וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המטס יורטו על ידי הטומו אוקה

16.4.2006 / 15:59

המגיש של מילווקי עצר את ניו יורק עם ניצחון 2:8. ריברה הפסיד ליאנקיז במינסוטה, 6:5, בארנט נוצח בבכורה בטורונטו

לילה מעניין של משחקים ב-MLB. נפתח ב-NL:

ניו יורק מטס - מילווקי 8:2

טומו אוקה מעולם לא ניצח את המטס ב"שיי סטדיום", ועשה זאת לראשונה בקריירה, כשהוא מגיש שבעה אינינגים ומחשמל חמישה חובטים ועוצר את ניו יורק הדוהרת. המטס קיוו להגיע לתשעה נצחונות, אבל הסטטיסטיקה לא עבדה עם המגיש שלהם, סטיב טראקסל. טראקסל הגיש אחרי שישה ימי מנוחה, וכשהמגישים של המטס עושים את זה - הרקורד שלהם הוא 20:8. קרלוס לי, עם הומר חמישי העונה, וג'ף ג'נקינס עם הראשון חבטו את הכדור הארוך.


סט. לואיס - סינסינטי 3:9

סידני פונסון, או שמא תאמרו "סר סידני פונסון" הגיש כמו גבר גבר 6.1 אינינגים, בהם חישמל ארבעה חובטים והתגבר גם על הומר פתיחה של אדם דאן הלוהט, שחבט הומר שישי העונה, בראש טבלת חובטי ה-NL. גם ידידנו אלברט פוחולס מהקרדינלס חבט להומר, חמישי במספר, וכמוהו הקטור לונה וסקוט ספיזיו.


פלורידה - וושינגטון 2:1

ג'ון פאטרסון דפק וואחד משחק עם שמונה אינינגים ו-13 הכשות, כדי להכניע את סקוט אולסן והפלורידיאנים העקשים. הנאשיונלס סיימו בכך צלילה של שישה הפסדים רצופים. שני ריביז באינינג השישי הפכו פיגור של 1:0 ליתרון, עליו שמר צ'אד קורדרו.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 1:2

גם זאק דיוק נתן הופעה, אם כי לא מרשימה כמו זו של פאטרסון. אבל שבעה אינינגים וחמישה חישמולים, בתוספת שמירה של מייק גונזאלז, הביאו לפייראטס את הניצחון. ג'רום וויליאמס הלך שישה אינינגים, אבל רשם את ההפסד.


אטלנטה - סן דייגו 0:2

הפאדרס לא מסוגלים להכניס ראנס, וג'ון סמולץ ניצל את זה, באדיבות אדם לה רוש עם הומר וריבי של ג'ף פרנקור. סמולצי הלך משחק שלם, כשהוא מחשמל ארבעה חובטים ב-103 הגשות. מהצד השני היה ג'ייק פיבי חסר מזל לחלוטין, כשהגיש שבעה וטיגן שמונה, אבל לא זכה לרבע סיוע מההתקפה האנמית שלו.


קולורדו - פילדלפיה 6:10

כרגיל בקולורדו - מעיפים כדורים ליציעים. מאט הולידיי הרביץ הומר בודד והוסיף עוד ארבעה ריביז כדי לרשום חמש הכנסות הביתה, וג'ייסון ג'נינגס זכה בניצחון למרות משחק לא משכנע עם שישה אינינגים וארבעה טיגונים. בובי אבריו ופאט ברל גמאו מרחק עם המחבט לפיליז.

אריזונה - יוסטון 10:0

וונדי? וונדי?? וונדי??? רודריגז הביא אותה במשחק חיים עם שבעה ושישה, ויומיים אחרי שרוי אוסוולט פינצ'ר את התקפת הג'איינטס, וונדי, איש עם שם של יחצ"נית מסיבות ניו יורקית או מקסימום רשת פאסט פוד, השבית את הדי-באקס. מורגן אנסברג, אדם אוורט וג'ייסון ליין סילקו את הכדור מהפארק.


דודג'רס - ג'איינטס 1:3

ג'ייסון שמידט הירשה רק שתי ריצות בשישה אינינגים, בהם הוליך שבעה חובטים וסבל מבעיות שליטה, אבל שתי הריצות הללו התבררו כגורליות ומכריעות משחק עבור הענקים. דני באעז עם שמירה שלישית העונה.

מי מה מו?

מינסוטה - ניו יורק 5:6

בכל פתיחת עונה מריאנו ריברה מביא איזה פישול מהסרטים. מו נראה כמי שמצליח לצאת ממצב של שניים על הבסיסים בלי שרוף באינינג התשיעי, אבל אז הירשה סינגל בן שתי ריצות לג'סטין מורנאו, והטווינס ניצחו את משחקם החמישי ברציפות. לואיס קסטייו חוזר לעצמו עם ארבע חבטות בחמישה נסיונות. שלוש חבטות ושלושה ריביז לדרק ג'יטר בניו יורק.


בוסטון - סיאטל 3:0

טים וייקפילד דווקא הגיש היטב, אבל באינינג השלישי הירשה שלוש ריצות, שעשו את ההבדל במשחק. וייק גמא את כל תשעת האינינגים כשהוא מחשמל שישה חובטים, מה שלא עזר לו מול ההגשה של ג'ואל פיניירו, עם 6.1, חמישה אינינגים וניצחון. שמירה לאדי גווארדאדו. מני רמירז ממשיך להסריח עם חבטה אחת, שני סטרייקאאוטים ו-205. באחוזי חבטה.


וייט סוקס - טורונטו 2:4

מארק בהרלי הירשה הומר לאלכס ריוס באינינג הראשון, אבל אחר כך היה כיבוי אורות עבור שיקגו, כשהוא שורף ארבעה בשמונה אינינגים. מהצד השני, איי ג'יי בארנט פתח היטב את שני שליש האינינגים הראשונים שלו בבכורה בטורונטו, אחר כך הוליך את ג'ים ת'ומה ופול קונרקו העניש אותו בהומר משווה. הגרביים הוסיפו שתי ריצות באינינג החמישי, ובובי ג'נקס שמר על הניצחון של בהרלי.


בולטימור - איינג'לס 2:3

אריק בדארד שיפר את מאזנו ל-0:3 מופלא, כשהלך שמונה אינינגים והטביע ארבעה חובטים. כריס ריי זכה לשמירה. לברטולו קולון מהצד השני היה זה הפסד מספר 2, למרות שבעה אינינגים טובים. ג'ף קוניין חבט לדאבל שהישווה מ-2:0 ל-2:2 ומלווין מורה הכניס אותו הביתה, באינינג חמישי בו רשמו האוריולס שלוש ריצות.


אוקלנד - טקסס 4:5

ריץ' הארדן נתקל בקשיים אבל הצליח לנצח בזכות שלושה הומרים על ההגשה הראשונה של ויסנטה פאדייה באינינג השישי. אריק שאבז, פרנק תומאס ומילטון בראדלי ניצלו בלק אאוט של פאדיה, שהיה מצוין עד אותו רגע, וירו לו מטחים רצופים מעל לראש. שמירה שלישית העונה ליוסטון סטריט.


טמפה ביי - קנזס סיטי 3:6

טיי וויגינטון הרותח חבט לסינגל של שתי ריצות באינינג השביעי, סת' מקלונג זכה בניצחון.


דטרויט - קליבלנד 7:2

סי סי סבאתיה פצוע? אין בעיה. פאוסטו קארמונה הפך את הבכורה שלו במייג'ורס לאירוע שירצה לזכור, עם שישה אינינגים, ארבעה איוורורים וריצת חובה אחת בסך הכל. טראוויס הפנר, מפלצת בן מפלצת, ירה את השביעי שלו העונה, על הראש של ג'רמי בונדרמן, שהפסיד משחק שני ברציפות וגמא 3.2 אינינגים בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully