וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יציאה מוקדמת לרנדי ג'ונסון

19.4.2006 / 12:44

האס של היאנקיז לא מצליח להתייצב, אחרי שנחבט קשות בהפסד 10:5 בטורונטו. הומר עשירי לפוחולס, אטלנטה ניצחה את המטס

טורונטו - ניו יורק יאנקיז 5:10

כשאלכס רודריגז וג'ייסון ג'יאמבי חבטו להומרים והעלו את ניו יורק ל-0:4 כבר באינינג הראשון, הייתה ליאנקיז סיבה טובה לחשוב שהמשחק גמור. רנדי ג'ונסון היה על הגבעה ו"הרגיש מצוין". אבל רנדי בן ה-42 הירשה שלוש ריצות בכל אחד משני האינינגים הראשונים שלו, הג'ייז הוסיפו עוד אחת בשלישי כדי לעלות ל-4:7 והאס נמשה על ידי ג'ו טורה אחרי 3.1 אינינגים בלבד. גוסטבו צ'אסין המשיך מכאן לניצחון, למרות משחק לא משכנע, כשהוא נתמך בהומר של אלכס ריוס (לוהט) ושניים של טרוי גלאוס.


בוסטון - טמפה ביי 4:7

זה אולי נראה קל, אבל הרד סוקס שוב הוציאו את הנשמה לאוהדים. הם הובילו 0:1 באינינג השלישי, לא נבהלו מפיגור 2:1 בשביעי העליון ועלו ל-2:4 בתחתית האינינג רק כדי לראות את מייק טימלין נחבט לשתי ריצות ולשוויון 4:4 באינינג השמיני. אבל בתחתית השמיני חבט קווין יוקיליס לדאבל בן שתי ריצות, וג'ונת'ן פפלבון, בינתיים מכונת אמינות, סגר היטב, לשמירה שביעית העונה, כשהוא מרשה שתי הליכות אבל גם רושם שני סטרייקאאוטים.


בולטימור - קליבלנד 15:1

האינדיאנס שוב הביאו איתם את המחבטים והמחישו את הפוטנציאל הענק שיש להם. ויקטור מרטינז עם שלוש חבטות, הומר ושלוש ריצות, גריידי סיזמור עם הומר בכורה העונה וג'ייסון ג'ונסון עם משחק סולידי של שבעה אינינגים. ברוס צ'ן בצד המפסיד, עם שמונה ריצות בארבעה אינינגים.


וייט סוקס - קנזס סיטי 1:4

הוייט סוקס ניגבו את הרגליים על השטיח של הליגה, כשג'ון גארלנד חוזר לעניינים, עם 6.1 אינינגים טובים, אחרי פתיחה רעה מאוד לעונה. בובי ג'נקס עם השמירה.


מינסוטה - איינג'לס 8:2

המלאכים המדשדשים עדיין מחפשים את הגרוב, ולפחות הלילה מצאו אותו, עם הומר ושלוש ריצות של שון פיגינס ועם משחק ענק של קלווים אסקובר, שהגיש 6.2 וקטל עשרה חובטים. סקוט שילדס הגיש שני אינינגים, ומכיוון שנכנס כשהיתרון היה בן שלוש ריצות (וצמח לשש רק באינינג התשיעי) גם קיבל את השמירה.


אוקלנד - דטרויט 3:4

ניק סווישר הוא השם החם באוקלנד. שני הומרים לשחקן הבסיס הראשון הצעיר, המנצח שבהם באינינג השביעי, היקנו לג'סטין דושר, שהחליף את אסטבן לואייזה מהבולפן, את הניצחון וליוסטון סטריט, שהתאושש ממפלת טקסס, את השמירה. ג'סטין ורלנדר הצעיר זרק כדורים ב-101 מייל לשעה, טיגן שבעה חובטים בשבעה אינינגים אבל ירד עם ההפסד.


סיאטל - טקסס 7:4

המארינרס חזרו הביתה אחרי פיצוץ ניצחון בבוסטון ברגע האחרון וניכר שעדיין לא התאוששו. טקסס, לעומת זאת, מתחילה לצאת מהחור אליו נכנסה בתחילת העונה. פליקס הרננדז הגיש חמישה ואיוורר תשעה בסיאטל, אבל רשם הפסד לאחר שספג ארבע ריצות. בראד ווילקרסון ופיל נווין, עם הומרים לריינג'רס, היקנו את הניצחון לג'ון קורונקה.

פוחולס, פוחולס ועוד פוחולס

פיטסבורג - סט. לואיס 4:12

התוצאה במשחק הזה משנית משהו, במיוחד כשעל הגבעה עומד ג'ף סופאן, שהרשה שמונה ריצות בשני אינינגים בלבד. מי שכן משמעותי הוא אלברט פוחולס, בקצב של 70-80 הומרים לעונה. פוחולס הישווה שיא מועדון של מארק מגווייר מ-1998 - עשרה הומרים כבר באפריל (העונה בה מגווייר חבט ל-70 הומרים). בהתחשב בעובדה שאנחנו היום רק ב-19 לחודש - תעשו את החשבון בעצמכם. הומר ושלוש ריצות לג'ייסון ביי, אחד לג'ק וילסון וגם ג'רומי ברניץ היה שותף.


פילדלפיה - וושינגטון 10:3

טוני ארמאס ג'וניור הגיש שישה אינינגים וזכה בניצחון, לאחר שדאריל וורד וראיין צ'רץ' סילקו את הכדור אל מעבר לגדר. קורי ליידל עם ההפסד, למרות שבעה אינינגים וחמישה חישמולים.


סינסינטי - פלורידה 12:6

הנלי רמירז הצעיר נחשב לטופ פרוספקט של בוסטון, וכשהועבר בטרייד לפלורידה, היו לא מעט שהצטערו, למרות התמורה בדמות ג'וש בקט ומייק לואל. רמירז חבט לשני הומרים והכניס ארבע ריצות הביתה, כשדן אוגלה מסייע לו עם הומר משלו. הכל על הראש של אריק מילטון המזעזע, עם תשע ריצות ב-4.1 אינינגים. ריץ' אאוריליה, אדווין אנקרנסיון ודייויד רוס עם הומרים לרדס.


ניו יורק מטס - אטלנטה 7:1

המטס לא היו כל כך גיבורים מול הקבוצה שתמיד מוצאת דרך להשבית אותם. קייל דייויס הגיש משחק קריירה של תשעה אינינגים ושש קטילות, כשבצד ההתקפי עוזרים לו אנדרו ג'ונס, עם הומרים מספר 6 ו-7, ואדם לה רוש. כל ההומרים על ויקטור זמבראנו. קרלוס בלטראן לא עלה בהרכב משחק שלישי ברציפות. הלילה, אגב, טום גלאווין עולה מול הברייבס, שמיררו לו את החיים מאז החל להגיש מולם (8:2, ERA של 6.31).


יוסטון - מילווקי 12:13

המשחק המטורף של המחזור. האסטרוס כבר הובילו 2:11 באינינג השישי, כשקרייג ביג'יו ומורגן אנסברג (אחד משני הומרים שלו) שולחים את דאג דייויס לחפש כדורים ביציע. דייויס הירשה תשע ריצות ב-2.2 אינינגים. אבל קאמבק מופלא של הברוורס, עם שני הומרים של קרלוס לי ואחד של פרינס פילדר (איזה שם של כוכב פורנו, הא?) כמעט סידרו מהפך מדהים וצימקו ל-12:10. האסטרוס הוסיפו עוד ריצה, שהתבררה כחשובה, כי בראד לידג' כמעט חיסל אותם בתחתית האינינג התשיעי, כשהירשה שתי ריצות. בסוף הוא רשם את השמירה, רוי אוסוולט את הניצחון.


קולורדו - סן דייגו 2:3 (אחרי 11 אינינגים)

כשמאט הולידיי ניצב מול ג'ון אדקינס, המחליף של סן דייגו, זה היה אישי. "הוא היה שותף לחדר של אחי בקולג'", סיפר. הולידיי חבט לסינגל באינינג ה-11 מידי אדקינס, והיקנה לרוקיז ניצחון, וגם לדייויד קורטז, המגיש המחליף של קולורדו.


אריזונה - סן פרנסיסקו 4:7

לואיס גונזאלס רשם את הדאבל ה-500 בקריירה והפך לשחקן ה-21 בהיסטוריה שמשתייך למועדון ה-300/500 - לפחות 300 הומרים ו-500 דאבלים. "מאוד רציתי לעשות את זה כאן, בבית", אמר גונזו לתשואות הקהל (תהרגו אותי עם האמריקאים האלה, אין סוף לסטטיסטיקות ולנקודות הציון שהם מוצאים). ההומרים היחידים במשחק היו שייכים לסטיב פינלי ומייק מאת'יני מהג'איינטס, בארי בונדס עם חבטה, שתי הולכות וריצה, אבל עדיין ללא הומר.


דודג'רס - קאבס 1:2

דואל מעניין בין דרק לואו, עם שבעה אינינגים ושישה נפנופים, וקרלוס זמבראנו, עם שישה וחמישה, לא הגיע להכרעה. רק באינינג התשיעי הראה קני לופטון בן ה-38 איך עושים זאת נכון. הוא קיבל הולכה מוויל אוהמן, גנב את הבסיס השני ונכנס הביתה לניצחון מסינגל של ג'יי די דרו. טקאשי סאיטו רשם בעקבות זאת את הדאבל יו האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully