וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חגיגות בניו יורק ובבוסטון

18.4.2006 / 17:12

פדרו מרטינז מהמטס קצר את הניצחון ה-200 שלו, 3:4 על אטלנטה. מארק לורטה סידר יום פטריוטים משובח לרד סוקס עם 6:7 על סיאטל

ניו יורק מטס - אטלנטה ברייבס 3:4

מחנה אוהדי הניו יורק מטס באשקלון (תתפלאו - יש כאלה, לפחות נודניק אחד שאני מכיר) התקשר להתלונן על כך שדווקא ביום חגו של פדרו מרטינז הסקירה עולה מאוחר. צודק, צודק. פי די קצר ניצחון מספר 200 בקריירה, כשכמו כל מגיש סופרסטאר, גם הוא הצליח במהלך השנים האחרונות להתרגל לאבדןהמהירות, שנעלמה עם הגיל. זה לא פדרו של 99' שזורק ב-98 מייל לשעה, אבל זה פדרו שמוצא את הפינות ומחשמל שמונה חובטים ב-6.2 אינינגים של עבודה. במייג'ור ליג יש שישה מגישים פעילים נוספים שהגיעו ל-200 נצחונות. קסאווייר ניידי עם הומר וכמוהו קרלוס דלגאדו, שרושם פתיחה מהירה מאוד לעונה עם החמישי שלו. אנדרו ג'ונס הוציא את הכדור מחוץ לגדר לאטלנטה. השמירה לבילי וגנר.


דודג'רס - קאבס 4:1

ואם כבר מדברים על מגישים שמוצאים את הפינות, מה עם גרג מדוקס? הכלב המוטרף הגיש שמונה וקטל שישה, כדי לזכות בניצחון השלישי שלו בשלוש פתיחות העונה. טוד ווקר חבט להומר וראיין דמפסטר רשם את השמירה. בדודג'רס ברט טומקו הגיש שישה אינינגים והפסיד.


אריזונה - סן פרנסיסקו 10:9

משחק מטורף בפיניקס, כשהג'איינטס הובילו 0:7, נקלעו לפיגור 9:7 ורשמו עוד שלוש ריצות, האחרונה שבהן בהקרבה של סטיב פינלי, לאחר שלפניו הישווה מארק סוויני בהומר בן שתי ריצות. אריק בירנס, לואיס גונזאלס ואנדי גרין חבטו את הכדור אל מחוץ לפארק בקרדינלס והיו שותפים למהפך הגדול, לפני שחוזה ולוורדה חירב את כל העסק. רק חבטה לבארי בונדס, ששוב התקבל בשלטי גנאי במשחק חוץ.


יוסטון - מילווקי 7:8

גם האסטרוס עשו מהפך, כשרשמו חמש ריצות באינינג השביעי וקפצו מפיגור 6:3 ליתרון 6:8, רק שאצלם יש קלוזר קצת יותר אמין מוולוורדה. בראד לידג' שמר בפעם הרביעית העונה, ואיפשר לאיזיקייל אסטשיו לרשום את הניצחון. ג'ייסון ליין רשם הומר בן שלוש ריצות במהלך אינינג המהפך.


סן דייגו - קולורדו 5:2

כריס יאנג מראה הרבה פוטנציאל בסן דייגו השנה, ולא נבהל אפילו מקורס פילד. יאנג, עם פתיחה של 0:2 ו-ERA של 2.95, חישמל ארבע בשבעה אינינגים של עבודה. ג'וש בארפילד חבט להומר בכורה העונה, מידי ג'ף פרנסיס. גארט אטקינס עם הומר לרוקיז, טרוור הופמן עם השמירה.


פיטסבורג - סט. לואיס 2:1

אלברט פוחולס הוא מפלץ רציני, והלילה רשם עוד הומר, מספר 9 העונה. ג'ייסון מארקי הירשה שלוש חבטות בלבד בשמונה אינינגים חזקים של עבודה, וג'ייסון איזרינגהאוזן הצליח לסגור את הסיפור. פוחולס, אגב, השווה את שיא הליגה, כשחבט להומר בארבע עמידות על הצלחת (AT BATS) רצופות. הפסד לפול מאהולם, למרות שישה אינינגים וארבעה טיגונים.


סינסינטי - פלורידה 1:9

אדם דאן החיה הרעה לא נופל יותר מדי מפוחולס. דאן סילק כדור מהפארק בפעם השמינית העונה, כשברנדון פיליפס רושם משחק מרשים של שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים הביתה. שבעה אינינגים מצויינים עם שבעה איוורורים לברנדון קלאוסן, גם אוסטין קרנס חם בינתיים עם הומר חמישי.

נס הפטריוטים

בוסטון - סיאטל 6:7

בשנה שעברה הכניס קית' פולק לבוץ עצבני את הרד סוקס מול בולטימור, בדיוק ביום הפטריוטים, חג שנחוג במסצ'וסטס. הומראן של דייויד אורטיז הכניס שלוש ריצות הביתה והקנה לרד סוקס ניצחון באינינג התשיעי.

הלילה אורטיז חבט לשני הומרים, אבל לא הצליח להציל את בוסטון מהיכולת הירודה של פולק, שהכניס אותה לצרה ולפיגור 6:5 באינינג התשיעי. אלא שאת המילה האחרונה אמר מארק לורטה, שחקן הבסיס השני, שהיכה בכדור של אדי גווארדאדו ישר אל מעל לחומה הירוקה, הכניס את קווין יוקיליס הביתה וניצח עם ווק אוף הומראן. אורטיז, כאמור, חבט לצמד הומרים וגם רשם את החבטה ה-500 שלו ברד סוקס.


דטרויט - קליבלנד 10:2

המחבטים הרועמים של האינדיאנס היכו קשות בנייט רוברטסון, שהחזיק מעמד 2.1 אינינגים, במהלכם ספג שש ריצות. פול בירד, מהעבר השני, היה חד עם שבעה וחמישה, אבל נתקל במישהו לא פחות חד ממנו - כריס שלטון, שחבט להומר תשיעי העונה ושומר על קצב אחיד עם פוחולס. קייסי בלייק עם ההומר היחיד של האינדיאנס.


בולטימור - איינג'לס 2:4

דניאל קבררה הגיש שבעה אינינגים וקטל שישה חובטים של האיינג'לס, כשהוא מסתייע בתמיכה התקפית צנועה עם שתי ריצות בכל אחד משני האינינגים הראשונים. מהצד השני הגיש גם ג'ף וויבר שבעה, אבל הירשה הומר למיגל טחאדה ורשם את ההפסד. כריס ריי עם השמירה החמישית העונה.


וייט סוקס - קנזס סיטי 0:9

חוזה קונטרראס ביטא היטב את הבדלי הרמות בין הקבוצות עם שבעה אינינגים סולידיים. חמש ריצות של הוייט סוקס, בהן הומרים של פול קונרקו וחואן אוריבה, על ג'ו מייס, המגיש הכי גרוע ביקום היום, עיצבו את הניצחון כבר באינינג הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully