וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשפוחולס מתפוצץ?

17.4.2006 / 15:02

הסלאגר של הקרדינלס תרם שלושה הומרים, כולל ווק-אוף, ב-7:8 על סינסינטי. היאנקיז נמנעו מסוויפ עם 3:9 במינסוטה, ניצחון למטס

סט. לואיס - סינסינטי 7:8

אלברט פוחולס לא חיכה יותר מדי. בספירה של 2-1 לרעתו הוא גילח את הכדור שהגיש דייויד וות'רס בתחתית האינינג התשיעי, והפך פיגור של 7:6 לניצחון. אלא שזה היה ההומר האחרון בין שלושה של פוחולס במשחק, השניים הקודמים על ברונסון ארויו וריק ווייט. גם לרדס יש שחקן חם משלהם - אדם דאן עם הומר מספר 7. בריידן לופר רשם את הניצחון.


אטלנטה - סן דייגו 4:3

הפאדרס שמו סוף סוף ריצות על הלוח, דוקוא אחרי שאנדרו ג'ונס רשם הומר רביעי העונה והברייבס עלו ליתרון 0:3. אינינג שביעי בן שלוש ריצות, כולל הומר של בראיין ג'יילס, איזן ובשמיני הכניס אריק יאנג את דייב רוברטס הביתה לריצה המנצחת. טרבור הופמן שמר, לראשונה העונה.


פלורידה - וושינגטון 7:5

כשמאט הרג'ס היה בסן פרנסיסקו הוא שבר ים שמירות. כך גם במקרה הזה, כשהירשה הומר לראיין צ'רץ', השני שלו במשחק. הבום שחבט הכנסיה העלה את הנשיונלס ל-5:6, יתרון שהגדילו ושעליו שמר צ'אד קורדרו. הומר גם למיגל אוליבו בפלורידה.


מטס - מילווקי 3:9

קרלוס בלטראן נח בגלל פציעה, אבל למטס לא לקח יותר מדי זמן להתרגל לחסרונו. בן שיטס היה פגיע לחלוטין, כשהירשה ארבע ריצות בחמישה אינינגים של עבודה. קסאווייר ניידי עם הומר, קרלוס דלגאדו גם הוא עם הומר, בן שלוש ריצות.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 7:3

שני אינינגים טובים של עבודה היו לקאבס, הראשון, בו רשמו שלוש ריצות, והשישי, במהלכו רשמו ארבע. גלנדון ראש רשם ניצחון ראשון ב-2006, כשאראמיס רמירז יורה הומר בן שלוש ריצות וטוד ווקר מוסיף אחד בן שתי ריצות. קרייג ווילסון הלוהט חבט להומר שישי העונה בפיטסבורג. איאן סנל המזוויע עם ההפסד.


קולורדו - פילדלפיה 1:0

מי היה מאמין שהתוצאה הכי נמוכה האפשרית בבייסבול תירשם בקולורדו כבר בשבוע השני? המגרש מזמין החובטים נכנע להצגת הגשה של ברט מאיירס, עם 7.2 אינינגים וחמישה חישמולים. טום גורדון השלים את העבודה עם שמירה, כשאת ההבדל עושה ראיין הווארד עם יריית סולו באינינג השביעי. למרות ההפסד, ארון קוק היה מצוין עם שמונה אינינגים.


אריזונה - יוסטון 8:5

המחבטים של האסטרוס עבדו היטב שוב, כשבראד לידג' מגן על יתרון שהשאיר לו ראס ספרינגר. האינינג בו התפוצצה יוסטון היה השישי, במהלכו התחרעה על אורלנדו הרננדז, שעד אז היה פנטסטי. המאזן: 7 ריצות באינינג, בהן שלושה ריביז של לאנס ברקמן והומר שני ביומיים של מורגן אנסברג.


דודג'רס - סן פרנסיסקו 2:0

הג'איינטס ממשיכים בפתיחת עונה טובה עם 6.1 אינינגים של בראד הנסי ושמירה של טים וורל. בארי בונדס עדיין מיואש ובלי הומראן, במשחק בו הולך פעם אחת ולא הכניס את הכדור לשדה ביתר. ג'יי סאו עם שישיית אינינגים לאל. איי.

הפסקה - ונמשיך ל-AL.

AL: גם ג'יאמבי בכושר

מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 9:3

זה היה סוף שבוע שני ברציפות שבו היאנקיז נמנעים מסוויפ בחוץ, כשאת מרבית המניות בניצחון מקבל ג'ייסון ג'יאמבי, עם שני הומרים ושלושה ריביז. גם אלכס רודריגז ורובינסון קאנו רשמו הומר כל אחד, והכל על הראש של בראד ראדקה ומאט גרייה. צ'ין מינג וונג גמא שבעה אינינגים, במהלכם חישמל שמונה, בתצוגה פנטסטית.


דטרויט - קליבלנד 0:1

אז איך זה מרגיש להגיש 7.1, לטגן שישה ובכל זאת להפסיד? תשאלו את קליף לי, שהיחיד שניצח אותו היה האיש הכי חם ב-AL - כריס שלטון, עם הומר שמיני העונה בליגה. מהצד השני היה מייק מארות' כיבוי אורות בפני עצמו, עם שבעה וחמישה. פרננדו רודני סגר בפעם השלישית העונה.


בולטימור - איינג'לס 9:3

עוד מפלצת שמתעוררת היא ולאדימיר גררו, שחבט לשני הומרים והתייצב על שלושה העונה. מי שממשיך להרשים הוא ג'ון לאקי שמתייצב כאס רציני. לאקי הגיש שמונה אינינגים וקטל חמישה חובטים, כשבשורה מדאיגה משהו היא פציעתו של פרנסיסקו רודריגז, הקלוזר, אבל הרחש אומר שהוא יחזור בקרוב.


בוסטון - סיאטל 2:3

הרד סוקס חייבים לעשות את זה בשיניים. ג'וש בקט המשיך להתלהב ולהגיש כמו פטיש עם שבעה אינינגים וחמישה אוורורים. מייק טימלין החזיק את היתרון וג'ונת'ן פפלבון ממשיך להרשים כקלוזר, עם שמירה נטולת טעויות, השישית במספר. שישה וחמישה לג'רוד וושבורן בסיאטל, אבל גם הפסד.


וייט סוקס - טורונטו 4:6 (הופסק אחרי חמישה אינינגים)

פרדי גארסיה לא הביא איתו את היכולת של שנה שעברה, ואפשר ארבע ריצות מצמקות באינינג החמישי, אחרי שהגרביים כבר הוליכו 0:6. לשמחת גארסיה והוייט סוקס, כשהגשם החל אחרי האינינג כבר לא ניתן היה לחדש את המשחק, שהפך לרשמי. ג'וש טאוורס רשם שני אינינגים של עבודה והפסד לבלו ג'ייז.


אוקלנד - טקסס 5:3

דני הארן הגיש פנינה של שמונה אינינגים וארבע הכשות, ובאינינג התשיעי, כשהסיפור נראה גמור במצב של 1:3, חירב לו יוסטון סטריט את הניצחון. מארק טשיירה ירה פגז בן שתי ריצות שהישווה ל-3:3, ואחריו הכניס בראד ווילקרסון עוד ריצה, שהתבררה כמנצחת. קמרון לואו רשם שבעה אינינגים, פרנסיסקו קורדרו את הניצחון בטקסס. הומר של דיאנג'לו חימנז, שהשווה עבור טקסס זמנית ל-1:1, קיפץ על פדחתו של מילטון בראדלי ויצא החוצה.


במשחק נוסף: טמפה ביי גברה על קנזס סיטי 5:9, סוויפ של שלושה משחקים, כשטיי וויגינטון הלוהט חובט להומר חמישי, דמיאן הולינס וג'וני גומס מסלקים גם הם את הכדור מהפארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully