וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה תפגוש את שאלקה בחצי גמר אופ"א

6.4.2006 / 23:48

הספרדים עברו את זניט (2:5), הגרמנים את לבסקי (2:4). סטיאווה שעברה את ראפיד, תפגוש את מידלסברו שעלתה אחרי מותחן מול באזל

הקרב על בוקרשט ועל חצי גמר גביע אופ"א, בין ראפיד לסטיאווה הוכרע בנקודות בסיבוב האחרון, ואחרי הבטחות גדולות, הסתיים המשחק ב-0:0 משמים שהעניק עלייה לסטיאווה בזכות שער חוץ. הרומנים יפגשו בחצי הגמר (20 באפריל, הגומלין שבוע לאחר מכן) את מידלסברו שביצעה את אחד הקאמבקים המרשימים של השנים האחרונות, וניצחה 3:4 את באזל בסיכום שני המשחקים.

בחצי הגמר השני יפגשו שאלקה שדילגה מעל לבסקי סופיה (2:4בסיכום) וסביליה (2:5 על זניט בסיכום) למשחק מסקרן בין שתי קבוצות צמרת שתיים מהליגות החזקות בעולם.

סטיאווה בוקרשט - ראפיד בוקרשט 0:0 (1:1 בסיכום, סטיאווה עולה בזכות שער חוץ)

המשטרה הרומנית לא לקחה סיכונים לפני המשחק והקטינה את כמות הצופים שיכנסו למשחק מ-54 אלף ל-45 אלף, וזאת על מנת לחצוץ בין מחנות האוהדים. 2,500 שוטרים ואנשי ביטחון איבטחו את הדרבי החם.

המחצית הראשונה הייתה חלשה ועצבנית ושתי ההזדמנויות הבולטות הגיעו לכל צד, כשניקוליטה (10) מסטיאווה בבעיטה חופשית, ומגורל בוגה (31) מהצד השני לא מצליחים לכבוש. המחצית השנייה הייתה טובה יותר ושני השוערים נדרשו ליותר עבודה. סטיאווה הייתה מרוצה מהתוצאה המאופסת ולקראת הסיום החלה למשוך לאט ובזהירות את הזמן עד לשריקת הסיום, שנתנה אות לשחמה גדולה באצטדיון ליה מנוליו.

סנט פטרסבורג - סביליה 1:1 (5:2 בסיכום)

זניט שלטה במשחק שנערך תחת שלג בסט. פטרסבורג, אבל לא הצליחה להשיג 0:3 שהיה מעלה אותה לחצי הגמר. אלכסנדר קרז'קוב הנהדר בלט בקבוצה המקומית, אבל גם הוא לא הספיק להגשים את חלום העלייה של הרוסים.

זניט כבשה בדקה ה-50. יאנג מין היון הקוריאני הבקיע אחרי שבעיטות של קרז'קוב וולאסוב נהדפו. סביליה הוציאה את הרוח מהמפרשים של זניט 12 דקות מאוחר יותר, כשהשוותה משער של קפה בלאנקו הצעיר. שתי דקות מאוחר יותר הורחק בלאנקו אחרי שהתווכח עם השופט. בדקה ה-69 תיקו גם במספר המורחקים. איביצ'ה קריזנאץ' הקרואטי נכנס בפראות באנזו מרסקה וראה מיד את האדום.

סביליה הייתה יכולה עוד לעלות ליתרון (72) אבל ויאצ'סלב מליפייב, שוער זניט עצר פנדל של דניאל אלבס הברזילאי. השליטה במגרש עברה לספרדים, אבל אלו הסתפקו ב-1:1 שמעלה אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שאלקה - לבסקי סופיה 1:1 (2:4 לשאלקה בסיכום המשחקים)

הגרמנים הגיעו כפייבוריטים ברורים אחרי ניצחון 1:3 בסופיה, אבל זכו לדפיקות לב מואצות אחרי שספגו מרגלי המפציץ הבולגרי, אמיל אנגלוב בדקה ה-24. שאלקה הייתה עדיפה אבל השוותה עם שער של לינקולן הברזילאי שלא מפסיק לכבוש באירופה. עד הסיום ישבה יכולה הייתה שאלקה לכבוש שערים נוספים, אבל לא עשתה זאת ועלתה בזכות 2:4 בסיכום שני המשחקים.

מידלסברו - באזל 1:4 (3:4 לבורו בסיכום)

מידלסברו עלתה הערב (חמישי) לחצי גמר גביע אופ"א בצורה מדהימה, ואחרי קאמבק שכלל 4 שערים ב-58 דקות, וחילופי בינגו של המאמן סטיב מקלארן.

החמצה של אייגביני יעקובו כבר בדקה הראשונה נתנה רמז עבה לבאות. המשחק שוחק בקצב טוב ובדקה ה-22 כבש אדוארדו הברזילאי לזכות השוויצרים. עכשיו היו צריכים האנגלים לכבוש רביעייה כדי לעלות.

מארק וידוקה, שנמצא בכושר מצויין השווה אחרי פריצה מצויינת בדקה ה-32 . עשר דקות מאוחר יותר כמעט מהפך, כשיעקובו עצר על החזה ובעט אבל צוברבולר היה במקום. הקצב המצויין לא שכך גם במחצית השנייה ומקלארן הכניס את ג'ימי פלוייד האסלביינק ועבר להרכב של שלושה חלוצים.

הלחץ האנגלי נשא פרי, ובדקה ה-56 כבש וידוקה את השני שלו אחרי בישול של יעקובו. מקלארן המשיך להתפרע, והכניס חלוץ רביעי, מאסימו מקארונה האיטלקי. בדקה ה-72 באזל בעשרה שחקנים. דניאל מסטורוביץ' פגע בפניו של ג'ורג' בואטנג והורחק. בורו התיישבה לה על שערו של צוברבולר והצליחה לכבוש את השלישי (78), לא לפני שרושמבאק (74) בחן את העירנות של השוער השוויצרי. האסלביינק כבש שער מדהים והאנגלים כבר מוליכים 1:3, כששער נוסף מעניק להם עלייה סנסציונית.

דקה לסיום המועד החוקי זה קרה. מקארונה השתלט על הדיפה של צוברבולר אחרי בעיטה של רושמבאק הנפלא, וכבש. מידלסברו בחצי הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully