וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשתקה האחרונה של גרצקי?

רועי פרידמן

17.4.2006 / 14:50

מאמן פניקס אולי לא ימשיך, אבל קבוצתו השתיקה את הבלוז 0:3. ניצחון חשוב לדווילס על פילדלפיה. שיא מועדון לבפאלו

ניו ג'רזי - פילדלפיה 1:5

ניצחון חשוב מאד לדווילס על הפליירס, במאבק הפלייאוף. פטריק אליאש עם שני שערים ואסיסט, בריאן ג'יונטה, סקוט גומז וג'יימי לנגנברונר עם שער ואסיסט כל אחד, בראד לוקוביץ' עם שלושה אסיסטים ובריאן רפלסקי עם שני אסיסטים לניו ג'רסי.

הדווילס השתוו במאזן שלהם לפליירס, והם עם נקודה אחת פחות מהריינג'רס. במקרה של שוויון נקודות, שובר השוויון הראשון הוא מספר הנצחונות שהשיגה כל קבוצה, וכאן יש יתרון של ניצחון אחד לניו ג'רסי (45) על פני פילדלפיה וניו יורק ריינג'רס.

מרטן ברודור הוסיף 25 עצירות לניו ג'רסי. סימון גאנייה עם השער לפילדלפיה, רוברט אש עם 9 עצירות ושלושה שערים. אנטרו נייטימאקי שהחליפו לא היה טוב יותר עם 6 עצירות ושני שערי חובה.


בפאלו - טורונטו 0:6

זה היה הניצחון ה-51 העונה של הסייברס, שיא מועדון, אבל במפתיע, רק הניצחון הראשון העונה על האפס. ריאן מילר עם 31 עצירות, השיג את השאט אוט, כריס דרורי עם שני שערים, בריאן קמפבל, פול גוסטאד, ג'ייסון פומניביל ותומאס ואנק הבקיעו את השערים לסייברס. מיקאל טלקוויסט סיים עם 34 עצירות לטורונטו, וטאיי דומי הורחק על קטטה.


פיניקס - סנט לואיס 0:3

פניקס סיימה אמש את העונה, אבל עבור וויין גרצקי, שטרם הודיע על המשך דרכו, זה היה סיום טוב, אחרי עונה רעה שכללה את מות אמו וסבתו, פרשת הימורים שגרמה להפסקת עבודתו של עוזרו, ריק טוקט, ושרבוב שמה של אשתו, ג'אנט ג'ונס, בארוע. כמו כן תוסיפו את הכשלון של נבחרת קנדה באולימפיאדה, שגרצקי היה מנהלה המקצועי. שיין דואן, מייק ג'והנסון וז'ואל פרו עם השערים, קרטיס ג'וסף הוותיק עם 40 עצירות לשאט אאוט הרביעי העונה וה-47 בקריירה לשוער, שבסוף החודש יהיה בן 39. ג'ייסון בקאשיהוואה עם 33 עצירות לבלוז.


שיקגו - קולומבוס 3:4

עוד שתי קבוצות שמחכות לסיום העונה. רדים וורבאטה, דאסטין ביפוגליין, מארק בל וקייל קאלדר עם השערים, קרייג אנדרסון עם 13 עצירות לבלאקהוקס. דויד ויבורני, ריק נאש וסרגיי פדורוב עם השערים, פסקאל לקלייר עם 37 עצירות לבלו ג'אקטס.

תמונת הפלייאוף

מזרח:

Y-קרולינה 112
Y-אוטאווה 111
X-ריינג'רס 100
X-בפאלו 108
X-ניו ג'רסי 99
X-פילדלפיה 99
מונטריאול 93
טמפה ביי 92
-----------------
אטלנטה 89
טורונטו 88
פלורידה 83
איילנדרס 78
בוסטון 74
וושינגטון 66
פיטסבורג 56


מערב:

ZP-דטרויט 122
Y-דאלאס 111
Y-קלגארי 103
X-נשוויל 104
X-סן חוזה 99
X-אנהיים 96
X-קולוראדו 95
X-אדמונטון 93
-----------------
ונקובר 92
לוס אנג'לס 87
מינסוטה 84
פניקס 81
קולומבוס 72
שיקאגו 63
סנט לואיס 56

X – עלתה לפליי אוף
Y – אלופת בית
Z – אלופת חטיבה
P – המאזן הטוב בליגה

במזרח:

אוטווה וקרוליינה תסיימנה במקומות הראשון והשני, בפאלו במקום הרביעי (יתרון ביתיות בסבוב הראשון בפליי אוף), מקומות 3,5,6 לפי סדר המקום של הבית האטלנטי (ריינג'רס, פילדלפיה, ניו ג'רסי).

במערב:

דטרויט ראשונה, דאלאס שנייה, קלגארי שלישית, נשוויל רביעית, סן חוזה חמישית, אנהיים או קולוראדו שישית, אדמונטון או קולוראדו במקומות 7 ו-8.

מצ'-אפ ראשון לפליי אוף – נשוויל נגד סן חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully