וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הקילינג של שילינג

15.4.2006 / 13:49

המגיש הותיק שוב הצטיין ב-1:2 של בוסטון על סיאטל. המטס עם הפתיחה הטובה ביותר ב-20 השנים האחרונות, אחרי ניצחון על מילווקי

בוסטון - סיאטל 1:2

קורט שילינג מחה בשמונה אינינגים את החובטים של סיאטל, כשהוא מרשה ריצה אחת ושלוש חבטות בלבד. אלכס גונזאלס היה אחראי להתקפה של בוסטון, כשחבט לדאבל בן שתי ריצות באינינג הרביעי, וג'ונת'ן פפלבון שוב הראה פוטנציאל עם שמירה מספר 5 העונה. בעוד שילינג מטגן שבעה בשמונה אינינגים, ג'יימי מוייר הגדיל לעשות בצד השני עם 8 ו-8, אבל הדאבל לגונזאלס הכריע את המשחק לרעתו.


מינסוטה - יאנקיז 1:5

הטווינס נמצאים בכושר. אחרי שטאטאו בבית את אוקלנד, התפנו לטפל גם בניו יורק, כשסקוט בייקר מחשמל ארבעה חובטים בשבעה אינינגים, ונעזר בזריקה פנטסטית של ליו פורד לצלחת, כדי לפסול את חורחה פוסאדה באינינג החמישי, במצב של 1:2 למינסוטה. מייק מוסינה הגיש 6.2 וטיגן חמישה, מה שלא הספיק לו והוא ירד מנוצח.


בולטימור - איינג'לס 5:6

גם האוריולס המדשדשים תופסים מעט תנופה. רמון הרננדז הפגיז באינינג התשיעי אחרי שבמאמץ רב הישוו האיינג'לס בחלק העליון של האינינג מפצצה של ג'ף מאת'יס. לה טרוי הוקינס היה זה ששבר את השמירה, וטים בירדאק, שהגיש אינינג אחד בלבד, זכה בניצחון. סקוט שילדס עם ההפסד. רודריגו לופז רשם משחק מצוין של 8 אינינגים ושישה סטרייקאאוטים.


דטרויט - קליבלנד 1:5

קני רוג'רס פתח בשני משחקים עד הלילה. באחד הציג יכולת משכנעת, בשני נוצח. המשחק הזה החזיר אותו ליכולת מהבכורה, כשהגיש שמונה ואיוורר חמישה. ברנדון אינג' סייע רבות עם צמד הומרים וקרטיס גרנדרסון הוסיף אחד, שלושתם על הראש של ג'ייק ווסטברוק.


וייט סוקס - טורונטו 13:7

טורונטו ממשיכה להתגלגל קדימה עם ניצחון שלישי ברציפות, וגם אם ההגשה לא עובדת, ורנון וולס בכושר נפלא עם הומר חמישי העונה. לייל אוברביי רשם לילה גדול של 4 מ-5 והומר, הציפורים הכחולות חבטו 18 פעם במשחק, כשהקרבן הגדול הוא חאווייר ואסקז, עם שישה אינינגים ושבע ריצות חובה, יחד כמובן עם הפסד. פיט ווקר זכה בניצחון.


אוקלנד - טקסס 6:3

שתי קבוצות במגמה הפוכה נפגשו באוקלנד קולוסיאום. הריינג'רס במגמת התאוששות מפתיחה רעה, האייז אחרי סוויפ במינסוטה. קווין מילווד החל להצדיק את הרכישה שלו עם שבעה ושבעה עבור טקסס בפיצ'ינג. בארי זיטו, מעבר, הגיש שבעה ושישה אבל נכנע לאורחים, שמיצו את המקסימום משמונה חבטות שהשיגו במשחק.


במשחק נוסף: טמפה ביי - קנזס סיטי 2:7

מי יכול לגעת בגלאווין?

מטס - מילווקי 3:4

טום גלאווין נתן משחק וינטאג' של אמצע שנות ה-90 באטלנטה. אחרי המתנה של שעה וחצי בגלל גשם, גלאווין לא הפסיק לרסס חובטים, וסיים עם שישה אינינגים ו-11 חישמולים. את ריצות החובה לניו יורק רשם ארון הילמן, אבל דואנר סאנצ'ז ובילי וגנר הרגיעו את העניינים. כריס קפואנו לא היה רע עם שישה ושישה, אבל עדיין רשם את ההפסד. ה-1:8 של ניו יורק משתווה לפתיחה שלהם ב-1985 (עונה אחר כך זכו בוורלד סירייס, אגב).


פיטסבורג - שיקגו קאבס 11:6

שון מרשל הלך חמישה ושרף ארבעה, מה שהספיק לו לניצחון למרות ארבע ריצות חובה. הקאביז השיגו את הניצחון בלי אף הומר, אבל עם משחק של ארבע חבטות לטוד ווקר. הומר מספר 5 לקרייג ווילסון בפייראטס.


אטלנטה - סן דייגו 4:5

אדגר רנטרייה חבט להומר וג'ף פרנקור המתעורר הוסיף אחד, השלישי בתוך יומיים וגם את החבטה המנצחת במשחק, באינינג השמיני. טים הדסון הלך 6.2 אינינגים אבל גם רשם ארבע ריצות, ואוסקר ויאריאל זכה בניצחון הרביעי שלו העונה.


פלורידה - וושינגטון 3:5

הצעירים של המארלינס ממשיכים להתחבר. דונטרל וויליס הגיש רק 5.2, מה שהספיק לו לניצחון בכורה ב-2006. ג'וש ווילינגהאם רשם הומר שלישי, מידי צ'אד קורדרו. ראיין דריס עם ההפסד.


סט. לואיס - סינסינטי 1:0

כריס קרפנטר הגיש כמו בשנה שעברה, כשהוא מרשה ריצה אחת בלבד בשמונה אינינגים של עבודה, שכללו שישה חישמולים. הריצה הזו, מסתבר, עשתה את ההבדל, כי ארון הראנג השבית את חובטי הקרדינלס בצד השני עם שבעה אינינגים חזקים. דייויד וות'רס זכה בשמירה השלישית שלו העונה.


קולורדו - פילדלפיה 10:8

הפיליז ממשיכים להוציא מהבוץ את העגלה, שנתקעה קשות במשחקים הראשונים של העונה. צ'ייז אטלי הלוהט חבט צמד הומרים לילה שני ברציפות והכפיל את מאזנו העונתי לארבעה. ארון רוואנד הוסיף אחד. ראיין מדסון זכה בניצחון עם שבעה אינינגים, כשחוליו סנטנה כמעט מחרב את המשחק, כשהוא מרשה ארבע ריצות שצימקו פער של 4:10 באינינג האחרון, עד שטום גורדון נכנס וסגר עניין.


אריזונה - יוסטון 1:5

ברנדון ווב לא מסתכל לצדדים. שמונה אינינגים חזקים של המגיש השתיקו את התקפת יוסטון ובמיוחד את לאנס ברקמן הלוהט, שהוגבל לחבטה אחת בלבד. אנדי פטיט עם ההפסד למרות שישה אינינגים סולידיים.


דודג'רס - ג'איינטס 2:1

הענקים לקחו את הדרבי הראשון של קליפורניה השנה, כשג'יימי רייט נותן אכבר הופעה, בה הוא מרשה חבטה אחת בלבד בשמונה אינינגים. חבטת הקרבה של ריי דורהאם שברה שוויון באינינג התשיעי ונתנה את ההזדמנות לטים וורל, שלא איכזב ושמר בפעם הרביעית העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully