 13 רצים על בסיסים במהלך משחק הגמר.ההתקפה של אילת הונהגה על ידי ג'ייסון דנטו עם 2 סינגלים שהכניסו ריצות הביתה, שתי הולכות ושלושה טיולים לצלחת. באינינג החמישי רועי אבן הכניס שני רצים הביתה עם באנט לכיוון הבסיס הראשון, והוציא את המשחק מהישג ידב של רחובות. מיכאל מרונוב הוביל את ההתקפה של רחובות עם טריפל והום-ראן.

בפתיחת הטורניר נגד רחובות, אילת הכניסה הרבה ריצות בכל אינינג, חוץ מהשלישי, בדרך לניצחון 22-3. יגודייב הגיש טוב ודנטו היה על אחוזי חבטה מושלמים עם 5 מתוך 5 כולל 2 דאבלים. יובל נוסגורצקי, איתמר אלגזי, דיאגו ינובסקי ורועי אבן מאילת השיגו שתי חבטות כל אחד.

במשחק השני בטורניר, בקעת בית שאן קפצה ליתרון 5:13 על רחובות אחרי שלושה סיבובים, אבל ההגנה הכושלת שלה הרשתה לרחובות להכניס תשע ריצות, ועוד שמונה נקודות בסיבובים הרביעי והחמישי, בדרך לניצחון 14:22. אייל מוזס היה החובט המצטיין של רחובות עם דאבל, טריפל כאשר הבסיסים היו מלאים וגראנד-סלאם הומראן כדי להשיג שבעה ריביז ולהגיע הביתה שלוש פעמים. מרונוב, אנדרי סרקין ודניאל בראם הכניסו גם הם שלוש ריצות כל אחד. בבית שאן, משה הייד היה על 4 מ-4, סרגיי ניסקובסקי הכניס 3 ושלומי דהאן הכניס 3 נקודות והגיש מעולה, כאשר הביא 5 סטרייקאאוטס אך ההגנה בגדה בו.

בית שאן שוב מפשלת

במשחק המותח ביותר בטורניר, בית שאן קפצה ליתרון 0:3 בסיבוב הראשון נגד אילת, עם נקודות הכנסה על ידי אלחנן רחמים ואורן ליץ. אך אילת ענתה להם עם שלושה משלהם, עם טריפל של נוסגורצקי וסינגל של ינובסקי. אח"כ המשחק נהפך לדו-קרב של המגישים בין איתמר אלגזי, המגיש האילתי, לסרקיס פטפניאן מבית שאן. כאשר התוצאה בתיקו 6 בסיבוב השישי, פטפניאן התחמק מרץ בשלישי כאשר 1 בחוץ. אך בסיבוב השביעי, כאשר הבסיסים מלאים, חבטה של נוסגורצקי ניצחה את המשחק. בן שפירו היה מצוין בהגנה עבור בית שאן, כאשר הוציא 8 שחקנים בבסיס הראשון.

במשחק הרביעי, אילת הכניסה נקודות בכל הסיבובים חוץ מהשלישי בדרך לניצחון 5:14 על רחובות. יגודייב עזר גם בהתקפה עם סינגל, שני דאבלים וטריפל. לעזרתו באו ינובסקי ואבן, שהוסיפו 3 חבטות כל אחד. יגודייב היה חד עם 11 סטריקאאוטס כנגד 4 הולכות ו-5 חבטות כולל טריפל של סרקין.

במשחק החמישי, רחובות קפצה ליתרון 0:16 מוקדם אחרי 3 סיבובים. בית שאן ענו עם 7 נקודות, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי בדרך לניצחון של רחובות 10:18. קובי דעיה הגיש מעולה ואלון צליל הוסיף זוג דאבלים, דניאל הופמן חבט לדאבל וטריפל עם 4 נקודות הכנסה, כאשר מרונוב הכניס 4 נקודות בשביל רחובות. לליץ היו 3 חבטות כולל טריפל והום-ראן ו-4 נקודות הכנסה, רחמים השיג 3 חבטות עבור בקעת בית שאן.

במשחק האחרון של הבתים, ההגנה הרעועה של בית שאן שוב הגיחה כאשר הירשתה לאילתים להכניס 13 נקודות בסיבובים הראשון והשני בדרך להפסד 17:11. אבן הגיש בצורה אפקטיבית, ונתן ליגודייב להחליפו כדי להשיג את האאוט האחרון של המשחק. דניאל פיין הגיע לבסיסים 5 פעמים ויגודייב הוסיף שלוש. פטפניאן הגיש מעולה והוסיף שתי חבטות, כמו בנג'י קסלר עבור בית שאן.

משחק חצי הגמר הפגיש בין רחובות ובקעת בית שאן, שנלחמו על הזכות לשחק נגד אילת בגמר. רחובות הובילה 6:8 אחרי שלושה סיבובים, ואז המחבטים של רחובות התחילו לעבוד שעות נוספות כדי להשיג ניצחון 9:27. המגיש דעיה שוב היה יוצא מן הכלל, מרונוב רשם ארבע חבטות והכניס חמש נקודות, יוני שכטר היה גם הוא על ארבע חבטות וארבע נקודות. סתיו אורגייבסקי הכניס ארבע ריצות לההתקפה הרחובתית. בבית שאן, רחמים קצר שלוש חבטות, חמודי עופה הכניס 3 נקודות עם 2 חבטות והייד חבט לדאבל והכניס 2 נקודות.

יגודייב היה שחקן המצטיין של אילת ושל הטורניר, דעיה ודניאל הופמן (אשר שבר את הקרסול שלו כאשר החליק הביתה בגמר) חלקו את תואר המצטיין של רחובות, ומשה הייד היה השחקן המצטיין של בקעת בית שאן.

קיבוץ נתונים: מייכה ווינסטון ורועי אבן. ספק תמונות: משה הייד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully