וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הסדר במערב נקבע

רועי פרידמן

18.4.2006 / 16:51

קרוסבי עושה הסטוריה, צ'יצ'ו ות'ורנטון לא. הרבה אקשן באנהיים לקראת הפליי אוף מול קלגארי. נקבעו כל העולות גם במזרח

וושינגטון - אטלנטה 4:6

הת'ראשרס היו חייבים לנצח את שני המשחקים האחרונים שלהם, ולצפות למעידות של הקנדיינס או הלייטנינג, והם הובילו 3:4 בתחילת השליש האחרון אך אלכסנדר אובצ'קין, בשערו ה-52 העונה, בריאן ווילסי ומאט פטינגר הפכו את התוצאה, והוציאו את אטלנטה מהמאבק לפליי אוף. בשליש הראשון, בובי הוליק העלה את אטלנטה ל-0:1, ברוקס לייץ' ופטינגר הפכו ל-1:2, סטיב מק'קארת'י השווה, אך ריקו פאטה העלה את הקפיטלס ל-2:3. גארנט אקסלבי ופטר בונדרה עוד השאירו את הת'ראשרס בתמונה לקראת השליש השלישי. אולף קוזליג עם 38 עצירות לוושינגטון, מייק דנהם עם 18 עצירות וחמישיה שערים לאטלנטה, מייקל גארנט עם 4 עצירות ושער חובה החליף אותו.


אדמונטון - קולוראדו 2:4

ג'ארט סטול הבקיע שער במצב שורט הנדד, 5 דקות ורבע לסיום המשחק, ויארוסלאב שפאצ'ק הוסיף שער לשער ריק שנייה מהסיום, בניצחון של האוילרס, שקבע סופית את הדירוג במערב. אנהיים תסיים שישית, קולרדו שביעית ואדמונטון שמינית. לאוילרס יש אמנם אותו מספר נקודות כמו לאווס (95), אך לאווס יש יתרון במספר הנצחונות העונה (43 לעומת 41). רם מארי וראפי טורס העלו את האויילרס פעמיים ליתרון, ג'ו סאקיק ופטריס בריזבוא השוו פעמיים. טיי קונקלין ען 16 עצירות לאויילרס, חוזה תאודור עם 32 לאווס.


פיטסבורג - ניו יורק איילנדרס 1:6

כחודשיים וחצי מיום הולדתו ה-19, הפך סידני קרוסבי לשחקן הצעיר ביותר ב-NHL שמסיים עונה עם 100 נקודות. קרוסבי מסר שלושה אסיסטים, והיה הרוקי השביעי בהסטוריה של הליגה שמסיים עם 100 נקודות בעונה. קדמו לו טימו סלאנה, דייל האוורצ'וק, מריו למיו, ג'ו ג'ונו, פטר סטאסטני ואלכסנדר אובצ'קין, שעשה את זה רק שבוע שעבר. 100 הנקודות גם שוות לשיא הרוקיז של פיטסבורג, ששייך ללמיו. ריאן מאלון הבקיע פעמיים, אנדי הילברט, תומאש סורובי, יוזף מליכאר וריי וויטני עם השערים, מארק אנדרה פלרי עם 26 עצירות לפנגווינס. מירוסלאב שטאן עם השער וגארת' סנו עם 23 עצירות לאיילנדרס.


לוס אנג'לס - סן חוזה 0:4

הקינגס סיימו יפה את העונה, כשהשתיקו את ההתקפה החמה של השארקס. ג'ייסון לה-ברברה סיים עם 31 עצירות, והקינגס קבלו עזרה בשערים מפאבול דמיטרה, מארק פאריש, מייקל קמאלרי ומתיאס נורסטרום. יבגני נבוקוב עם 25 עצירות לשארקס. ג'ונת'ן צ'יצ'ו נשאר על 56 שערים, וג'ו ת'ורנטון נשאר עם 125 נקודות, כשהוא נכשל בנסיון להיות השחקן הראשון אחרי 15 שנה שמוסר 100 אסיסטים בעונה.


אנהיים - קלגארי 3:4

כשהמשחק באדמונטון הסתיים, ידעו שתי הקבוצות שהן תפגשנו בסיבוב הראשון בפליי אוף. אם נשפוט לפי מה שקרה במשחק האחרון, זיקוקי דינור יפועו במשחק (וכנראה שגם לא מעט שיניים). מי שעבדו הכי קשה במשחק היו השופטים, ששרקו על 36 עבירות של שתי דקות, ועוד 4 עבירות של חמש דקות. סה"כ היו במשחק 102 דקות עונשין. טימו סלאנה הבקיע את שער הניצחון ב-10:57 של השליש האחרון במצב של 5 על 3, שערו ה-40 העונה.

קורי פרי וכריס קוניץ העלו את הדאקס ל-0:2. ביירון ריצ'י צמצם ל-2:1 ,אנדי מק'דונאלד העלה ל-1:3 לפני שג'רום איגינלה ודיאמונד לאנגקאו השוו. ז'אן סבסטיאן ז'יגר עם 29 עצירות לדאקס, בריאן בושה עם 30 לפליימס.


דטרויט - דאלאס 2:3

בליץ שוודי בשש דקות האחרונות של המשחק החזירו את הרד ווינגס מפגור של 2:0 לנצחון, במשחק שתאורטית אמור להיות חזרה לגמר המערב, בין שתי המדורגות ראשונות בחטיבה. יוהאן פראנצן, אנדרס ליליה ותומאס הולסטרום עם השערים ומני לגאסי עם 28 עצירות לדטרויט. ג'ייסון ארנוט ויירה להטינן עם השערים ומרטי טורקו עם 29 עצירות לדאלאס.

דירוג הפלייאוף

מזרח:

Y-קרוליינה 112
Y-אוטאווה 111
X-ריינג'רס 100
X-בפאלו 108
X-ניו ג'רסי 99
X-פילדלפיה 99
X-מונטריאול 93
X-טמפה ביי 92


מערב:

ZP-דטרויט 124
Y-דאלאס 111
Y-קלגארי 103
X-נשוויל 104
X-סן חוזה 99
X-אנהיים 98
X-קולוראדו 95
X-אדמונטון 95
-----------------

X – עלתה לפליי אוף
Y – אלופת בית
Z – אלופת חטיבה
P – המאזן הטוב בליגה


תמונת הפליי אוף כרגע:

במזרח:

אוטאווה וקרוליינה תסיימנה במקומות הראשון והשני, בפאלו במקום הרביעי (יתרון ביתיות בסיבוב הראשון בפליי אוף), מקומות 3,5,6 לפי סדר המיקום של הבית האטלנטי (ריינג'רס, פילדלפיה, ניו ג'רסי) ייקבעו הלילה, מונטריאול וטמפה ביי במקומות 7 ו-8.

מצ'-אפים – מערב:

דטרויט – אדמונטון
דאלאס – קולוראדו
קלגארי – אנהיים
נשוויל – סן חוזה


משחקים קובעי דירוג הלילה: ניו יורק ריינג'רס - אוטווה, קרוליינה - בפאלו, מונטריאול - ניו ג'רזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully