וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שילינג ממשיך להכות

20.4.2006 / 15:23

ניצחון רביעי למגיש של בוסטון, 1:9 על טמפה ביי. היאנקיז חזרו מטורונטו עם 1:3, הדסון ואטלנטה ניצחו בדואל את גלאווין והמטס

בוסטון - טמפה ביי 1:9

קורט שילינג בפורמה מלאה. המגיש בן ה-39 הגיע למאזן מושלם של ארבעה נצחונות בארבע פתיחות, כשהוא נעזר באינינג שלישי בן שבע ריצות, שהעלה את הרד סוקס ל-0:8 וסגר עניין מהר. שילינג הגיש שישה אינינגים וקטל שבעה חובטים, והרד סוקס עומדים על מאזן נפלא של 4:11. הומר ראשון העונה לקווין יוקיליס, על הראש של דאג ווכטר שחטף את ההפסד.


טורונטו - יאנקיז 3:1

משחק מבריק של מייק מוסינה, עם 7.1 אינינגים ושבע קטילות, ניקה את הלכלוך שהשאיר רנדי ג'ונסון לילה לפני כן. אלכס רודריגז חבט להומר חמישי העונה, מידי טד לילי, וחורחה פוסאדה השלים בריבי את האינינג החמישי, שעשה את ההבדל בין הקבוצות עם שתי ריצות. מריאנו ריברה עם השמירה לניו יורק.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 0:4

הגרביים ממשיכים להשתעשע עם האין קבוצה של קנזס סיטי. חאבייר ואסקז גרר עימו נו היטר עד לאינינג השביעי, בו דאג מינטקייביץ' חבט כדור חלש אליו לא הצליח ג'ו קרידי להגיע. ואסקז השלים שמונה אינינגים יפהפיים, בהם הירשה שתי חבטות עם שבעה אוורורים. חואן אוריבה תרם הומר למאמץ, על סקוט אלרטון, אחד המגישים הכי גרועים בליגה. שמירה שישית העונה לבובי ג'נקס.


בולטימור - קליבלנד 9:18

משחק מוטרף בקמדן יארדס, כשהאוריולס עולים מפיגור 7:3 ליתרון 7:10 באינינג אחד, החמישי, שנחתם בהומר ראשון העונה של קורי פאטרסון. קליבלנד הובילה 1:4 ו-3:7, כשרודריגו לופז חוטף חזק בראש מויקטור מרטינז (מה הוא אכל בבוקר? הפטיש דופק אותי יופי בפנטזי), ג'וני פראלטה וארון בון. אבל הציפורים לא נבהלו, ומרגע שעלו ליתרון הגדילו אותו ל-8:13 וחתמו עם חמש ריצות באינינג השמיני. הומר וארבע ריצות לרמון הרננדז, הומר אחד בן שלוש ריצות לג'יי גיבונס. רודריגו לופז הסריח את הסנאים של הייבורי עם שבע ריצות ב-4.1 אינינגים, ג'ייק ווסטברוק היה ברוטאלי כמוהו, עם שמונה ריצות ב-4.2 והפסד. ג'ון הלאמה (לאמה לאמה לאמה) עם הניצחון.


מינסוטה - איינג'לס 10:12 (אחרי 12)

אה כן, היה גם את זה. פרנקי רודריגז חזר להגיש עבור האיינג'לס ושבר שמירה, מה שנתן למייקל קדאייר הזדמנות לחבוט להומר בן שתי ריצות על בן קבוצתו עד לעונה שעברה, ג'יי סי רומרו. המלאכים הובילו 4:8, לפני אינינג שישי בן ארבע ריצות, שאיזן. ג'ו ניית'ן נהנה מהניצחון, רומרו סבל מההפסד. גם טוריי האנטר חבט להומר, מידי ברנדן דונלי, כשבאיינג'לס עושה את זה אורלנדו קבררה. הטווינס פיגרו בכל תשעת המשחקים בהם ניצחו העונה.


אוקלנד - דטרויט 11:4

גם הטייגרס חטפו חום, כשקני רוג'רס (תפסיקו לצחוק, האיש הוא וואחד אס) מגיש 7.1 אינינגים נאים. ג'ו בלנטון מהצד השני חטף שחבל על הזמן - 10 חבטות ושמונה ריצות ב-4.1 אינינגים של עבודה. למרבה הפלא רק מארק אליס ופרנק תומאס חבטו להומר, וזה היה אצל האייס. שלושה ריביז לקרייג מונרו, ברנדון אינג' ופלאסידו פולאנקו בדטרויט.


סיאטל - טקסס 6:9

גם בסיאטל עברו בגדול את ליין ההימורים למשחק, ועשו את זה על פרנסיסקו קורדרו, שבערך בתוך שבוע יאבד את הג'וב שלו כקלוזר אחרי עבודה מזוויעה. קורדרו היה אחראי לארבע ריצות באינינג התשיעי, כולל הגעה למצב של שוויון מ-4:6, כשבפועל היה זה סי ג'יי ווילסון שהגיש למרכז הצלחת לקרל אוורט. וזו הייתה טעות, כי במצב של 6:6 אוורט קילף את הכדור להומר בן שלוש ריצות. האיש עם השם המדליק ג'יי ג'יי פוץ רשם את הניצחון, קווין מילווד הירשה 12 חבטות אבל רשם רק שלוש ריצות בשבעה אינינגים של עבודה בריינג'רס.

גלאווין הבריק, הדסון יותר

מטס - אטלנטה 2:1

לטום גלאווין יש כעת מאזן של 9:2 נגד הקבוצה בה בילה את רוב הקריירה, אבל המטס לא יכולים לבוא אליו בטענות, כי טים הדסון השחית כל דבר שחבט על הצלחת. הדסון לקח פרפקט גיים לאינינג השישי ולתשיעי נכנס עם שאט אאוט של חבטה אחת. הוא סיים בסופו של דבר עם תשעה אינינגים ושישה חישמולים. גלאווין מצד שני הגיש שמונה וחיסל חמישה, אבל נכנע להומר מספר 8 של אנדרו ג'ונס ולשגיאה של דייויד רייט, שהעלתה ל-0:2 וסגרה עניין, פחות או יותר.


סינסינטי - פלורידה 8:9

כמה צעירים החבר'ה של פלורידה? הם לא עמדו ביתרון 0:5 באינינג החמישי. כמה עגלות החבר'ה של פלורידה? ריקי נולאסקו, מאט הרג'ס וטוד וולמאייר היו מספיק עגלות כדי לשמוט יתרון של 4:8 באינינג השביעי ולהפסיד. אדווין אנקרנסיון חבט לדאבל מנצח באינינג התשיעי מידי וולמאייר, כשלפניו הכניסו הרדס שלוש ריצות מידי נולאסקו והרג'ס. הומרים לדני אוגלה, מיגל קבררה, מיגל אוליבו ורג'י אברקומביל בפלורידה.


פיטסבורג - סט. לואיס 4:0

כריס קרפנטר התחיל את הביד שלו לסיי יאנג גם השנה. הנגר זרק שמונה וטיגן שישה, כשדייויד אקשטיין וג'ים אדמונדס עוזרים לו עם הומרים בצד ההתקפי. שישה אינינגים לויקטור סנטוס המפסיד.


קולורדו - סן דייגו 13:4

הפאדרס הגיעו לזאק דיי האומלל (11 חבטות, שמונה ריצות) מוקדם, ולא הירפו עד שצ'ן הו פארק, עם שבעה אינינגים, שלוש ריצות חובה וארבעה איוורורים, הבטיח את הניצחון. הם עשו את זה בלי הומרים אבל עם ארבעה ריביז של בן ג'ונסון (מה שלא הולך ב-100 מטר הולך בקולורדו, רק בלי סמים, אה, בני?) ושלושה של אדריאן גונזאלז.


פילדלפיה - וושינגטון 6:7

הנאשיונלס משכו את ליבאן הרננדז שליש אינינג יותר מדי. ליבאן הגיש לתוך האינינג השמיני ביתרון 3:6, כשהוא קוטל שבעה, אבל הומר בן שתי ריצות של בובי אבריו ולאחר מכן חבטה שהירשה משכו אותו מהמשחק, כשג'ואי אייכן מרשה את הריצה המשווה. באינינג העשירי חבט ראיין הווארד לסינגל שניצח את המשחק. ראיין פרנקלין רשם את הניצחון, מייק סטנטון את ההפסד.


יוסטון - מילווקי 7:2

אנדי פטיט הגיש והגיש והגיש. שבעה אינינגים ושמונה טחינות חובטים. אבל הוא רשם הפסד, כי כריס קפואנו הגיש והגיש והגיש, עם 7.2 ושמונה משל עצמו. מורגן אנסברג היה היחיד שרשם פעולה התקפית טובה ביוסטון עם הומר, כשבצד השני הברוורס רושמים חמש ריצות בשני האינינגים האחרונים.


אריזונה - סן פרנסיסקו 3:10

תצוגה התקפית מרשימה גם לדי באקס, כשברנדון ווב רושם 7.2 אינינגים וחמישה חישמולים, ומעצב מעמד איתן בראש רשימת מגישיהם. הומר לג'ף דבאנון, ראשון העונה. מארק סוויני ומויסס אלו חבטו להומר בג'איינטס, בארי בונדס לא שיחק, והדעיכה שלו נראית, לפחות כרגע, עצובה.


דודג'רס - קאבס 5:4

רוני סדניו עזר לקאביז להפוך פיגור 4:2 ליתרון ולניצחון 4:5 באינינג השמיני, אבל שיקגו מודאגת מפציעה של דרק לי, לאחר שרפאל פורקאל התנגש בו באינינג השביעי. צילומי הרנטגן לא היו מוחלטים, והקאביז ימתינו בחרדה לתוצאות הסופיות. ראיין דמפסטר רשם שיא מועדון - 23 שמירות רצופות בשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully