וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק בבית האטלנטי עדיין פתוח

רועי פרידמן

16.4.2006 / 22:04

ת'ורנטון וצ'יצ'ו עוברים את יאגר, קרוליינה עולה ליתרון על אוטווה במזרח, מונטריאול עדיין לא הבטיחה מקום בפליי אוף

הליגה מתקרבת לסיומה, ואנחנו נפתח תחילה עם תמונת הפלייאוף, כי זה מה שמעניין. אחר כך נעבור למשחקים:

דירוג הקבוצות לפליי אוף

מזרח:

Y-קרולינה 112
Y-אוטאווה 111
X-ריינג'רס 100
X-בפאלו 106
X-פילדלפיה 99
X-ניו ג'רסי 97
מונטריאול 93
טמפה ביי 92
-----------------
אטלנטה 89
טורונטו 88
פלורידה 83
איילנדרס 78
בוסטון 74
וושינגטון 66
פיטסבורג 56


מערב:

ZP-דטרויט 122
Y-דאלאס 111
Y-קלגארי 103
X-נשוויל 104
X-סן חוזה 99
X-אנהיים 96
X-קולוראדו 95
X-אדמונטון 93
-----------------
ונקובר 92
לוס אנג'לס 87
מינסוטה 84
פניקס 79
קולומבוס 72
שיקאגו 61
סנט לואיס 56

X – עלתה לפליי אוף
Y – אלופת בית
Z – אלופת חטיבה
P – המאזן הטוב בליגה


תמונת הפליי אוף כרגע:

במזרח:

אוטאווה וקרוליינה תסיימנה במקומות הראשון והשני, בפאלו במקום הרביעי (יתרון ביתיות בסבוב הראשון בפליי אוף), מקומות 3,5,6 לפי סדר המקום של הבית האטלנטי (ריינג'רס, פילדלפיה, ניו ג'רזי).

במערב:

דטרויט ראשונה, דאלאס שנייה, קלגארי שלישית, נשוויל רביעית, סן חוזה חמישית, אנהיים או קולוראדו שישית, אדמונטון או קולוראדו במקומות שבעה ושמונה.

מצ'-אפ ראשון לפליי אוף – נשוויל נגד סן חוזה.

הפליירס חונקים את הריינג'רס

פילדלפיה - ניו יורק ריינג'רס 1:4

המשחק המרכזי של אתמול. ניצחון, והריינג'רס לקחו את האטלנטי והמקום השלישי במזרח. אבל משהו רע קורה להם בזמן האחרון (בעצם לכל שלוש מובילות הבתים במזרח). מייק קנובל וניקו דמיטראקוס כבשו בשליש הראשון, אר ג'יי אומברגר ופטר נדבד (קרוב של?) בשליש השני. אנטרו נייטימאקי הוסיף 25 עצירות וכאב ראש לפליירס בנוגע לשוער הראשון בפליי אוף. מרסל הוסה עם השער, קווין וויקס עם 25 עצירות לריינג'רס. יארומיר יאגר ללא נקודות, והוא מאבד את המקום הראשון במלך השערים ומלך הנקודות ל...


סן חוזה - אנהיים 3:6

... חזרו אחרינו בקול רם: צ'י-צ'ו, צ'י-צ'ו, צ'י-צ'ו! יקיר המדור וג'ו ת'ורנטון ריטשו את המייטי דאקס. צ'יצ'ו הבקיע את השלושער החמישי שלו העונה, ועלה למקום הראשון ברשימת כובשי השערים עם 56, כשהוא מקנח עם שני אסיסטים. ג'ו ת'ורנטון הוסיף שער ושני אסיסטים, ויש לו כרגע 125 נקודות, ו-96 אסיסטים. אם הוא ימסור 4 אסיסטים במשחק האחרון, הוא יהיה הראשון מאז וויין גרצקי ב-1991 שמוסר 100 אסיסטים בעונה. מה שעוד חשוב לשארקס, הם יסיימו את העונה הסדירה במקום החמישי, שמשמעותו סדרת חוץ בנשוויל. נילס אקמן עם שער ושלושה אסיסטים, סטיב ברנייה עם השער הנוסף ווסה טוסקאלה עם 31 עצירות. ריאן גצלאף, ג'פרי לופול ואנדי מקדונאלד עם השערים, ז'אן סבסטיאן ז'יגר עם 13 עצירות וחמישה שערי חובה. איליה בריזגלוב החליף אותו בשליש האחרון וסיים עם 3 עצירות. הדאקס מתמודדים מול האוואלאנש על המקום השישי במערב.


טמפה ביי - קרוליינה 2:3 בהארכה

מרטן סן לואי (ה-MVP היוצא של הליגה, תזכורת), הבקיע את שער הנצחון 13 שניות לסיום ההארכה, והלייטנינג שמרו על המקום השמיני במזרח, ביתרון שלוש שלוש נקודות, אבל עם משחק עודף מול אטלנטה. סן לואי מסר אסיסט, בראד ריצ'ארדס ופרדריק מודין העלו את הלייטנינג ל-0:2, ג'והן גראהאם עם 25 עצירות לטמפה ביי. מאט קאלן עם שער ואסיסט, קורי סטילמן עם שער ואריק סטאל עם שני אסיסטים להוריקנס. מרטין גרבר עם 29 עצירות. למרות ההפסד, ההוריקנס חזרו להוביל את המזרח בנקודה, כשנותר להם משחק אחד לסיום העונה, אלא שניצחון של אוטאווה, והפסד של קרוליינה בהארכה (או בפנדלים), ואוטווה זוכה במזרח בגלל הפרש שערים טוב יותר.

אטלנטה משאירה סיכוי קטן

אטלנטה - בוסטון 3:4

אטלנטה חזרה מפיגור של 2:0 ו-3:2, כשאנדי סאטון מבקיע שני שערים ומוסר אסיסט, ג'ים סלייטר וסקוט מלאנבי מוסיפים שער ואסיסט כל אחד. הפסד של הת'ראשרס, היה מעלה גם את הקנדיינסוגם את הלייטנינג לפליי אוף. מייק דונהאם הוסיף 23 עצירות לאטלנטה. טראוויס גרין ומרקו שטורם מבקיעים שער ואסיסט כל אחד ומריוש צ'רקאבסקי עם השער הנוסף. טים תומאס עם 31 עצירות כולל מארק סבארד בפנדל.


טורונטו - אוטווה 1:5

הסנאטורס ממשיכים להיראות רע. רע מאד. מתיו סטאיאן, מאטס סונדין צ'אד קליגר וניק אנטרופוב מבקיעים בשליש השני, וז'אן סבסטיאן אובין סיים עם 30 עצירות למייפל ליפס. תומאש קאברלה הוסיף שער ושני אסיסטים, דארסי טאקר וקייל וולווד מוסיפים שני אסיסטים כל אחד. דני היטלי הבקיע את שער הכבוד, שערו ה-49 העונה, בשליש השלישי וריי אמרי עם 26 עצירות לסנאטורס.


בפאלו - מונטריאול 2:4

כריס דרורי, ז'אן פייר דומונט וטפו (TEPPO) נומינן (לשער ריק), הבקיעו בשליש השלישי והשלימו מהפך לסייברס, נגד הקנדיינס. ריאן מילר עם 43 עצירות לבפאלו. מקסים אפינוגנוב העלה את בפאלו ל-0:1 בשליש הראשון, מייקל ריידר ומייק קומיסארק העלו את מונטריאול ל-1:2. לדומונט היתה הזדמנות לסגור עניין לפני השער של נומינן, דקה וחצי מהסיום, כשבניסיון הבקעה שלו הדיסקית פגעה בקורה. דיויד אבישר, שסיים עם 26 עצירות, זרק את המקל שלו על הדיסקית, ולכן נשרק פנדל לזכות דומונט, אך אבישר עצר את הפנדל. מונטריאול, ששמונה שנים לא עלתה לפליי אוף בשתי עונות רצופות, יכולה להגיע לפליי אוף אם תשיג לפחות נקודה אחת נגד ניו ג'רסי ביום שלישי.

אז מי מקבל את השער?

נשוויל - פניקס 1:5

מרטין אראט, סקוט הארטנל, יאניק פרו וסקוטי אפשול הבקיעו את ארבעת השערים הראשונים לפרדאטורס, דניס סיידנברג עם השער לקויוטיז, אך האירוע של המשחק התרחש 10:47 לתוך השליש השלישי. כשהדיסקית היתה ברשות הקויוטיז, סימנו השופטים לעבירה נגד הפרדאטורס. מאחר שהדיסקית ברשות פניקס, הם קבלו יתרון, ובמצב כזה, כמו שנהוג בד"כ, הוציא וויין גרצקי, את דן לה-נבה, 26 עצירות, לטובת שחקן התקפה נוסף. אלא שג'ף סנדרסון, כשהוא מאחורי השער של נשוויל, ניסה למסור אחורה, אף אחד לא תפס את הדיסקית והיא נכנסה לשער של פניקס, 1:5. מאחר ואין שערים עצמיים בהוקי, הקרדיט לשער נזקף לזכות השחקן האחרון של נשוויל שנגע בדיסקית וזה היה כריס מייסון, השוער. מייסון הפך לשוער התשיעי בהסטוריה של הליגה, שמבקיע שער, כשהאחרון שעשה את זה היה מיקה נורון מבפאלו ב-2004. אהה, מייסון גם הוסיף 23 עצירות.


תוצאות נוספות:

דאלאס - מינסוטה 3:4 בהארכה

ניו יורק איילנדרס - פיטסבורג 4:4 ו-3:4 בפנדלים

קולומבוס - שיקאגו 2:5

וושינגטון - פלורידה 1:1 ו-1:2 בפנדלים

דטרויט - סנט לואיס 2:3

ונקובר - קולוראדו 3:4 בהארכה

לוס אנג'לס - קלגארי 1:1 ו-0:1 בפנדלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully