וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: אין הכרעה בין סרי לנקה לפקיסטן

רועי פרידמן

31.3.2006 / 10:04

הפקיסטנים ניצלו בזכות גשם בפתיחת היום האחרון. סמית' מדרום אפריקה לא ישחק ביוהנסבורג בטסט מול אוסטרליה

הטסט הראשון בין סרי לנקה לפקיסטן שנערך בקולומבו לא הוכרע. אחרי שהיום הראשון נשטף בגשם ולא שוחק, אינזמאם-אל-חאק, הקפטן האורח, החליט להגיש ראשון, ועשה רושם שזו היתה החלטה מצויינת כשאחרי שעה של משחק התוצאה היתה סרי לנקה 32 ל-5 פסולים. מוחמד אסיף פסל 3 שחקנים ועומר גול שניים נוספים.

טילקראתנה דילשן ופרבז מהרוף נכנסו לפעולה ושמו 111 לוויקט השישי. מוחמד אסיף פסל בסופו של דבר את מהרוף, ודניש קנריה פסל שלושה נוספים, בהם את דילשאן, ל-69 וסרי לנקה מסיימת את הסיבוב הראשון עם 185 נקודות בלבד. הפקיסטנים פתחו רע את הסיבוב שלהם והגיעו ל-28 ל-3, אבל אימראן פרחאת ואינזמאם-אל-חאק שמו 96 לוויקט הרביעי, כשאימראן פרחאת משיג 69. 4 פסילות של מהרוף, ושלוש כל אחד של לסית מלינגה ומותיה מוראליטאראן ופקיסטן סיימה עם 176, פיגור של 9 נקודות בסיבוב הראשון.

מעודדים מהיתרון, הסרי לנקים פתחו טוב את הסיבוב השני, ולמרות שסנאת ג'איאסורייה נפסל מוקדם, 72 של אופול תראנגה, 82 של הקפטן, מהאלה ג'איאוורדנה, 64 של תילאן סמארהוורה, ובמיוחד 185 של קומאר סנגאקארה הביאו אותה ל-448 ל-5 כשכאן סיים ג'איאוורדנה, בצורה יזומה, את הסיבוב השני, והשאיר לאורחים 458 נקודות כדי לנצח.

האורחים פתחו טוב, כששוהייב מאליק ואימראן פרחאת שמים 59 לוויקט הראשון, אך כשמוראליטאראן פסל את אימראן פרחאת ואת יוניס ח'אן, המומנטום חזר למארחים. גשם שירד בפתיחת היום האחרון, והמאה הראשון של שוהייב מאליק בקריירת הטסט, הצילו לאורחים את המשחק.

תוצאה:

סרי לנקה 185 ו-448 ל-5 סיום יזום
פקיסטן 176 ו-337 ל-4

המשחק לא הוכרע, 0:0 בסדרה. קומאר סנגקארה נבחר כאיש המשחק. משחק מספר 2 יחל ביום שני בעיר קאנדי.

קאליס ימונה לקפטן, לראשונה בקריירה

חדשות רעות לדרום אפריקה לפני הטסט השלישי נגד אוסטרליה. הקפטן, גראם סמית, נפצע באמון לקראת המשחק באצבעו, ולא ישחק. ז'אק קאליס הוותיק, ישמש כקפטן למשחק, לראשונה בקריירת הטסט הארוכה שלו. סמית, רק בן 25, שיחק 45 משחקי טסט ברציפות, מאז הטסט הראשון שלו בדרבן, לפני 4 שנים נגד אוסטרליה. שנה לאחר מכן, בסה"כ בטסט התשיעי, ובגיל 22, הוא נבחר לשמש כקפטן הדרום אפריקאי, הקפטן הצעיר אי פעם של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully